Tykkäättekö enemmän kapeista vai leveistä kasvoista naisella?
Kumpi miellyttää enemmän: Christina Aguileran, Jennifer Love Hewittin ja Nicole Kidmanin kapeat kasvot
VAI
Katherine Heiglin, Mila Kunisin ja Kristin Kreukin leveät kasvot?
Kommentit (31)
Kasvonpiirteistä enemmän kiinni, mutta yleensä kaikki mielestäni parhaan näköiset julkkisnaiset ovat leveäkasvoisia.
M34
Kapeista kasvoista tulee helposti jotenkin terävät.
Onko Christina Aguilerallakin kapeat kasvot? Siis mistä se katsotaan, ovatko kasvot leveät?
Jos saisin valita, en ottaisi minkäänlaista kuutamoon viittaavaa pyöreätä 'mallitonta' naamaa.
Niin ja monella pyöreäkasvoisella jotenkin silmät näyttävät olevan liian lähellä toisiaan.
Leveät kasvot ja leveä hammaskaari kertoo hyvästä terveydestä ja hyvästä ravinnosta lapsena. Tarpeeksi leveä hammaskaari myös takaa suorat hampaat luonnostaan, melkolailla kaikilla alkuperäiskansoilla on luonnostaan suorat hampaat, leveät kasvot, jotka noudattavat kultaista leikkausta.
Kapeat kasvot taas päinvastoin, sen takia leveät kasvot on "hyvännäköiset" miehillä ja naisilla.
Googlatkaa weston a price, jos kiinnostaa enemmän.
Kumpi käy paremmin kokonaisuuteen. Näen naiset yleensä kokonaisuutena, enkä pelkkänä päänä.
Kapeakasvoisista tulee helposti vanhemmiten sellaisia noita-akan näköisiä vielä kun leuka terävöityy.
Enemmän nuo leveät kasvot miellyttää.
Mun mielestä kauneimmat ovat alhaalta kapeat ja ylhäältä leveät kasvot. Eli mallia Marilyn (sydän). Itselläni on timantin muotoiset kasvot (esim. Madonna), ja tykkään kyllä niistäkin, mutta niihin kuuluu usein hallitseva nenä ja poskipäät.
Itselläni on sydämen muotoiset kasvot (kapeat alhaalta, leveät ylhäältä) ja minua usein kehutaan kauniiksi. Kuulemma suuret silmäni korostuvat.
Minusta myös otsan muoto ja koko vaikuttaa suuresti kokonaisuuteen. Jos otsa on leveä ja korkea, niin kasvot näyttävät monesti epätasapainoisilta.
Toivottavasti ihannoimallanne leveäkasvoisella ei sentään ole kapeaa otsaa, joka on todellä ikävän näköinen. Otsan ja leuan muodolla sekä nenällä on suuri merkitys miltä kasvot näyttävät, ei yksin kapeudella tai pyöreydellä.
Minulla on ihan älytön iso pallopää, en itse tykkää mutta aina on ollut kiinnostuneita ihan haitaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Leveät kasvot ja leveä hammaskaari kertoo hyvästä terveydestä ja hyvästä ravinnosta lapsena. Tarpeeksi leveä hammaskaari myös takaa suorat hampaat luonnostaan, melkolailla kaikilla alkuperäiskansoilla on luonnostaan suorat hampaat, leveät kasvot, jotka noudattavat kultaista leikkausta.
Kapeat kasvot taas päinvastoin, sen takia leveät kasvot on "hyvännäköiset" miehillä ja naisilla.
Googlatkaa weston a price, jos kiinnostaa enemmän.
Entä jos on niin leveä hammaskaari, että jokaisen hampaan välissä on rako eli on harvahammas. Onko silloin saanut yliannostuksen hyvää ravintoa eikä koskaan sairastele?
Oletteko katsoneet näitä zicaviruksen saaneita vauvoja.?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ihannoimallanne leveäkasvoisella ei sentään ole kapeaa otsaa, joka on todellä ikävän näköinen. Otsan ja leuan muodolla sekä nenällä on suuri merkitys miltä kasvot näyttävät, ei yksin kapeudella tai pyöreydellä.
Kapeaa otsaa yhdistettynä leveisiin kasvoihin? Kenellä sellanen on ja onko edes mahdollista? :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan älytön iso pallopää, en itse tykkää mutta aina on ollut kiinnostuneita ihan haitaksi asti.
Täällä sama!!
Luulisin, että jokin välimuoto olisi tässäkin asiassa paras. Mutta meneehän tää näinkin :)
Minusta tuo jälkimmäinen porukka on satakertaa kauniimpi.