Janna ja Juno
https://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Eron-kiistanyt-Juno-aamuvierailulla…
Keskustellaan hyvässä hengessä. Minulla käy sääliksi Janna, häät just ja kaikki.
Kommentit (509)
Vierailija kirjoitti:
Janna, anna nyt kyytiä Junolle, kantapäät vastakkain ja ULOS.
Janna on katolilainen joten eipä taida noin vaan onnistua... Katolisen kirkon opin mukaan pätevästi solmittu avioliitto nimittäin kestää kunnes kuolema erottaa eli vaikka Janna heittäisikin Junon pihalle ja saisi valtiollisen lain mukaisen avioeron niin katolisen kirkon silmissä he ovat silti edelleen naimisissa niin kauan ku molemmat ovat elossa.
Ja uudelleenavioituminen onnistuu vasta toisen kuoltua tai jos voidaan todistaa hiippakunnan oikeusistuimen eli tribunaalin edessä että kaikki avioliiton pätevyyden edellytykset eivät täyttyneet vihkimishetkellä (=mm. tarkoitus pysyä yhdessä ja uskollisina loppuelämä, vapaa suostumus ja avoimuus hedelmällisyydelle ).
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä pitänyt Jannasta, mutta nyt kyllä vähän säälittää. Kauhea julkinen nöyryytys :(
Niinpä. Tää on puhdasta parhautta. :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä jotkut itkee omia petetykstulemisen tunteita. Ei ne kiinnosta, nämä roskajulkut on puheenaihe tässä ketjussa.
Joo ja tyhmänä luulee, et näiden kohdalla tilanne olis samanlainen kuin itsellä. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä pitänyt Jannasta, mutta nyt kyllä vähän säälittää. Kauhea julkinen nöyryytys :(
Niinpä. Tää on puhdasta parhautta. :D
Miksi nautit toisen kärsimykses noin paljon? Äläkä vastaa, että ansaitsi sen tms (eli käännä keskustelua Jannaan) vaan voitko avata omia vaikuttimiasi?
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa se Jannan ja Cheynnen haukkuminen.
Ainoa nolo, selkärangaton mulkku tässä on Juno.
Cheyenne ei oo kenenkään kanssa naimisissa. Jos varattu ukkomies päättää lähteä häntä iskemään, ei vastuu suhteen tuhoutumisesta ole Cheyennellä.
Jannalle on selkeästi valehdeltu suut silmät täyteen. Rakastuminen ja luottaminen toiseen eivät ole rikoksia. Lopettakaa hänen pilkkaaminen ja ulkonäön ja iän ruotiminen. Edistätte ainoastaan toiminnallanne sitä kulttuuria, missä pettäjän vaimo ilkutaan ja haukutaan pettäjän sijaan. Toi naisviha-patriarkaalisen kulttuurin ajattelumalli, missä syy vieritetään vaimolle ja miestä suorastaan taputellaan selkään uskottomuudesta on oikeasti vahingollista. Se jatkuu tasan niin kauan kuin itse sitä päätämme jatkaa.
Itse olen joutunut sen kohteeksi, ja voin kertoa, että pahalta tuntuu kun kuulee tutuntuttujen spekuloineen "onko haarat menneet kiinni", miten "olen unohtanut miehen ja keskittynyt äitiyteen" ja miten "rupsahdin" raskauksista. Mikään näistä ei pitänyt paikkaansa. Mies vain halusi seksiä vieraalta, koska oli tylsistynyt stressaavaan lapsiperhe-elämään ja omasi heikon itsekurin, antoi impulsseille periksi joka elämän osa-alueella.Tuon käytöksen aiheuttama häpeä oli ihan yhtä tuskallista kuin itse ero ja pettäminen.
Ja ei, ei tullut mieleenkään haukkua toista naista. Mieshän minulle valehteli kuinka nainen oli "piirittänyt häntä" (miehillä vaimolle tunnustaessahan tunnetusti se nainen on aina syyllinen..) En uskonut hetkeäkään. Ja vaikka olisinollut, mitä väliä sillä olisi? Uskollinen mies ei korviaan lotkauta piirityksille. Sain itseasiassa tilaisuuden puhua tämän kakkosnaisen kanssa ja kuten arvelin, mies oli se jahtaaja ja oli minusta todella halventavaan sävyyn puhunut ja valittanut elämästään kanssani. Mies olisi halunnut suhteeseen tämän naisen kanssa, nainen oli sanonut ei. Oli halunnut vain seksiä. Ja jälkeenpäin kuulin, että alitajuntaisesti miehen käytös ällötti.
Nyt mies ulisee jo neljättä vuotta minua takaisin, itsellä uusi, onnellisempi suhde. Asiat loistavasti.
