Pettymyksiä nettideittailussa
Kaikki nettideitistä löytämäni naiset ovat olleet aivan jotain muuta, mitä he ovat esittäneet netissä olevansa. Ensimmäiseltä sain taitavasti rajatun kuvan ja todellisuudessa nainen oli sairaalloisen ylipainoinen. Toinen vaikutti tapaamisessa normaalilta ja tutustumisen arvoiselta, mutta pian käytös paljasti mt-ongelmia. Kolmas vaikutti myös normaalilta, mutta paljastui varatuksi. Uskallanko ja kannattaako enää yrittää löytää netistä ihan tavallista naista?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ollut jonkin aikaa nettideitllä. Kokemusta on toki parisuhteista. Mutta mitä naiset etsivät? Tullut vastaan seksiä,fwb,fb,seikkailua,ja sitä vanhinta. Sitten joillekin "kunnollisille" naisille laittanut pitempää viestiä. Ei mitään vastausta, kukaan ei käy katsomassa profiilia, vaikka se on pitkä ja ok. Ilmeisesti naiset saavat paljon vastauksia, eivätkä viitsi kaikkia selata. Kuitenkin ovat kirjautuneena, eivätkä vastaa. Ilmeisesti ovat tuolla jo varattuina ja juttelevat. Mene siihen väliin sitten. :D Varmaan joutuu pitkään olemaan, että edes joku vastaa. Tietysti hyvä, että jossain on tyrkyllä. Kun tuo työ vie niin paljon vapaata aikaa, ettei baareissa kerkiä kunnolla käymään. M28
Pitkät selostukset profiilissa ja viesteissä saavat ainakin minut epäilemään miehen rehellisyyttä. Ne kuulostavat vain joltain selittelyltä ja totuuden peittelyltä. Myöskin jos profiilissaan kertoo jo kaiken itsestään, niin siitähän nainen voi jo päätellä, että onko kyseessä kiinnostava tyyppi. Aika harva kulkija on loppujen lopuksi juuri se sopiva kumppani itselle, niin turha se on odottaakaan monia yhteydenottoja.
Aika jännä mielipide, jos ihminen kertoo itsestään epäilään rehellisyyttä. Kuitenkin kerron itsestäni rehellisesti. Olen sitä mieltä, että tyhjällä profiililla ei ainakaan nappaa. M28
On olemassa myös se kultainen keskitie liiallisen selittämisen ja täysin tyhjän profiilin välillä. Aivan kaikkea ei tarvitse kertoa heti, asiat selviävät kyllä aikanaan. Ja ratkaisevaa on myös se tyyli millä itsestään kertoo. Liiallisen selittelyn alta paistaa aina epärehellisyys.
Totta, ei se liian pitkä ole. Ja sopivasti kerrottuna. Ei tietenkään kaikkea pidä itsestään kertoa. Mutta alareunasta näkee heti, ettei sitä edes kukaan katso. Sitä ei näe kuin klikkaamalla. Olen tullut siihen tulokseen, että naiset kirjautuneena ovat liian passiivisia,odottavat,saavat paljon vastauksia. Ja vastailevat ensimmäisille. Eivätkä katsele juurikaan profiileita. M28
Itse ainakin selailen miesten profiileja kirjautumatta, koska en halua että se käyntini paljastuu miehelle. Laitan viestin, jos koen miehen kiinnostavaksi. Minua ainakin kiinnostaa huumorintajuiset miehet, joten jos profiilitekstissä on jotain tosi "huonoa huumoria", niin olen myyty. Minua ei oikeastaan kiinnosta profiilikuvauksessa harrastukset, työ tai miehen kuvailut omasta persoonastaan. Parhaat tekstit ovat sellaisia, joista se persoona kuvastuu ikään kuin "rivien välistä".
Totta, ei se liian pitkä ole. Ja sopivasti kerrottuna. Ei tietenkään kaikkea pidä itsestään kertoa. Mutta alareunasta näkee heti, ettei sitä edes kukaan katso. Sitä ei näe kuin klikkaamalla. Olen tullut siihen tulokseen, että naiset kirjautuneena ovat liian passiivisia,odottavat,saavat paljon vastauksia. Ja vastailevat ensimmäisille. Eivätkä katsele juurikaan profiileita. M28