Onko huono asia vastustaa suojatyöpaikkoja ?
Kommentit (14)
Mitä jos julkisen sektorin suojatyöpaikkalaiset ottaisivat sen EKP:n velan omiin nimiinsä?
Näistä mitään hyötyä, pelkkää kulua.
Järjestöt harrastavat tehotonta ja puolueellista toimintaa, jolle ei ole mitään kunnollista valvontaa.
Ryydmän on oikeassa.
Kaikki työt ovat periaatteessa suojatyöpaikkoja. Joten lopetetaan vaan kaikki työntekeminen ja ruvetaan säästämään. Säästäminen on työntekoa kannattavampaa.
Rydman tekee vahvoja päätöksiä.
Rydman on presidenttiainesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki työt ovat periaatteessa suojatyöpaikkoja. Joten lopetetaan vaan kaikki työntekeminen ja ruvetaan säästämään. Säästäminen on työntekoa kannattavampaa.
Ei ole. Et ole ymmärtänyt edes sanan merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki työt ovat periaatteessa suojatyöpaikkoja. Joten lopetetaan vaan kaikki työntekeminen ja ruvetaan säästämään. Säästäminen on työntekoa kannattavampaa.
Yksityiselläkin ollaan suojatyöpaikassa? Toope
On koska niissä soten työpaikoissa huolehditaan vammaisista, vanhuksista, lapsista yms
Vierailija kirjoitti:
Kaikki työt ovat periaatteessa suojatyöpaikkoja. Joten lopetetaan vaan kaikki työntekeminen ja ruvetaan säästämään. Säästäminen on työntekoa kannattavampaa.
Järjestöiden välillä ei ole kilpailua eikä valvontaa ja me toimivat verorahoilla liikaa. Siksi ne on tehottomia, puolueellisia ja epäammattimaisia.
Mikä juttu tämä suojatyöpaikka-puhe on? Valaiskaa minua. Mitä tarkoitatte sillä?
Se on hyvä asia.
Persut ovat olleet koko ajan oikeassa ihan kaikessa. Tässäkin.
"Kaikki työttömiksi" ei ole sekään politiikassa hyvä lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki työttömiksi" ei ole sekään politiikassa hyvä lopputulos.
Kaikkia ei olla tekemässä työttömäksi. Älä liioittele.
Kyseessä on verorahoilla toimivat järjestöt. Ne eivät tuota mitään koska eivät toimi ilman verorahoitusta.
Ei suinkaan ole huono asia.