Pettymyksiä nettideittailussa
Kaikki nettideitistä löytämäni naiset ovat olleet aivan jotain muuta, mitä he ovat esittäneet netissä olevansa. Ensimmäiseltä sain taitavasti rajatun kuvan ja todellisuudessa nainen oli sairaalloisen ylipainoinen. Toinen vaikutti tapaamisessa normaalilta ja tutustumisen arvoiselta, mutta pian käytös paljasti mt-ongelmia. Kolmas vaikutti myös normaalilta, mutta paljastui varatuksi. Uskallanko ja kannattaako enää yrittää löytää netistä ihan tavallista naista?
Kommentit (42)
Kyllä ne miehetkin osaa esittää netissä jotain muuta kuin mitä todellisuudessa ovat. Suurin osa tuntuu etsivän vain ja ainoastaan seksiseuraa. Itsestä tuntuu, ettei miehille riitä mikään. Vaikka treffeillä on hauskaa ja keskustelunaiheita riittää, niin miehet katoaa varsin tehokkaasti. En tiedä mitä enää tehdä, kun mikään ei tunne kelpaavan.
Aika hyvin, jos oot päässyt jo kolmille treffeille. Jatkaisin sinuna. Mulla nettideittailua 9kk takana ja vasta kerran oon päässyt treffeille
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin, jos oot päässyt jo kolmille treffeille. Jatkaisin sinuna. Mulla nettideittailua 9kk takana ja vasta kerran oon päässyt treffeille
Yli vuoden projekti tämä on ollut.
No nettideitillä miehet on kamaluudessaan omaa luokkaa.hyi...ja väittää etsivänsä ystäviä vaikka vaa haluu nussii. Ja sit ne pitäis ottaa vakavissaan vaikka usko miehiin on jo mennyt.
Suomessa on 2 779 890 naista. Sinä teet johtopäätöksiä kolmen naisen perusteella. Ei näin.
No samoin miehet esittävät muuta, mitä todellisuudessa ovat. Kuvissa sporttinen ja komea tyyppi tuleekin paikalle kutistuneena 20cm pituudesta, tukka lähteneenä ja kaljamaha pömpöttäen. Ärsyttävää et pitää huijata vanhoilla kuvilla ja valehdella.
Eiköhän netissä lähes kaikki esitä parempaa kuin oikeasti on, sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
No sinähän nopeasti luovutit. Varaudu lapioimaan peetä kunnolla ennen kuin jotain hyvää löytyy. Tunnistuskin sujuu ajan kanssa nopeammin.
Näinpä juuri! Itse aikoinaan nettideittailin parisen vuotta (välillä tosin piti pitää taukoa, kun ei jaksanut sitä sammakoiden suutelemista), ennen kuin tapasin sitä kautta aviomieheni.
Nettideittailu on yhtä pettymystä, en edes ymmärrä miten jaksoin niinkin pitkään uskoa itseeni kyseisellä taistelutantereella. Aika harvassa siellä on hyvät tyypit, tai sitten ne hyvät tyypit on niitä jotka ei koskaan vastaa, eli noin 95% kaikista niistä naisista.
Terveisin Naispelko22
Itse olen nainen. Myös olen joskus käyttänyt deittisivustoja. Eihän niistä löydy mitään muita, kuin 10 vuotta vanhempia mitä profiilissa on sanottu... Ja joka kerta selityskenä, ettei tämä muuta sitä ikää... Jaa no mulla ainakin muuttaa joten taitaapa olla erikois tapaus. :D En käytäkkään noita netti deitti sivustoja. Haluan tavata ihan kasvotusten, joten saa heti sen kokonaisuus kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on 2 779 890 naista. Sinä teet johtopäätöksiä kolmen naisen perusteella. Ei näin.
Eli ap on käynyt nettitreffeillä kaikista Suomessa asuvista naisista 0,0001079179% kanssa ja tekee tämän pohjalta johtopäätöksiä naisista ja nettitreffailusta.
Kyllä löytyy hyviäkin ihmisiä. Kannattaa kirjoitella jonkin aikaa, siinä selviää monet jutut jo valmiiksi. Kirjoittelin useamman kanssa, kävin vain yksillä nettideiteillä - ja nyt olen kihloissa sen miehen kanssa.
Varo: ylhäältä otettuja selfieitä, "taiteelliseksi" käsiteltyjä kuvia, kuvia jossa kaksi naista (se nettitreffisi on 100 varmasti se rumempi), yhden kuvan treffejä (kahta kunnollista laukausta ei ole vaan mahdollista siitä valaasta saada), naisista jotka käyttävät koko esittelytekstinsä rajaamaan sitä, kuka saa ottaa heihin yhteyttä, miljoonaa eri liikuntamuotoa harrastavia, salikuvia laittavia, kuvia 80 -luvulta, liian innokkaita, itseensä täynnä olevia, niitä "narsisteista" eronneita, enkeleistä höpöttäviä ja vegaaneja. Trust me.
Olen tavannut 5 miestä nettideiteistä, 1 oli hyvän kollegan tuore ex-ei kiitos siis, 1 kanssa pantiin muttei sen pidemmälle kiinnostanut kun oli ihan outo sängyssä, 2 kanssa seurusteltiin, viimeisen kanssa naimisissa 7v. Moni kannustaa heti tapaamaan, mä en , tapasin vaan ihmiset kenen kanssa oltiin kirjoiteltu pitkään ja perusteet oli kunnossa, tietenkin kirjoittelun aikana puolin ja toisin läheteltiin ihan tuoreita kuvia enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän netissä lähes kaikki esitä parempaa kuin oikeasti on, sukupuolesta riippumatta.
Mä esitän "huonompaa". Tai siis mulla on kuva, jossa oon 10kg lihavampi kuin nyt ja vähemmillä lihaksilla. Toimii hyvänä suodattimena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ap on käynyt nettitreffeillä kaikista Suomessa asuvista naisista 0,0001079179% kanssa ja tekee tämän pohjalta johtopäätöksiä naisista ja nettitreffailusta.
Ainakin alku näyttää huonolta :/
Ap
Itse en ole edes päässyt treffeille asti, mutta olen kokenut hirveän vaikeaksi saada nainen edes vastailemaan viesteihin. En tiedä mitä siihen viestiin pitäisi kirjoittaa, että nainen suvaitsee vastata. Pitäkööt tunkkinsa perkele!
No sinähän nopeasti luovutit. Varaudu lapioimaan peetä kunnolla ennen kuin jotain hyvää löytyy. Tunnistuskin sujuu ajan kanssa nopeammin.