Joten naiset rakkaat, älkää menkö miesten ikiaikaiseen juoneen missä miehestä leivotaan syytön kääntämällä naiset toisiaan vastaan. Tässäkin sopassa on se yksi sika, joka ei kykene pitämään nakkiaan housuissa ja valehtelee minkä kerkeää, ja se sika on Juno.
Ei Janna eikä Cheyenne. Jos joku pitää haukkua, niin haukkukaa edes se oikea syyllinen.
Liitossa on aina kaksi. Me saimme tässä vain sinun puolesi tarinasta, se tulisi aina muistaa. Saattaa tietysti olla , että sinun kohdallasi asia on mennytkin niin, että sinä olet viaton uhri, mutta hyvin usein asia ei ihan noin yksioikoinen ole. Taustalla saattaa olla asioita, joista ulkopuolisilla ei ole mitään tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Mua oikeasti vähän tai aika paljonkin huvittaa nämä ihmiset, jotka aina kurkku suorana rääkyy "uskotteko oikeesti jotain seiskan juoruja". Seiska oikeasti tarkastaa lähteensä , ja hyvin, hyvin harvoin julkaisee mitään, mikä ei pidä paikkaansa. Niissäkin harvoissa tapauksissa lehti julkaisee oikaisun asiaan pahoittelujen kera myöhemmin.
Varsinkin tällaiset seiskan salarakas ja salasuhde jutut ovat yleensä aina osoittautuneet paikkansa pitäviksi. Ei niitä ilman "todisteita" lähdetä julkaisemaan.
eiköhän toi Cheyenne tällä kohulla varmistanut itselleen paikan vähintäänkin seuraavassa martinan hengenpelastajissa tms.
Onpa tyhmä pariskunta, kun eivät ole reilusti tulleet julkisuuteen kertomaan, että tämä oli tässä. Kerran se vain kirpaisee.
Prinsessahäät ja ero puolen vuoden päästä. Naurettavaa touhua aikuisten ikäisiltä ihmisiltä. Pissis ja jonne touhua.
Janna joko eroaa tai sitten tulee raskaaksi ja yrittää vauvalla sitoa miehen, tuskin onnistuu. Ikääkin on jo sen verran, jos lapsia haluaa, parasta olisi pistää töpinäksi.
cheyenne laittoi juuri snappiin videon missä hiplaa jonkun miehen vatsaa, ja lopuksi penistä uimahousujen läpi. varmaan enough said kyseisestä tyypistä. lortto much? ja kuka laittaa tollasta julkisesti? camoon! :D
Mutta saako Janna edes eroa, kun on roomalaiskatolisin menoin vihitty. Pitääkö anoa paavilta, vai miten se menee. Vai onko vain niin, ettei enää uudestaan voi mennä kirkossa naimisiin, ellei paavi mitätöi tätä liittoa?
Vierailija kirjoitti:
cheyenne laittoi juuri snappiin videon missä hiplaa jonkun miehen vatsaa, ja lopuksi penistä uimahousujen läpi. varmaan enough said kyseisestä tyypistä. lortto much? ja kuka laittaa tollasta julkisesti? camoon! :D
Olisko piikki Junon suuntaan, kun miekkonen ei kehdannut julkisesti ottaa vastuuta tekemisistään.
Jon puolestaan luonnehtii itseään ateistiksi mutta kasvoi ortodoksiperheessä.
– Kai mieheni täytyy todella rakastaa minua, kun sain ateistin menemään naimisiin kanssani katolisessa kirkossa, Janna vitsailee.
Neljän kuukauden avioliittovalmennus
Ennen alttarille astumista pariskunta kävi katolisessa kirkossa järjestetyn avioliittovalmennuksen.
– Se oli ihana kokemus. Italialainen nuori pappi kysyi meiltä esimerkiksi jokaisella tapaamiskerralla ”oletteko nyt aivan varmoja tästä”, Janna kertoo italialaisaksenttia imitoiden ja käsiään heiluttaen.
– Ei ole mitään tiettyä hetkeä, mistä tiesin Jonin olevan oikea minulle. Sitähän sanotaan, että silloin tietää, kun tietää. Sitä ennen suhteissaan miettii, että onko tuo nyt se oikea.
Katolisen kirkon järjestämän avioliittovalmennuksen Janna rinnastaa parisuhdeterapiaan.
– Suosittelen sitä kaikille naimisiin aikoville. Siellä pohditaan elämää laaja-alaisesti ja punnitaan esimerkiksi sitä, että on varmasti samanlainen arvomaailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko piikki Junon suuntaan, kun miekkonen ei kehdannut julkisesti ottaa vastuuta tekemisistään.
