Tarkkailetko painoasi
Kommentit (11)
Kyllä, punnitsen itseni viikoittain. Vaihteleehan se aamupaino ihan sen perusteella, miten wc-käynti on onnistunut, mutta mitään muuta muutosta painossani ei ole viime vuosina ollut.
Tarkkailen painoani pari kertaa viikossa, kun menen kuntosalille. Itselläni ei ole vaakaa.
Mulla on tapana punnita joka aamu. En koe että olisi ongelmallista suhtautumista painoon tai syömiseen. Varsinkin kovien treenien aikana on vaikeaa hahmottaa kuinka paljon tulisi oikeasti syödä ja vaaka aika nopeasti kertoo, jos jää pahoja kalorivajeita.
Punnitsen joka aamu, rutiini siinä missä hampaiden pesukin
Olen normaalipainon ylärajalla enkä halua yhtään ylimääräistä, näin pysyy kurissa
Parin kk välein tarkistan. Eipä muutu miksikään.
En enää. Minulla on farkut nyt kokoa 30/32, ja niin kauan kuin ne eivät kiristä vyötäröltä, kaikki on hyvin. m48
Vierailija kirjoitti:
Parin kk välein tarkistan. Eipä muutu miksikään.
Minä teen samoin ja hyvin on sama paino pysynyt.
Tarkistan kerran viikossa, että huomaan jos paino rupeaa salavihkaa hilautumaan ylöspäin.
Joo. T. Ex-anorektikko. En kyllä tarkkaile enää pakonomaisesti enkä rajoita syömisiäni. Minulla ei kyllä ole vieläkään täysin ongelmatonta suhtautumista ruokaan ja tuskin koskaan tulee olemaan.