Pettymyksiä nettideittailussa
Kaikki nettideitistä löytämäni naiset ovat olleet aivan jotain muuta, mitä he ovat esittäneet netissä olevansa. Ensimmäiseltä sain taitavasti rajatun kuvan ja todellisuudessa nainen oli sairaalloisen ylipainoinen. Toinen vaikutti tapaamisessa normaalilta ja tutustumisen arvoiselta, mutta pian käytös paljasti mt-ongelmia. Kolmas vaikutti myös normaalilta, mutta paljastui varatuksi. Uskallanko ja kannattaako enää yrittää löytää netistä ihan tavallista naista?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole edes päässyt treffeille asti, mutta olen kokenut hirveän vaikeaksi saada nainen edes vastailemaan viesteihin. En tiedä mitä siihen viestiin pitäisi kirjoittaa, että nainen suvaitsee vastata. Pitäkööt tunkkinsa perkele!
"Syötissä vikaa kun ei kala syö" ? Tee paras mahdollinen versio itsestäsi, kuitenkin totuuden rajoissa pysyen.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole edes päässyt treffeille asti, mutta olen kokenut hirveän vaikeaksi saada nainen edes vastailemaan viesteihin. En tiedä mitä siihen viestiin pitäisi kirjoittaa, että nainen suvaitsee vastata. Pitäkööt tunkkinsa perkele!
Itse laitoin profiilin kuntoon ja lisäsin siihen hyvät kuvat ja odotan, että nainen ottaa yhteyttä, niin voin olla varma kiinnostuksesta.
Tapasin nykyisen mieheni deittisivuston kautta. Yhdessä 16 vuotta.
Turhaan yrität miehenä, naisella riiittä, että profiilissa lukee nainen, että saa yhteydenottoja. Miehen pitäisi olla julkkis, että saat viestejä.
Mä olen tavannut kahden vuoden sinkkuna oloaikana varmaan n. 30 nettimiestä. Ja sinkkuna mennään edelleen. Nyt ei pysty enää laittamaan uutta matoa koukkuun, nettideitit on niin nähty. Ihan oksettaa.
Joukossa on ollut toki niitäkin joista olen ollut kiinnostunut, mutta tunne ei ole ollut molemminpuolinen. Suurin osa on hakenut pelkkää seksiseuraa, paljon siellä on nuoria kolleja tyrkyllä vanhemmalle naiselle.
Yksi valioyksilö, normaali ikäiseni mies jota tapailin vähän aikaa, ja joka sitten dumppasi mut, seukkaa nyt hyvän ystäväni kanssa. Aika kova kolaus itsetunnolle. No, ehkä tässä voi unohtaa haaveet parisuhteesta, olihan mulla jo se yksi pitkä liitto ja lapset tehtynä. Ärsyttää vaan kavereiden tsemppaus siitä, että kyllä se ihana ihminen vielä löytyy. Ei kaikille löydy! Ja keski-ikäinen nainen kuolee todennäköisemmin raketti-iskussa kuin löytää (itseään viehättävän) kumppanin. Sitä voi keskittyä töihin, lapsiin ja harrastuksiin ja seittiytyä rauhassa kiikkustuoliinsa :D. Onnea niille nuorille, kauniille ja kiinnostaville ihmisille, jotka löytävät mätsinsä netistä. Tiedän, että heitäkin on. Pitäkää kiinni rakkaastanne, kun hänet löydätte <3
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tavannut kahden vuoden sinkkuna oloaikana varmaan n. 30 nettimiestä. Ja sinkkuna mennään edelleen. Nyt ei pysty enää laittamaan uutta matoa koukkuun, nettideitit on niin nähty. Ihan oksettaa.
Joukossa on ollut toki niitäkin joista olen ollut kiinnostunut, mutta tunne ei ole ollut molemminpuolinen. Suurin osa on hakenut pelkkää seksiseuraa, paljon siellä on nuoria kolleja tyrkyllä vanhemmalle naiselle.
Yksi valioyksilö, normaali ikäiseni mies jota tapailin vähän aikaa, ja joka sitten dumppasi mut, seukkaa nyt hyvän ystäväni kanssa. Aika kova kolaus itsetunnolle. No, ehkä tässä voi unohtaa haaveet parisuhteesta, olihan mulla jo se yksi pitkä liitto ja lapset tehtynä. Ärsyttää vaan kavereiden tsemppaus siitä, että kyllä se ihana ihminen vielä löytyy. Ei kaikille löydy! Ja keski-ikäinen nainen kuolee todennäköisemmin raketti-iskussa kuin löytää (itseään viehättävän) kumppanin. Sitä voi keskittyä töihin, lapsiin ja harrastuksiin ja seittiytyä rauhassa kiikkustuoliinsa :D. Onnea niille nuorille, kauniille ja kiinnostaville ihmisille, jotka löytävät mätsinsä netistä. Tiedän, että heitäkin on. Pitäkää kiinni rakkaastanne, kun hänet löydätte <3
Aika jännä että 30deittiä, eikä missään sitten lopulta kohdannut. Itselläni oli pari vuotta deittiprofiili ja tulos oli siinä että pistin muutaman viestin mihin en saanut edes vastausta. Sitten yksi nainen otti minuun yhteyttä ja kävin häntä tapaamassa, mutta ei häntäkään sitten kuitenkaan kiinnostanut kuin korkeintaan ystävyys. Tulin vähän siihen tulokseen että ihan turha minun on mitään nettideittejä yrittääkkään. Suurimmalle osalle jo työttömyys on niin suuri este, että tyssää siihen ja sitten jos siitä jää muutama harva yksilö ketä se ei haittais, niin löytyy heillekkin kuitenkin joku muu parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma minullakin. Minua on peräti kaksi naista lähestynyt: "Moi! Mitä kuuluu?" tyyppisellä avauksella, mutta ei tuo toimi naisiin. Taidan poistaa koko profiilin ja yrittää vuoden päästä uudelleen, nyt olen yrittänyt jo kaikki sopivan oloiset naiset.
Olen harkinnut nettideittejä, mutta kaikki nämä jutut vahvistaa vain käsitystäni ettei sieltä kovin montaa potentiaalista miesehdokasta taitaisi löytyä. Ne miehet ja naiset, jotka tunnen irl ja tiedän käyttävän nettideittejä ovat kauniisti muotoiltuna ongelmaisia, sekin saa miettinään kahdesti koska osasta sitä ei edes huomaa heti vaan osaavat esittää "normaaleja".
Itse ollut jonkin aikaa nettideitllä. Kokemusta on toki parisuhteista. Mutta mitä naiset etsivät? Tullut vastaan seksiä,fwb,fb,seikkailua,ja sitä vanhinta. Sitten joillekin "kunnollisille" naisille laittanut pitempää viestiä. Ei mitään vastausta, kukaan ei käy katsomassa profiilia, vaikka se on pitkä ja ok. Ilmeisesti naiset saavat paljon vastauksia, eivätkä viitsi kaikkia selata. Kuitenkin ovat kirjautuneena, eivätkä vastaa. Ilmeisesti ovat tuolla jo varattuina ja juttelevat. Mene siihen väliin sitten. :D Varmaan joutuu pitkään olemaan, että edes joku vastaa. Tietysti hyvä, että jossain on tyrkyllä. Kun tuo työ vie niin paljon vapaata aikaa, ettei baareissa kerkiä kunnolla käymään. M28
Vierailija kirjoitti:
Itse ollut jonkin aikaa nettideitllä. Kokemusta on toki parisuhteista. Mutta mitä naiset etsivät? Tullut vastaan seksiä,fwb,fb,seikkailua,ja sitä vanhinta. Sitten joillekin "kunnollisille" naisille laittanut pitempää viestiä. Ei mitään vastausta, kukaan ei käy katsomassa profiilia, vaikka se on pitkä ja ok. Ilmeisesti naiset saavat paljon vastauksia, eivätkä viitsi kaikkia selata. Kuitenkin ovat kirjautuneena, eivätkä vastaa. Ilmeisesti ovat tuolla jo varattuina ja juttelevat. Mene siihen väliin sitten. :D Varmaan joutuu pitkään olemaan, että edes joku vastaa. Tietysti hyvä, että jossain on tyrkyllä. Kun tuo työ vie niin paljon vapaata aikaa, ettei baareissa kerkiä kunnolla käymään. M28
Pitkät selostukset profiilissa ja viesteissä saavat ainakin minut epäilemään miehen rehellisyyttä. Ne kuulostavat vain joltain selittelyltä ja totuuden peittelyltä. Myöskin jos profiilissaan kertoo jo kaiken itsestään, niin siitähän nainen voi jo päätellä, että onko kyseessä kiinnostava tyyppi. Aika harva kulkija on loppujen lopuksi juuri se sopiva kumppani itselle, niin turha se on odottaakaan monia yhteydenottoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän netissä lähes kaikki esitä parempaa kuin oikeasti on, sukupuolesta riippumatta.
Mä esitän "huonompaa". Tai siis mulla on kuva, jossa oon 10kg lihavampi kuin nyt ja vähemmillä lihaksilla. Toimii hyvänä suodattimena
Epärehellisyys on aina turn off. Mitä jos olisit kuitenkin ihan rehellinen alusta asti? Jos joku tykkää vähän muhkummasta, niin tulee varmasti pettymään, kun oletkin todellisuudessa joku pinkeä laiheliini. Se valehtelu sattuu ja saat toisen tuntemaan itsensä huijatuksi ja naurunalaiseksi.
Se on kauhean vaikea , liika rehelisyys karkottaa mutta toisaalta ei tahdo tuottaa pettymystä!
Minulla on esim. Reuma ja vaikka en etsi omaishoitajaa, saatan treffeillä tarvita apua tarjottimen kantamisessa..
ja entä ulkonäkö sitten? Olen nelikymppinen, eli minulla on ryppyjä ja silmäpussit ja keltaiset hampaat.
pehmentääkö totuutta suodattimilla ja ottaa riski, että mies pettyy vai laittaa käsittelemätön kuva ja ottaa riski että kukaan ei vastaa!
Vierailija kirjoitti:
Olen harkinnut nettideittejä, mutta kaikki nämä jutut vahvistaa vain käsitystäni ettei sieltä kovin montaa potentiaalista miesehdokasta taitaisi löytyä. Ne miehet ja naiset, jotka tunnen irl ja tiedän käyttävän nettideittejä ovat kauniisti muotoiltuna ongelmaisia, sekin saa miettinään kahdesti koska osasta sitä ei edes huomaa heti vaan osaavat esittää "normaaleja".
Oma ongelma on sellainen, että olen ujo ja huono lähestymään tuntemattomia naisia. Tuttujen ihmisten kanssa minulla ei ole mitään ongelmia kommunikoinnissa, muuten olen "normaali". Vaikeaa on naisen mielenkiinnon herättäminen treffipalstoilla.
Kokeilkaa Tinderiä. Se on ns matalan kynnyksen paikka :)
Vierailija kirjoitti:
Minä olin neittisaiteilla lyhyen aikaa ennen kuin löysin nykyisen mieheni. Vertailin saitteja katellen mitä ketkäkin sieltä etsivät. Suomi24-tyylisessä oli paljon yhden illan seuraa vailla olevia, maksullisissa saiteissa enemmän vakavasti paria hakevia. Nuo saitit jossa ihmisten profiileja tehdään (luonnetestaus) ja kartoitetaan arvoja, tapoja ja taipumuksia ovat hyviä, sieltä näkee heti jos ihminen on ihan erilainen. Ja mitä olette itse etsimässä? Jos etsii tai toivoo elämänkumppania voi löysyttää kriteereitä ulkonäön suhteen ja olla tiukempi luonteen, arvojen ja tapojen kanssa. Itse etsin elämäänkumppania ja sellaisen löysin. Kirjoiteltiin aika pitkään ennen kuin mies edes tiesi ulkonäköäni (mulla ei ollu kuvaa sivuilla) eikä tuo kuva sitten säikäyttänyt myöhemminkään. Mulla tärkeä kriteeri etsiessä oli juuri sitoutumiskyky, etsin kaltaistani pitkästä liitosta eronnutta. Ja sellaisen löysin. Ja kavereistani tiedän netissä pyörivän ihan tervepäisten normaalien ihmisten jotka kapakoissa ei jaksa päivystää. Jos ei onnaa kannattaa miettiä missä vika: hakeeko vääränlaista ja kuinka itsensä profiilissaan kuvannut. Tuo oma profiili, niin mahdollinen kuva kuin kertomus kannattaa olla mahdollisimman totuudenmukainen. Tällainen olen minä, haluan seuraa vain sellaisilta joille tällainen sopii, muut etsikööt sitä muuta, tuolla menetelmällä olin minä netissä sen lyhyen ajan ja ihan hyvin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät selostukset profiilissa ja viesteissä saavat ainakin minut epäilemään miehen rehellisyyttä. Ne kuulostavat vain joltain selittelyltä ja totuuden peittelyltä. Myöskin jos profiilissaan kertoo jo kaiken itsestään, niin siitähän nainen voi jo päätellä, että onko kyseessä kiinnostava tyyppi. Aika harva kulkija on loppujen lopuksi juuri se sopiva kumppani itselle, niin turha se on odottaakaan monia yhteydenottoja.
Aika jännä mielipide, jos ihminen kertoo itsestään epäilään rehellisyyttä. Kuitenkin kerron itsestäni rehellisesti. Olen sitä mieltä, että tyhjällä profiililla ei ainakaan nappaa. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä mielipide, jos ihminen kertoo itsestään epäilään rehellisyyttä. Kuitenkin kerron itsestäni rehellisesti. Olen sitä mieltä, että tyhjällä profiililla ei ainakaan nappaa. M28
On olemassa myös se kultainen keskitie liiallisen selittämisen ja täysin tyhjän profiilin välillä. Aivan kaikkea ei tarvitse kertoa heti, asiat selviävät kyllä aikanaan. Ja ratkaisevaa on myös se tyyli millä itsestään kertoo. Liiallisen selittelyn alta paistaa aina epärehellisyys.
Sitä mieltä olen, että nettideittailulla haetaan "erikoisuuksia". Joita menopaikoissa ei voi ihmisille ehdottaa. Vakavia suhteita ei nettideittaamalla irtoa.
Mitkä on hyviä nettideittipalstoja alle kolmekymppisille ja vaikka maksullia?
Helppoa kirjoitat vain sen, mitä nainen odottaa unelmamiehensä kirjoittavan. MInkä ikäinen olet? Päälle kolmekymppiset naiset alkaa olemaan jo nöyrempiä, kun biologinen kello tikittää kovempaa, mitä parikymppisenä.