Sitä se teettää kun sekaantuu jokaiseen tissityrkkyyn. Kyllä nyt palmua viedään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa se Jannan ja Cheynnen haukkuminen.
Ainoa nolo, selkärangaton mulkku tässä on Juno.
Cheyenne ei oo kenenkään kanssa naimisissa. Jos varattu ukkomies päättää lähteä häntä iskemään, ei vastuu suhteen tuhoutumisesta ole Cheyennellä.
Jannalle on selkeästi valehdeltu suut silmät täyteen. Rakastuminen ja luottaminen toiseen eivät ole rikoksia. Lopettakaa hänen pilkkaaminen ja ulkonäön ja iän ruotiminen. Edistätte ainoastaan toiminnallanne sitä kulttuuria, missä pettäjän vaimo ilkutaan ja haukutaan pettäjän sijaan. Toi naisviha-patriarkaalisen kulttuurin ajattelumalli, missä syy vieritetään vaimolle ja miestä suorastaan taputellaan selkään uskottomuudesta on oikeasti vahingollista. Se jatkuu tasan niin kauan kuin itse sitä päätämme jatkaa.
Itse olen joutunut sen kohteeksi, ja voin kertoa, että pahalta tuntuu kun kuulee tutuntuttujen spekuloineen "onko haarat menneet kiinni", miten "olen unohtanut miehen ja keskittynyt äitiyteen" ja miten "rupsahdin" raskauksista. Mikään näistä ei pitänyt paikkaansa. Mies vain halusi seksiä vieraalta, koska oli tylsistynyt stressaavaan lapsiperhe-elämään ja omasi heikon itsekurin, antoi impulsseille periksi joka elämän osa-alueella.Tuon käytöksen aiheuttama häpeä oli ihan yhtä tuskallista kuin itse ero ja pettäminen.
Ja ei, ei tullut mieleenkään haukkua toista naista. Mieshän minulle valehteli kuinka nainen oli "piirittänyt häntä" (miehillä vaimolle tunnustaessahan tunnetusti se nainen on aina syyllinen..) En uskonut hetkeäkään. Ja vaikka olisinollut, mitä väliä sillä olisi? Uskollinen mies ei korviaan lotkauta piirityksille. Sain itseasiassa tilaisuuden puhua tämän kakkosnaisen kanssa ja kuten arvelin, mies oli se jahtaaja ja oli minusta todella halventavaan sävyyn puhunut ja valittanut elämästään kanssani. Mies olisi halunnut suhteeseen tämän naisen kanssa, nainen oli sanonut ei. Oli halunnut vain seksiä. Ja jälkeenpäin kuulin, että alitajuntaisesti miehen käytös ällötti.
Nyt mies ulisee jo neljättä vuotta minua takaisin, itsellä uusi, onnellisempi suhde. Asiat loistavasti.
Joten naiset rakkaat, älkää menkö miesten ikiaikaiseen juoneen missä miehestä leivotaan syytön kääntämällä naiset toisiaan vastaan. Tässäkin sopassa on se yksi sika, joka ei kykene pitämään nakkiaan housuissa ja valehtelee minkä kerkeää, ja se sika on Juno.
Ei Janna eikä Cheyenne. Jos joku pitää haukkua, niin haukkukaa edes se oikea syyllinen.Liitossa on aina kaksi. Me saimme tässä vain sinun puolesi tarinasta, se tulisi aina muistaa. Saattaa tietysti olla , että sinun kohdallasi asia on mennytkin niin, että sinä olet viaton uhri, mutta hyvin usein asia ei ihan noin yksioikoinen ole. Taustalla saattaa olla asioita, joista ulkopuolisilla ei ole mitään tietoa.
Huvittavaa. Ensin spekuloit sitä, miksi mieheni petti esittäen miten annoin vain "minun puoleni" tarinasta, sitten lopetat tekstisi tuohon lauseeseen.
Kyllä minä tiedän, miten avioliittoni meni, miten keskustelin mieheni kanssa ja mitä sain kuulla kakkosnaiselta.
Kukaan aikuinen ihminen ei luule olevansa täydellinen kumppani- minä en ollut. Kuten sanoin ensimmäisessä viestissäni, lapsiperhe-elämä oli stressaavaa. Äitini kuoli syöpään, nuorin oireili ja meillä oli talousongelmia. Olin hyvin uupunut itsekkin, tiuskin usein. Riitelimme myös miehen tavasta laittaa tiukassa tilanteessa rahaa veikkaukseen kun siihen todellakaan ei olisi ollut rahaa (yksi esimerkki siitä, ettei hän kykene impulssikontrolliin aikuisen tavoin vaan antaa periksi välittömälle mielihyvälle pitkäaikaisen hyödyn sijaan.)
