Lapsettomilla ei kyllä ole mitään syytä valittaa jotain perusflunssaa
Kun mikäs siinä on lepäillessä ja itseään hoitaessa rauhassa. Toista se on lapsiperheen äidillä joka joutuu sairaanakin suorittamaan kaikki velvollisuudet kuten aina, ellei sitten ole oikeasti niin sairas ettei millään pysty.
Kommentit (36)
Tolla periaatteella ei kellään ole mitään valittamista, koska aina on joku jolla on rankempaa.
Yhyy nyyh nyyh. Lapsilla voi olla se isäkin joka hoitaa. Ja jos ei ole ei se ole minun, lapsettoman, vika. Lapsien teko ei kuitenkaan ole pakollista, niin turha nillittää niille joilla ei niitä ole.
Kyllä kai minä saan flunssastani valittaa jos siltä tuntuu? Mistä löydän tarkemman listan näistä aiheista joista saa ja ei saa valittaa? Samalla logiikalla lapsiperheen äitikään ei saa valittaa flunssastaan, onhan jossain päin maailmaa joku joka on kuolemassa nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Kun mikäs siinä on lepäillessä ja itseään hoitaessa rauhassa. Toista se on lapsiperheen äidillä joka joutuu sairaanakin suorittamaan kaikki velvollisuudet kuten aina, ellei sitten ole oikeasti niin sairas ettei millään pysty.
Kannattaako niitä kakaroita hommata, jos pitää pikkuflunssastakin valittaa!
vitun nillittäjä, anna vaikka ne kakaras adoptioon jos on noin vaikeeta
Aivan! Kyllä lapsettomat saisivat olla kiitollisia, että ylipäänsä saavat sairastaa perusflunssaa, joka oikeastaan kuuluisi vain lapsiperheille. Kehtaavat omia vielä toisten sairauksiakin!
Haistakaa pitkä paska kaikki saatanan epäempaattiset urpot kusipäät. T Ap
Höpsis! Tässä makaan flunssassa sohvalla viltin alla. Mies teki ruuan ja pelailee nyt jotain lapsen kanssa. Heräsin juuri torkuilta. Ei puhettakaan että tarvitsisi kotitöitä tehdä. T. Onnellisen ja menestyvän naisen rinnalla on hyvä mies.
Mitä ne lapsellisen velvollisuudet oikein ovat? Jos mä olen kipeä, niin tasan tarkkaan istutan lapsen katsomaan Netflixiä tai pelaamaan tabletilla. Ruokana syödään just sitä mitä helpoiten saa tehtyä, terveellisyydestä viis. En mä ainakaan lähde marttyyrinä jonnekin leikkipuistoon kuumeessa, tai rupea joksikin runopussimammaksi jos ei ääntäkään lähde. :D
Olipas typerä aloitus.
Jokainen kantaa valitsemansa taakan, ja sitä on turha silloin lähteä vertailemaan.
terveisin perheen äiti
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai minä saan flunssastani valittaa jos siltä tuntuu? Mistä löydän tarkemman listan näistä aiheista joista saa ja ei saa valittaa? Samalla logiikalla lapsiperheen äitikään ei saa valittaa flunssastaan, onhan jossain päin maailmaa joku joka on kuolemassa nälkään.
Hän on uhrivallanhuipulla.
Mjaa, en oo lapsuuden jälkeen perusflunssaa valittanut.
Oikeuttaako perheellisyys jostakin nuhakuumeesta vinkumiseen?
T. Vela
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, käykö kateeksi?
Onko nyt kovinkin kypsä olo? Yllättävän lapsellista lällättelyä lapsettomalta. Muah. Mutta hyvähän se on, etteivät lapset hanki lapsia.
Lasten hankkiminen on tasan tarkkaan valinta, jolla on seurauksia. Jos on kateellinen lapsettomille, jolla on aikaa itselleen enemmän, voiko siitä heitä syyttää? Katso peiliin ja muuta asennetta.
Vierailija kirjoitti:
Ootpa tosi helmi. Ei ihme ettei kersasi osaa käyttäytyä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, käykö kateeksi?
Onko nyt kovinkin kypsä olo? Yllättävän lapsellista lällättelyä lapsettomalta. Muah. Mutta hyvähän se on, etteivät lapset hanki lapsia.
Ai niin kuin tämä äiti, oikea kypsyyden huipentuma ihmisenä? Johonkin jalkovälin levitykseen ei paljon henkistä kypsyyttä tarvita...just saying...
http://www.vauva.fi/keskustelu/2490631/voinko_heittaa_teinin_ulos_talos…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootpa tosi helmi. Ei ihme ettei kersasi osaa käyttäytyä...
Ap:tä taitaa vaivata jokin muu kuin flunssa. Otan osaa elämä on joskus rankkaa. T. Se onnellinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Ensin vähättelet lapsettomia, sitten nostat itsesi Jumalan tasolle joka ei voi koskaan levätä koska velvollisuus ja vastuu blaablaa. Sitten ihmettelet kun ei heru sympatiaa :D haloo.
Meillä ei ainakaan pyykit peseydy tai ruoka valmistu itsestään (saati ilmesty jääkaappiin) vaikka kuinka sairas olisin. Jos kerta et ole niin sairas ettet pysty hoitamaan lapsia niin mikä tässä on se ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Itse olet sen paskakoneen hankkinut. Oma syysi
Niinpä, käykö kateeksi?