Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäättekö enemmän kapeista vai leveistä kasvoista naisella?

Vierailija
04.02.2016 |

Kumpi miellyttää enemmän: Christina Aguileran, Jennifer Love Hewittin ja Nicole Kidmanin kapeat kasvot
VAI
Katherine Heiglin, Mila Kunisin ja Kristin Kreukin leveät kasvot?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä💓

Vierailija
22/31 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leveät kasvot ja leveä hammaskaari kertoo hyvästä terveydestä ja hyvästä ravinnosta lapsena. Tarpeeksi leveä hammaskaari myös takaa suorat hampaat luonnostaan, melkolailla kaikilla alkuperäiskansoilla on luonnostaan suorat hampaat, leveät kasvot, jotka noudattavat kultaista leikkausta. 

Kapeat kasvot taas päinvastoin, sen takia leveät kasvot on "hyvännäköiset" miehillä ja naisilla.

Googlatkaa weston a price, jos kiinnostaa enemmän.

Entä jos on niin leveä hammaskaari, että jokaisen hampaan välissä on rako eli on harvahammas. Onko silloin saanut yliannostuksen hyvää ravintoa eikä koskaan sairastele?

Harvahampaisuus on degeneraation merkki, sulla ei ole muodostunut aikoinaan tarpeeksi hammasmassaa tasaiseen hammasrivistöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempi parempi. Tykkään että kasvoissa on luonnekkuutta. Sellainen pliisu nätti naama no thanks. Jos noista pitää valita niin kapeat.

Vierailija
24/31 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta! Itselläni on tosi leveät kasvot ja olin ihan satavarma, että kapeat miellyttävät yleisesti enemmän. Mun täytyy sanoa, että naiset yleensä eivät pidä mua erityisen kauniina, mutta miehet jotenkin kuitekin pitävät. Kummallista.

Vierailija
25/31 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpiakaan mielellään vaan kultainen keskitie. Jos olisi pakko valita, niin leveät. Kapeat ovat maskuliiniset ja jotenkin massaan sekoittuvat. Mutta leveillä kasvoilla silmät näyttävät usein olevan liian lähellä ja jos on kapea suu, näyttää hymyillessään Tarja Halosella. Itselläni on valitettavasti leveät kasvot, kapea suu ja silmät suht lähekkäin :/ Valokuvissa on pakko hymyillä hillityn vaimeasti, jos ei halua näyttää ihan suohirviöltä.

Vierailija
26/31 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko katsoneet näitä zicaviruksen saaneita vauvoja.?

Ajattelin ihan sanaa. Onkohan heillä kehityksellisiä puutteita , aivot eivät ehkä saa tarpeeksi tilaa?

Vierailija
27/31 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitävät leveistä, naiset taas kapeista. Voi liittyä miesten kohdalla hedelmällisyyteen.

Vierailija
28/31 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin pyöreät tai sydänkasvot ja olen saanut paljon huomiota osakseni miehiltä. Myös naisilta. Lapset ovat perineet pyöreät kaavoni ja myös heitä kehutaan.

Itseäni on erityisesti miellyttänyt Emma Stonen kasvot mm. Elokuvasta piiat, hän on kuin jostain sadusta. Leveät miellyttää itseäni enemmän, mutta onhan se niinkin että ei se kasvojen muoto ole ainoa seikka joka vaikuttaa onko kasvot kauniit vai ei. Tai edes sopusuhtaisuus ja muut piirteet, myös kasvojen eleillä on suuri merkitys miellyttääkö vai ei.

Vierailija
29/31 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään semmosista joilla on paksut puristeltavat posket

Vierailija
30/31 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä naisilla että miehillä leveähköt kasvot ovat paremman näköisiä kuin kapeat. Kapeisiin kasvoihin ei jotenkin yleensä mahdu hyvänmuotoisia poskipäitä, vaikka tietysti aina on olemassa poikkeuksia.

Vierailija
31/31 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä ketjusta! Itselläni on tosi leveät kasvot ja olin ihan satavarma, että kapeat miellyttävät yleisesti enemmän. Mun täytyy sanoa, että naiset yleensä eivät pidä mua erityisen kauniina, mutta miehet jotenkin kuitekin pitävät. Kummallista.

Ihan sanasta sanaan kuin mun suusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan