Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomilla ei kyllä ole mitään syytä valittaa jotain perusflunssaa

Vierailija
04.02.2016 |

Kun mikäs siinä on lepäillessä ja itseään hoitaessa rauhassa. Toista se on lapsiperheen äidillä joka joutuu sairaanakin suorittamaan kaikki velvollisuudet kuten aina, ellei sitten ole oikeasti niin sairas ettei millään pysty.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä tunnustaa olleeni niin tyhmä, etten tajunnut lasten tekemisen tarjottavan sitä että sitten on koko ajan sairaana ja ettei koskaan saa kunnolla levätä silloinkaan. Eihän mies saa töistä vapaata vaimon flunssan takia! Ap

Vierailija
22/36 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kenties jatko-osa sille lapsettomien sohvalla löhöämiselle?

Vierailija
24/36 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä kenties jatko-osa sille lapsettomien sohvalla löhöämiselle?

On vittu!

Ap

Vierailija
25/36 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mikäs siinä on lepäillessä ja itseään hoitaessa rauhassa. Toista se on lapsiperheen äidillä joka joutuu sairaanakin suorittamaan kaikki velvollisuudet kuten aina, ellei sitten ole oikeasti niin sairas ettei millään pysty.

Kyllä minä nyt kirkkaimman kruunun kutreillesi lasken. 

Vierailija
26/36 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kyllä tunnustaa olleeni niin tyhmä, etten tajunnut lasten tekemisen tarjottavan sitä että sitten on koko ajan sairaana ja ettei koskaan saa kunnolla levätä silloinkaan. Eihän mies saa töistä vapaata vaimon flunssan takia! Ap

Et sitten yhtään syventynyt aiheeseen? Itse olen miettinyt jo seuraavaa lasten teon varalle:

univaje - parhaimmillaan saan jonkun koliikkivauvan joka huutaa 24/7 ensimmäiset 2 vuotta. Silloin ei sitten paljon nukuta jos haluaa että toinen vanhemmista pystyisi käymään töissä

oman ajan puute - ne lapset on läsnä _AINA_ ei saa sairastaa, harrastaa tai katsoa edes tv:tä rauhassa.

jne. en ole listassa oikeastaan edennyt koska jo tässä vaiheessa olen aina tullut tulokseen että en ainakaan vielä ole valmis.

Jos tuntuu ettei voimat riitä niin ota ero ja jätä lapset miehelle tai anna sossujen viedä lapset pois. Jos tuntuu että jaksat lapsia, lopeta se ininä ja parantele itseäsi äläkä vello negatiivisuudessa.

Vierailija
27/36 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasten flunssan hoitaminen on elämäsi tragedia, onnittelut ap!

t. Miehensä saattohoitanut leski, velakin vielä.

Vierailija
28/36 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on omia valintoja. Onko lasten hankkiminen sinulle ap joku sankariteko? ; )

Terv. Lapseton nainen, joka saa tehdä AINA mitä haluaa ja käyttää KOKO palkkansa omiin tarpeisiin (50000 e/v)

Vierailija
29/36 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tietenkinhän sen pitää olla niin, että lapsettomat esimerkiksi nyt ensimmäikseksi vaikka töihin vain sairaanakin. Pakkohan heidänlaistensa yhteiskunnan vapaamatkustajien on jollain tavalla se yhteiskunnalle kompensoitava, etteivät tee uusia veronmaksajia tälle yhteiskunnalle. Jos perheellinen pystyy perheen hoitamaan sairaanakin, niin kyllä lapsettoman on pystyttävä työpäivä sairaana tekemään, varsinkin kun perheelliset ovat usein sanoneet työntekoa helpommaksi kuin perheen hoitamista ja töihin tulo on heille kun rentoutumista kotona olemisesta. Kyllä lapseton joutaa töihin, voi venyä aikatalusta toiseen ja jaksaa tehdä töitä aina, koska heillä ei ole lastenhoitoa, johon menee paljon aikaa ja energiaa. Näin lähtee Suomi takuuvarmasti nousuun... ehkä. Tai sitten ei. T: Lapseton.

Vierailija
30/36 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun lapsi on kouluikäinen ( toisella luokalla), niin itse asiassa flunssan sairastaminen on helpompaa kuin yksin sinkkuna ollessa. Ja yh olen.

Influenssasta en siis puhu, enkä muustakaan kovasta taudista, jossa lapsi pelkäisi äitinsä puolesta. Flunssaisena en kuitenkaan itse jaksa edes lähikauppaan: onpa helpottavaa, että voi sen lapsen sinne lähettää. Lisäksi lapsi voi tuoda apteekista kuumelääkettä ja sulattaa ja lämmittää minun valmiiksi tekemäni ruoka-annokset pakkasesta. Itse keksi myös tuoda villasukat ja tohvelit jalkoihini, hakea kaapista extra peitteen ja laittaa siihen pussilakanankin. Ja hirveästi ei vaatinut sen Wilma-viestin kirjoittaminen opelle, että jos tällä viikolla tulee unohduksia, niin johtuu vaan siitä, että äiti on siinä kunnossa, että ei todellakaan jaksa tarkistella läksyjä.

Vierailija
31/36 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan oikeassa.

Vielä lasten korvatulehdukset päälle, rankkaa :(

Vierailija
32/36 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset voi mikä ihana teko syy. Näin sinkkuna  on vie-lä ihanampaa kun kukaan ei näe minua heikkona... 

Vierailija
33/36 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos aloittajalle upeasta kommentista, oikein mieltä lämmitti näin ei-omasta-tahdostaan lapsettoman lukea tuota. On se hienoa että voin siis potea flunssaa rauhassa!!!! 

Vierailija
34/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitakaan vaan olen päinvasoin ihan samaa mieltä aloittajan kanssa. Olen tosi tyytyväinen, ettei minun tarvitse kipeänä pyyhkiä lapsen paskaista persettä, laittaa ruokaa pöytään tai erottaa riiteleviä sisaruksia, vaan voin keskittyä paranemiseen. Ajatus siitä, että asiat olisivat paljon huonommin, jos minulla olisi lapsia, on itse asiassa aika lohdullinen. Olen tehnyt hyvän valinnan. :)

Vierailija
35/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten jännittää montako kertaa ap ampuu vielä itseään jalkaan tässä ketjussa.

Vierailija
36/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on aina hyviä nää "on hyvä ettei lapset hanki lapsia, muah" -kommentit, ja heti perään joku äiti keuhkoaa, ikäänkuin tehostaakseen edellisen kommentin sanomaa siitä, että vaan tietyn valaistus- ja kypsyystason ohittaneet naiset on kyvykkäitä saamaan lapsia: "vittu, älä sinä lapseton tuu päätä aukomaan, vittu, kun et oikeesta elämästä mitään vittu tiedä, niih, vittu!"

Sense the irony. Kyllä joiltain mammuleiltakin näyttää käytöstavat kadonneen lapsien myötä - tosin tokko niitä on koskaan ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä