Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhean moni jää p.skaan parisuhteeseen taloudellisista syistä

Vierailija
23.07.2026 |

Raha on hirveän monelle ykkösprioriteetti elämässä.

Jopa ihmiset jotka 10 vuotta sanoneet että eroavat kun lapset lähtee pesästä, huono liitto, ei yhteistä jne, lopulta jäävät ja syy aina sama "rahan takia".

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. En selviäisi tässä mitenkään lasten kanssa ilman toisen tuloja, enkä halua mihinkään slummiin pieneen vuokra-asuntoon asumaan.

Vierailija
2/7 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. En selviäisi tässä mitenkään lasten kanssa ilman toisen tuloja, enkä halua mihinkään slummiin pieneen vuokra-asuntoon asumaan.

Jaa, asutko jossain Intiassa vai mistä slummeista puhut? 

Itse väitän, että aika usein se oma saamattomuus ja mukavuudenhalu on se suurin este. Ei osata, uskalleta eikä pystytä olemaan yksin. Ottamaan vastuuta elämästä yksin. Mieluummin roikutaan miehen rahoissa kiinni ja kestetään kaikenlaista p*skaa kohtelua mieluummin. 

Koska Suomessa jokainen nainen pärjää kyllä taloudellisesti lasten kanssa, vaikka jäisi yksin. Slummiin ei tarvitse muuttaa. Ei tarvitse elää edes köyhyysrajalla, jos on valmis tekemään töitä oman tilanteensa eteen. Ja kyllä, olen eronnut äiti, joka ei saa edes elareita. 

Muistakaa etenkin nuoret naiset! Man is not a plan. Pitää olla kyky tulla toimeen omillaan, vaikka muksulauman kanssa. Muuten oot sidottu johonkin Taavettiin ne parhaan elinvuotesi rahan takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Emme tiedäkään, kuinka monessa kauniissa omakotitalossa asuu onneton nainen, mutta hän haluaa asua juuri sillä tavoin.

Vierailija
4/7 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole rahaa ei ole oikein  mitään muutakaan. Meillä on kauniita ajatuksia siitä että niin sielullisia ollaan. Ei kenenkään pää kestä sitä että jotenkin selvitään 

Vierailija
5/7 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oma velaton asuntoni mutta suostuin käyttämään sen panttikirjoja yhteisen mökin täytevakuutena. Nyt kun parisuhteessa menee huonommin, kyllä se on minua mietityttänyt. Ei se eroa estäisi, mutta siinä tilanteessa olisi pakko uskoa toisenkin osapuolen toimivan rehellisesti ja vastuullisesti. Mutta pahimmillaanhan siinä saattaisin kotini menettää. 

Vierailija
6/7 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sulta jotenkin pois, jos joku on liitossa vain rahan takia?

Vierailija
7/7 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi todennäköisyys jos odotat varatun vapautuvan että olet sen omaisuuden perässä. Jos moraalisi kestää epärehellisyyden, kyllä siinä myös on muut kuin rakkaudelliset asiat taustalla, koska sinulta puuttuu hyvyys ja rakkaus sisältäsi ja ajat kylmiä arvoja elämässäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän