Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka on tehnyt usean abortin?

Vierailija
05.02.2016 |

Mulle on tehty 3 ja äiti olen yhdelle

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka keskeytys viikko 13 ja täytyy sanoa, että se oli rankin. Toinen ja kolmas raskauden alkuvaiheessa ja ei niin järkyttävä kokemus, toki kivulias.

Ensimmäisessä keskeytyksessä punnersin pienen sikiön ulos.

Miksi vasta noin myöhään? Luulin, että vk 12 olisi rajana...

Vierailija
22/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottomasti aborttien puolella. Se on naisen oikeus ja hyvä niin.

Joissakin tapauksissa kuitenkin mietin, että eikä olisi helpompaa elää kun ei tarvitsisi tehdä useita abortteja? Eikö voisi edes harkita ehkäisyä? Ymmärrän, että ehkäisy voi pettää, jne. mutta jos abortteja alkaa kertyä vuosittain niin aika välinpitämätön pitää olla.

Abortti on kuitenkin fyysisesti aika rankka toimenpide ja ei se aina suju ongelmitta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka keskeytys viikko 13 ja täytyy sanoa, että se oli rankin. Toinen ja kolmas raskauden alkuvaiheessa ja ei niin järkyttävä kokemus, toki kivulias.

VK 12 jälkeen lupaa aborttiin pitää hakea valviralta ja syyn pitää olla jo vakavampi. Esim. raskaana olevan terveys, sikiön vammaisuus ym.

Vierailija
24/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisluvalla ja pätevät syyt.

Näin mulle kävi.

Vierailija
25/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 aborttia, ei kaduta. 1 lapsi, kaduttaa.

Vierailija
26/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi abortti koetaan niin negatiiviseksi asiaksi? kiinassa ja venäjällä se on ihan normi ehkäisy keino.

No aborttia ei ole tarkoitettu ehkäisykeinoksi. Se on fyysisesti erittäin rankka toimenpide naisen elimistölle ja siihenkin liittyy komplikaation riskejä. Esim. kohtutulehdus on aika iso riski, jos raskausmateriaalia jää kohtuun.

Imukaavinnalla suoritettavassa abortissa kohdun pinta voi vahingoittua ja pahimmillaan kohtuun voi tulla reikä. Imukaavinta tehdään nukutuksessa, joten siihenkin liittyy riskejä.

Vierailija
27/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tiedän yhden naisen joka on tehnyt 4 aborttia ja kyseessä on ehkäpä tyhmin nainen jonka olen koskaan tavannut ja sillä ei ainakaan ollut mitään diagnisoitua kehitysvammaisuutta (olen tavannut viisaampia kehitysvammaisiakin) mut nykyään sillä on 2 lasta. Nuorempana vaan pisti menemään lukuisten miesten kanssa ja ehkäsystä viis...

Vierailija
28/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi abortti koetaan niin negatiiviseksi asiaksi? kiinassa ja venäjällä se on ihan normi ehkäisy keino.

No abortti on vähän sama asia kuin housuun kakkiminen. Kauhea työ ja vaiva saada tehty tekemättömäksi.

Jos joka kerta tekee kakat housuun kun siltä tuntuu, niin pidemmän päälle se käy aika rankaksi siivota ne sieltä.

Vierailija
29/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 myös

Vierailija
30/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 aborttia teetättänyt ja olen kahden lapsen äiti.

Vierailija
31/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te murhaajat elätte itsenne kanssa?

ihan hyvin kiitos kysymästä :)

Vierailija
32/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletteko abortin tehneet äidit niitä lapsia, jotka piditte jotenkin samoiksi kuin abortoidut.. Eli että "odottivat" jossain henkimaailmassa parempaa hetkeä...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi