Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huono asia vastustaa suojatyöpaikkoja ?

Vierailija
23.06.2026 |

Veronmaksajat säästäisivät.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suinkaan ole huono asia.

Vierailija
2/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos julkisen sektorin suojatyöpaikkalaiset ottaisivat sen EKP:n velan omiin nimiinsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä mitään hyötyä, pelkkää kulua.

Vierailija
4/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestöt harrastavat tehotonta ja puolueellista toimintaa, jolle ei ole mitään kunnollista valvontaa. 

Ryydmän on oikeassa. 

Vierailija
5/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työt ovat periaatteessa suojatyöpaikkoja. Joten lopetetaan vaan kaikki työntekeminen ja ruvetaan säästämään. Säästäminen on työntekoa kannattavampaa.

Vierailija
6/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman tekee vahvoja päätöksiä.

Rydman on presidenttiainesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki työt ovat periaatteessa suojatyöpaikkoja. Joten lopetetaan vaan kaikki työntekeminen ja ruvetaan säästämään. Säästäminen on työntekoa kannattavampaa.

Ei ole. Et ole ymmärtänyt edes sanan merkitystä. 

Vierailija
8/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki työt ovat periaatteessa suojatyöpaikkoja. Joten lopetetaan vaan kaikki työntekeminen ja ruvetaan säästämään. Säästäminen on työntekoa kannattavampaa.

Yksityiselläkin ollaan suojatyöpaikassa? Toope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koska niissä soten työpaikoissa huolehditaan vammaisista, vanhuksista, lapsista yms

Vierailija
10/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki työt ovat periaatteessa suojatyöpaikkoja. Joten lopetetaan vaan kaikki työntekeminen ja ruvetaan säästämään. Säästäminen on työntekoa kannattavampaa.

Järjestöiden välillä ei ole kilpailua eikä valvontaa ja me toimivat verorahoilla liikaa. Siksi ne on tehottomia, puolueellisia ja epäammattimaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tämä suojatyöpaikka-puhe on? Valaiskaa minua. Mitä tarkoitatte sillä? 

Vierailija
12/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä asia. 

Persut ovat olleet koko ajan oikeassa ihan kaikessa. Tässäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki työttömiksi" ei ole sekään politiikassa hyvä lopputulos. 

Vierailija
14/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki työttömiksi" ei ole sekään politiikassa hyvä lopputulos. 

Kaikkia ei olla tekemässä työttömäksi. Älä liioittele. 

Kyseessä on verorahoilla toimivat järjestöt. Ne eivät tuota mitään koska eivät toimi ilman verorahoitusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi