Maajussille morsian 2016
Kommentit (1600)
Oli kyllä ihme hyypiö toi Pekka :D Mut jospa se oli pakko ottaa mukaan et sai pudotettavia? Eiks Lauralla ollu muutenkin vähemmän ukkoja kun noilla miehillä naisia? Veikkaan et valkkaa Janin.
Toi on kyl nätti toi yks Paavon likka, en nyt nimee muista mut sai ruusun vikana :)
Ärsyttää kun tuo nainen pojittelee noita.
ihana Tero!! Onkohan hellari? Olen aaivan lääpälläni Teroon!! Mikä ihana nauru, ihanat silmät, ihanan avoin ja rehti olemus. Luottavainen.
Timo on kyllä mukavan oloinen mies mutta en kestäisi sitä keskeneräisten projektien ja romujen määrää ympäriinsä pihoja!
Kaikki naiset "hihiihhihiihihhiihih" kuin kanalauma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän timosta oli sit paljastanu kun Ritva (?) ei halunnut edes treffeille?
Mä aloin jo mielessäni hautoa sitä, että Timo on jo valintansa tehnyt tai vähintäänkin ns. suosii yhtä naista. Katsoin vielä ruusujen jaossa et "tuo se on", ja juurikin se nainen kenen kanssa Timo lähti kahdestaan ajelulle. :D Mut nää on mun mielikuvituksen tuotetta sitten!
Niin ja lisäyksenä vielä, nuohan on saattaneet jo tavatakin kun nainen Joutsenosta ja Timo Lappeenrannasta... Hmm.
Tero on tosi nuoren näköinen 23-vuotiaaksi! Olen siis itse saman ikäinen.
Pohjalaiselle Antille ei tekis huonoa laihduttaa, puuskuttaa jo puhuessaan.
Eikö osa noista naisista olisi voinut mennä työntämään autoa Timon kanssa? Itse en kyllä olisi kehdannut pönöttää autossa painolastina ja yksi hiki päässä työntää autolastillista akkoja :D
Miksei ne vaihtanu Timon kyytiläistä tuossa pysähdyksen jälkeen.
Villasukkatyttö on stereotyyppisen uskovaisen näköinen :)
Romanttisesti kahvia tienposkessa.
Ja tolle yhelle on tärkeintä vaan joku karaoke.
Laura taitaa ihastua helposti .. nyt ihan liekeissä tosta Ollista ja äsken Antista ja ja ja .. ainakin tunteikas nainen
Tuo Lauran Olli on aika ihana <3
Uu rakkautta ensisilmäyksellä? :) Olli ja Laura
Laura ei ole kuulema saanut treffeille mukaan haluamiaan miehiä. Pari kiinnostavaa löytänyt kumppanin ja yhdellä työesteitä. Varmaan pakko sit ottaa vaan joitain, jotka ei niin kiinnosta. Vai olisko ollut pakko? OLis ottanu ne pari vaan?