Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka on tehnyt usean abortin?

Vierailija
05.02.2016 |

Mulle on tehty 3 ja äiti olen yhdelle

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 on.

Vierailija
2/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia joita ette abortoinnut?ap

Vierailija
4/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ja ei ole

Vierailija
5/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.

Vierailija
6/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 on.

T: 1

Vierailija
7/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tässä nyt abortin tehnyt itse myöntää tappaneensa lapsensa(sitähän abortti on) eli pitää heitä lapsina eikä "solumöykkynä" kuten jotkut asian ilmasee, kuten täällä hiljattain olleessa abortti ketjussa. tulihan se sieltä, vaikka abortin kannattajat väittävät vastaan viimesee asti.

Vierailija
8/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässä nyt abortin tehnyt itse myöntää tappaneensa lapsensa(sitähän abortti on) eli pitää heitä lapsina eikä "solumöykkynä" kuten jotkut asian ilmasee, kuten täällä hiljattain olleessa abortti ketjussa. tulihan se sieltä, vaikka abortin kannattajat väittävät vastaan viimesee asti.

En halunnut pitää niitä lapsia kun ex raiskasi mut useasti ja tulin raskaaksi. Abortteja en kadu, yhtä toista juttua tosin kadun.ap

Vierailija
9/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä? Eikai kukaan oikeasti tee useita abortteja? Miksette käytä ehkäisyä?

Itse olen kerran joutunut ottamaan jälkiehkäisyn ja sekin oli sellainen asia, että sen jälkeen olen ollut todella tarkkana etten enää ikinä uudestaan mokaa ehkäisyn kanssa.

Vierailija
10/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt is throng with this one. Luulis että aikuinen ihminen osaa pitää huolta ehkäisystä. Yhden ymmärtää mutta ei sen enempää

Vierailija
11/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wt is throng with this one. Luulis että aikuinen ihminen osaa pitää huolta ehkäisystä. Yhden ymmärtää mutta ei sen enempää

Strong

Vierailija
12/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halunnut pitää niitä lapsia kun ex raiskasi mut useasti ja tulin raskaaksi. Abortteja en kadu, yhtä toista juttua tosin kadun.ap

Mikset käyttänyt ehkäisyä vaikka ex olisikin raiskannut? Kierukka, pillerit, ehkäisyrengas, -kapseli, -ruiske tms?

Vierailija
13/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi aborttia tehty. Ei lapsia, ei traumoja.

Vierailija
14/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te murhaajat elätte itsenne kanssa?

Vierailija
15/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottanut jälkiehkäisyä, lähtenyt suhteesta, hakenut apua tai hankkinut e pillereitä.... :/ jos monta kertaa mies toistaa tekonsa ja tulet raskaaksi, pitäisi alkaa itse myös vähän miettimään. Yhtään siis raiskausta puolustelematta, joka on todella todella väärin.

Vierailija
16/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nii onko se nyt se apärä jota et abortoinnut vaan jonka annoit adoptioon ja jota vihaat?

Vierailija
17/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ihmiset on varmaan niitä, jotka kehuskelee kuinka monta kertaa ja usein jälkiehkäisyä tulee käytettyä ja abortin tekeminen on kunnia-asia. Valitettavasti olen joutunut olemaan heidän kanssaan tekemisissä.

Vierailija
18/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi abortti koetaan niin negatiiviseksi asiaksi? kiinassa ja venäjällä se on ihan normi ehkäisy keino.

Vierailija
19/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka keskeytys viikko 13 ja täytyy sanoa, että se oli rankin. Toinen ja kolmas raskauden alkuvaiheessa ja ei niin järkyttävä kokemus, toki kivulias.

Ensimmäisessä keskeytyksessä punnersin pienen sikiön ulos.

Vierailija
20/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi abortti koetaan niin negatiiviseksi asiaksi? kiinassa ja venäjällä se on ihan normi ehkäisy keino.

Niin, miten sen pitäisi vaikuttaa Suomeen? Suomi on nähdäkseni ehkäisyn saralla edellä mainitsemiasi maita. Pitäisikö kehityksen mennä taakse päin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi