Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko heittää teinin ulos talosta kun täyttää 18?

Vierailija
04.02.2016 |

Ja mitä siitä voi seurata vai voiko mitään? Ei kai täysi-ikäistä ole velvollisuutta elättää kattonsa alla?

Kommentit (164)

Vierailija
1/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vanhempi tekee noin?

Vierailija
2/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastava äiti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häädön voi tehdä täysi-ikäiselle.

Vierailija
4/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi, puolen yön jälkeen vaan kadulle pakkaseen ja sanot moido!

Vierailija
5/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen vanhempi tekee noin?

Lopen kyllästynyt vanhempi, joka on kaikkensa tehnyt, auttanut ja rakastanut, ja saa takaisin vain valheita, valheita, valheita, haista v*ttu -asennetta, ja sitä että koulunkäynti ei kiinnosta. Olen oikeasti taistellut tuon kakaran koulunkäynnin kanssa kymmenen vuotta. En jaksa enää. Olen paska äiti mutta aivan sama. Pärjätköön omillaan kun on niin etevä omasta mielestään. -ap

Vierailija
6/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häädön voi tehdä täysi-ikäiselle.

Miten käytännössä tapahtuu?

Vierailija
7/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä sitä edelleen rakastan, mutta nyt kun lentää koulustaankin pihalle en todellakaan ala katsella sitä että pelaa yökaudet ja nukkuu päivät, ei osallistu kotitöihin ja menee ja tulee miten lystää. Ja pienemmät sisarukset oireilevat tätä jatkuvaa riitelyä ja joutuvat kuuntelemaan kiroilua ja huutoa. Että kertokaapa ihmeessä mitä itse tekisitte tässä tilanteessa. -ap

Vierailija
8/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä sitä edelleen rakastan, mutta nyt kun lentää koulustaankin pihalle en todellakaan ala katsella sitä että pelaa yökaudet ja nukkuu päivät, ei osallistu kotitöihin ja menee ja tulee miten lystää. Ja pienemmät sisarukset oireilevat tätä jatkuvaa riitelyä ja joutuvat kuuntelemaan kiroilua ja huutoa. Että kertokaapa ihmeessä mitä itse tekisitte tässä tilanteessa. -ap

Pihalle vaan, joutuu ottamaan vastuun omasta elämästään. On luultavasti parasta mitä rakastava äiti voi tuossa tilanteessa tehdä.

Vierailija
9/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihalle vaan, joutuu ottamaan vastuun omasta elämästään. On luultavasti parasta mitä rakastava äiti voi tuossa tilanteessa tehdä.

Olen samaa mieltä, mutta tietenkin tunnen syyllisyyttä... Pakko vaan laittaa nuo pienet välillä etusijalle. Tilaisuuksia on annettu kyllä, ja isänsä ei korviaan lotkauta poikansa kasvatukseen.

Vierailija
10/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts! Jeesaa edes alkuun, eli etsikää sille sällille kämppä.

Vierailija
11/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille pari kuukautta aikaa hoitaa ITSENÄISESTI itsellen kämppä ja muut asiat kondikseen ja sitten viimeistään vapuks pihalle oli hoitanut asiansa tai ei.

Toki saa rahallisesti auttaa alkuun, mutta itse pitää toimia...

...Ei voi mennä niin, että yksi hirviö saa koko perheen oireilemaan!

Vierailija
12/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin. Välillä aivan kammottavaa taistelua jo 10v kanssa. Olen ajatellut että kun jo noin pienestä opettaa tekemään hyvin, niin asiat sujuvat helpommin teini-iässä. Nähtäväksi jää, ja kauhulla odotan.

yh-M37

Vierailija
13/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on vielä alle 18v niin ottaisin yhteyttä terveyskeskukseen ja pyytäisin lähetettä psykiatrialle, ei selvästikään ole normaalia teini-ikää.

Vierailija
14/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin. Välillä aivan kammottavaa taistelua jo 10v kanssa. Olen ajatellut että kun jo noin pienestä opettaa tekemään hyvin, niin asiat sujuvat helpommin teini-iässä. Nähtäväksi jää, ja kauhulla odotan.

yh-M37

Niinpä.. Huvittaa usein, kun saa kuulla (yleensä pikkulasten vanhemmilta) ihmeellistä jeesustelua kasvatuksesta... Kasvatettu on tätäkin, on ollut rajoja ja rakkautta, vaan eipä sekään aina riitä. Mutta helppo se on vielä siinä vaiheessa jeesustella äidinrakkaudesta kun omat mussukat ovat tyyliin 2- ja 4-vuotiaita...

Vierailija
15/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentavin tapa "heittää pihalle" on antaa pari kuukautta aikaa hankkia kämppä ja laittaa asiat kuntoon. Varoita sitä nyt etukäteen kuitenkin. Mutta saa heittää.

Vierailija
16/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on vielä alle 18v niin ottaisin yhteyttä terveyskeskukseen ja pyytäisin lähetettä psykiatrialle, ei selvästikään ole normaalia teini-ikää.

Voi kuule, ihan normaalia tuollainen on.... Valitettavasti.

Vierailija
17/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap:n lapsi on alkanut oireilemaan tuollain rajummin?

Vierailija
18/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään kämppää saa, vaikka minkälaiset häätöpaperit kirjoitat, niihin vähiin vuokrakämppiin valitaan niitä nuoria, jotka on olleet lastesuojelun asiakkaita jo aiemmin. Nuorisopsykiatrian poliklinikka on se taho, mustä lähtisin apua hakemaan.

Vierailija
19/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakentavin tapa "heittää pihalle" on antaa pari kuukautta aikaa hankkia kämppä ja laittaa asiat kuntoon. Varoita sitä nyt etukäteen kuitenkin. Mutta saa heittää.

On varoitettu, mutta ilmeisesti ei ota tosissaan. Ehdoksi sanottiin että koulua on käytävä mikäli meinaa kotona asustella, vaan eipä kiinnostanut. Haluaisin vain tietää että mistä tuollainen loinen saa asunnon ja mikä taho sen maksaa?

Vierailija
20/164 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ap:n lapsi on alkanut oireilemaan tuollain rajummin?

On ollut samanlainen perseilijä ala-asteen 2. luokalta asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan