Mikä nyppii eniten?
Kommentit (24)
Kun teet kaikkesi ja mikään ei riitä.
Se, että työnantaja yrittää juoksuttaa enemmän ja maksaa vähemmän. Eikä anna pitää ylityötunteja vapaana. Täytynee käynnistää työnhaku.
Jokin nyppii tosi pahasti kun minulle päivittäin aamusta yöhon vttuilet. Ps. En ole työnantajasi niin turha ainakaan sen takia on vttuilla juuri minulle.
Se kun ihmiset nauraa aina mulle, vaikka eihän täällä muutakaan naurettavaa ole.
Fasistinen PersKokkare-hallitus Kristillisdemoneineen.
AntifanttiLiit. YLE, Maikkari, HS. Näin aluksi. 🥴
Vierailija kirjoitti:
AntifanttiLiit. YLE, Maikkari, HS. Näin aluksi. 🥴
Ok pjotr
Ainainen rahapula. Onneksi tuli nuorena reissattua, ostettua vaatteita, koruja ja käsilaukkuja mutta sitten aloin säästää kämppää ja elin köyhyysrajan alapuolella. Sen jälkeen sitten säästin vähän vanhuuden turvaa, edelleen pienestä kaupanalan palkasta ja taas kitumista. Nyt olen työtön ja saan korvausta alle 600 e kuussa enkä muita tukia koska omistusasunto ja vähän säästöjä. Nyt onkin sitten mahdotonta elää koskematta säästöihin vaikka näin karua elämää en ole ennen viettänyt. Nyppii.
Jatkuvasti päivittäin saan lukea tällä palstalla minuun kohdistettuja vttuiluviestejä aamusta yöhön. Ps. en ole mikään wokettaja, dei-aatteen kannattaja, poliitikko enkä myöskään kenenkään työnantaja.
Laiskuuttaan työttömät köyhät kadehtijat.
Rikoksiin tukeutuvat Perus-Suomen tavoittelijat, HYI !
Vierailija kirjoitti:
Kipeys.
Miksi alapeukutus. Tarkoitin omaa kipeyttä. Kun on tarpeeksi kipeänä, ei mikään muu nypitytä samaan tasoon. Kun taas jos olisi terveenä, niin voisi nyppiintyä erinäisiin asioihin. Kaipaan sitä, ei tarvisi kipuilla, vaan voisi normaaliin tapaan nyppiintyä jostakin vähäksi aikaa ja sitten tajuta, se on vaan näitä yleisiä juttuja ja olo on koko ajan aika jees.
Merkityksettömyyden tunne.