Kyllä, meillä oli vaikeaa. Mutta harrastimme edelleen pari kertaa viikossa seksiä (mieheni kertoi kakkosnaiselle, ettei ole saanut yli vuoteen), raskauskilot olin pudottanut (mieheni väitti, etten välitä lainkaan ulkonäöstäni) ja äitiyteen suhtauduin tietysti vakavasti.
Meidän on turha väitellä, koska sinä näät maailman täysin eri tavoin kuin minä. Sinulle hyvinkin ikävä henkinen väkivalta (mitä uskottomuus ja siihen kuuluva valehtelu usealle on) on oikeutettua, jos menee huonosti tai itse käyttäytyy huonosti. Sinun maailmassasi ollaan "viattomia uhreja" (taidat olla aika nuori vielä..), jotta voidaan sanoa olleensa osattomia uskottomuuteen. Muuten ollaan itse edes osasyyllisiä.
Minä en nää maailmaa samoin. Ihminen on sataprosenttinen vastuussa omasta käytöksestään, ei siis niin kuin sinun uhrimaailmassasi missä toiset pakotetaan muiden toimesta tekoihin. Addiktiot, fyysinen väkivalta ja pettäminen ovat minun mielestäni aina syitä erolle. Nämä ovat AINA sen kyseisen henkilön omia valintoja. Vaikka kuinka puoliso nalkuttaa tai räksyttää, sinä et lyö tai ryyppää viikkoa lohduttautuaksesi. Vaikka kuinka stressaisi ja ei ookkaan enää niin kivaa, et lähde etsimään uutta huumaa. Se mitä voit tehdä helppottaaksesi oloasi jos olet se toiselle väärintekijä, on erota. Jos oikeasti koet toisen ihmisen määrittävän sinun toimintasi ja onnellisuutesi niin täydellisesti, ettet voi muuta kuin mäiskiä puolisoa tai harrastaa salasuhteita, eroa. Kaikki muu on tekosyitä ja selittelyitä.
Pettäessä on tietty hirveän kivaa ja mukavaa lähteä esittämään, että oikeasti haluaa pitää perheen yhdessä ja siksi käy selän takana suojellakseen vaimoa. Se toki kuullostaa jalommalta kuin myöntää, että oikeasti tuntuu vaan ihan liian kivalta saada uutta ja ihan liian mukavalta pitää elämä samalla entisellään.
Petetyt OVAT aina uhreja, olivat he itse käyttäytyneet miten tahansa- jos yhdessä ollaan sovittu, ettei käydä vieraissa ja toinen tekee näin, hän tekee väärin. Tietty muilla osa-alueilla petetyissä voi olla hyvin paljon vikaa. Kuitenkin tuo spekulointi ja lässytys siitä, miten ei voida tietää mikä on ajanut toisen syliin, on täysin turhaa. Nykypäivänä jos on ikävää, seksitöntä tai rakastuu toiseen, voi erota. Eroamiseen ei liity oikeastaan yhtään enää sosiaalista stigmaa.
Muuten, yllättyisit jos tietäisit paljonko onnellisissa parisuhteissa olevat miehet pettävät. Huvittavassa tavassasi vihjailla, miten parisuhteissa jossa mies pettää on aina jotain vikana, on oikeasti aika myytti. Hyvin, hyvin usein on vaan todella kivaa ja nautinnollista harrastaa uuden ihmisen kanssa seksiä. Esim. tämä Juno on tunnettu sarjapettäjä. Hänellä ei tule pysymään housut jalassa vaikka eläisi enkelin kanssa parisuhteessa. Toki hän itse osaa perustella käytöksensä aina jonkun toisen syyksi, se on vastuuttomilta ihmisiltä ihan peruskauraa.
Pointtini on se, ettei minun käyttäytymiseni tule nyt eikä koskaan olemaan riippuvainen ulkoisita tekijöistä . Vaikka minulla on huono rahatilanne, en varasta. Vaikka haukkuisit minua miten, en lyö sinua. Vaikka olisin uupunut perhe-elämään, en petä. Vaikka minulla olisi kuinka vaikeaa, en tule koskaan olemaan alkoholisti tai huumeidenkäyttäjä. Sen sijaan pystyn säätelemään elämääni niin, ettei toimintani riipu toisesta ihmisestä. Se joka on syyllinen tai vastuussa siihen mitä elämässäni tapahtuu, on minä itse.
Sinä näät asian niin, että toiset voivat ajaa sinut tekoihin joista et itse pidä. Ikävää. On varmaan raskasta.
Onkohan Cheyenne soittanut itse vinkkipuhelun itsestään ja Junosta Seiskaan? Saanut vähän taskurahaa ja palstatilaa! Samalla kosto+käräytys Junolle.
Onko sulla iso kyrbä?