Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2016

Vierailija
02.02.2016 |

Keskustelua?

Kommentit (1600)

Vierailija
181/1600 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terolla on ainakin Inka facebookkaverina,muita en äkkiä löytänytkään.

Vierailija
182/1600 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoin tässä klipeistä laura ja pekan pikatreffit. creepy äijä. mutta laura veti hyvin, on tosi mukavan olonen tyyppi muutenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1600 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Lauran ehdokkaat, no Olli on aika stereotyyppinen savolainen, muut sitten on vähän kaikki jollain tavalla jopa pelottavia. Se yksi, silmätkin näyttää siltä, että minä pelkäisin. 

Vierailija
184/1600 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauralle Olli. Tuli vähä samanlainen fiilis niistä kun viimevuoden Heidistä ja Antista :D Muut Lauran ehdokkaista on jotenki hämäriä kaikki :0

Terolle vois olla se Linda-Juulia... Terolla on kyllä kieltämättä sellanen valloittava nauru :)

Paavolle Elli, ainaki pikatreffien perusteella niillä näytti olevan jotain kipinää. Huomaa että Paavo jännittää ainaki vielä nuita kameroita aika paljon!

Timon ehdokkaista en ole oikeen vieläkään saanu selvää kuvaa :D ps. Siitä naisesta joka oli lähettäny sen videon, joka nyt tippu ennen niitä ryhmätreffejä. Oisko se ollu Kirsi se nainen. Nii siitä tulee mulla mieleen menneiden vuosien maajussi Paula :D

Vierailija
185/1600 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Lauran ehdokkaat, no Olli on aika stereotyyppinen savolainen, muut sitten on vähän kaikki jollain tavalla jopa pelottavia. Se yksi, silmätkin näyttää siltä, että minä pelkäisin. 

Yks niistä näyttää sellaiselta isäm maam puollustajalta :D En muista nimeä.

Vierailija
186/1600 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoititte netti-Paavon ja Paavon erilaisuudella? Minkälaisia kommentteja on laittanut facebookiin? 

Kertokaa nyt muillekkin. :)

Vierailija
187/1600 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Lauran Olli on aika ihana <3

Juurihan te edellisessä lyttäsitte juntiksi kun tuli lakki päässä ensitreffeille. 

Vierailija
188/1600 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanotte Ollia savolaiseksi. Ei ihminen muutu savolaiseksi, jos muuttaa sinne asumaan. Ei kaikki Helsingissä asuvat ole stadilaisia vaikka sitä haluaisivatkin.

Vierailija
189/1600 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmätreffeille toiset valitsi huvipursia ym. mukavaa, ja Paavon tytöt lähti pyöräilemään :O Mulle tuli mieleen se Kummelin sketsi, missä toinen sai aina jonkun hienon jutun ja toinen ihan paskan.

Pyöräily on kivaa, mutta ohjelman piikkiin olisi voinut keksiä jotain muuta.

Vierailija
190/1600 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terolla on ainakin Inka facebookkaverina,muita en äkkiä löytänytkään.

Mikä Teron sukunimi olikaan?

Vierailija
191/1600 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhmätreffeille toiset valitsi huvipursia ym. mukavaa, ja Paavon tytöt lähti pyöräilemään :O Mulle tuli mieleen se Kummelin sketsi, missä toinen sai aina jonkun hienon jutun ja toinen ihan paskan.

Eikös nuo ryhmätreffit oo aiemmilla kausilla ollut pelkkää yhdessä pönöttämistä pöydän ääressä, vai muistanko ihan väärin? Musta oli kivaa, kun kaikilla oli nyt joku aktiviteetti, mitä tekivät yhdessä.

Vierailija
192/1600 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanotte Ollia savolaiseksi. Ei ihminen muutu savolaiseksi, jos muuttaa sinne asumaan. Ei kaikki Helsingissä asuvat ole stadilaisia vaikka sitä haluaisivatkin.

Kyllä Helsingissä asuvat helsinkiläisiä kuitenkin ovat.

Vierailija
193/1600 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nuo ryhmätreffit oo aiemmilla kausilla ollut pelkkää yhdessä pönöttämistä pöydän ääressä, vai muistanko ihan väärin? Musta oli kivaa, kun kaikilla oli nyt joku aktiviteetti, mitä tekivät yhdessä.

On ollut aktiviteettejä ennenkin, kokkausta, viininmaistelua ym., muta ilmeisesti tuotanto on päättänyt aktiviteetit aikaisemmin, nyt maajussit itse.

Vierailija
194/1600 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero antaa hienon kuvan uskovaisista :). Ihana rento huumorintajuinen jolle Jeesus tärkeä

Vierailija
195/1600 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut myös kirjoitti:

Mitä tarkoititte netti-Paavon ja Paavon erilaisuudella? Minkälaisia kommentteja on laittanut facebookiin? 

Miksi ei voi kertoa? Vai haluaako joku vaan mustamaalata Paavoa??? Onko se edes kirjoitellut mitään erikoista???

Vierailija
196/1600 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen sitä, että noin fiksulle, kauniille ja mukavalle lääkäri-naiselle ei tuon kummempia miesehdokkaita löytynyt! Mikä mahtaa olla Ollin ikä ja ammatti?

Vierailija
197/1600 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tovottavasti Laura valitsee Ollin. Se Antti on liian lihava. Ei se pysty mihinkää aviollisiin juttuihin ainakaan kovin usein. 

No eipä niitä aviollisia juttuja enää parin seurusteluvuoden jälkeen harrastetakaan, sitten on tarvetta sille aivollisten juttujen tarjoajalle. Mutta joo voisi se Antti hieman laihduttaa, ihan oman terveytensä vuoksi, mutta muuten on mun mielestä kyllä Lauran miehistä mukavimman oloinen.

Vierailija
198/1600 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Html kirjoitti:

Kiinnostunut myös kirjoitti:

Miksi ei voi kertoa? Vai haluaako joku vaan mustamaalata Paavoa??? Onko se edes kirjoitellut mitään erikoista???

Niinpä, niinpä... Todisteiden puuttuessa. ;)

Olli tai Antti Lauralle joka tapauksessa päätyy, muut ovat mukana vain tavan vuoksi...

Vierailija
199/1600 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä maajussit mahtavat farmiviikolle valita?

VEIKKAUKSIA!

Vierailija
200/1600 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymys nuo Lauran miehet, eikö tosiaan parempia ehdokkaita löytynyt? Harmi. Mitä se Timo on soitellut ja viesteillyt, oliko siitä jossain tarkemmin - sille mustatukkaiselle muijalleko vai jollekin ulkopuoliselle. Tippuipa Timon pisteet silmissä. Sen mustatukkatatuleeratun naisen suosiminen on myös typerää ja tylsää; vissiin makkarankuorimaisen tiukat paidat on tarpeeksi peräkammarinpojille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme