Maajussille morsian 2016
Kommentit (1600)
Kai maalaistytöt tietävät, mitä maalla eläminen on, työtä ja työtä. Itse olen kaupungista lähtöisin ja mietin, ettei minusta olisi vanhan emännän saappaisiin. No omat saappaat on, joten huomasin, että jokainen tekee tavallaan.
Mielestäni Teron kommentit on kypsempiä, kuin monen vanhemman. Hänellä on oikea asenne kumppanin haussa. Hän myös huomaa feikin käytöksen. Moniko pystyy siihen, siis 23v?
Munkaan mielestä Tero ei ole mitenkään "pelottava" eikä mitään muutakaan. Huomaa että omaa perinteisen asenteen miesten ja naisten erosta, ei mitenkään negatiivisella tavalla kuitenkaan. Ja jos se naiselle on ok, nii mikäs siinä! Itekki olen ennemmin sellasia perinteisiä arvoja noudattava, mutta en todellakaan ajattele et vaimon pitäis olla jotenki alempi arvonen. Molemmilla ois vaan omat hommat.
Toivottavasti Tero löytää kumppanin!
Vierailija kirjoitti:
Onko Timon torppa yhtä sotkuinen kuin pihapiirikin vai miksi ei ole päästänyt sisälle kuvaamaan? Kaikki pitää tehdä pihalla, syömiset, perunankuorimiset ja meikkaamaan piti nousta peräkärryyn..
Niin ja morsioehdokkaat ei päässeet edes nukkumaan sisätiloihin vaan aittaan itikoiden seuraksi. Naiset näyttävät löytäneen toisensa ja Timo tainnut jäädä kolmanneksi pyöräksi..voe voe.
Timppa raivaa pusikkoa ja tytöt nautiskelee mansikoita kermavaahdolla aitassa?
Tero on aivan fantastinen ja tervejärkinen nuori mies! Ei kyl uskois 23-vuotiaaksi! Tulee valitsemaan Linda-Juulian. Siinäpä samanhenkinen pari! Ihanaa!
Voi helvata, ei noista naisista/miehistä ole tähän mennessä ollut kuin pirusti riesaa talon isännälle/emännälle, ja riesaks jäävät jos jonkun noista valitsevat.
Ei, ei ja ei, nykytyttäräisistä ei ole kuin somettamaan ja bailuilla lässyttämään - mutta oikea työnteko: EI!!
Onko se "tallityttö" Timon ex? Erikoinen kaveri nuorella tytöllä, keski-ikäinen mies. Tai mikä minä olen arvostelemaan, voihan niin toki ollakin. Mutta jos omalla nuorella tyttärelläni olisi keski-ikäinen sinkkumies ystävänä, miettisin kyllä kaksi kertaa miehen motiiveja.
Timon ns. maajussius on sitä että hän vuokraa tallipaikkoja tilaltaan. Yksi näistä oli sitten hänen kaverinsa ominaisuudessa opastamassa niittohommassa.
Haukka67578 kirjoitti:
Onko se "tallityttö" Timon ex? Erikoinen kaveri nuorella tytöllä, keski-ikäinen mies. Tai mikä minä olen arvostelemaan, voihan niin toki ollakin. Mutta jos omalla nuorella tyttärelläni olisi keski-ikäinen sinkkumies ystävänä, miettisin kyllä kaksi kertaa miehen motiiveja.
Tuon "tytön" hevonen on Timon tallissa, kuten hän itse sanoi. (Timohan vuokraa tallipaikkoja, niin kuin tiedossa on.) Kyllä siinä tutuksi tullaan ja ehkä kavereiksikin. Ja osallistutaan myös tallin töihin, tehdään yhdessä niitä laitumiakin, niin eivät nouse vuokralaisten tallimaksut yhtä korkeiksi kuin ns. täyden palvelun tallissa.
Vierailija kirjoitti:
Tero on ihan lapsi vielä. Huvitti kun kehui Merikarvian luontoa ja maisemia, kun istuivat Johannan kanssa keskellä kivikasaa jollain hiton luodolla hyisen merituulen piiskatessa kasvoja. Joo on upeaa. :D
Minusta kyseinen paikka oli todella kaunis ja romanttinen.
Vierailija kirjoitti:
Haukka67578 kirjoitti:
Tuon "tytön" hevonen on Timon tallissa, kuten hän itse sanoi. (Timohan vuokraa tallipaikkoja, niin kuin tiedossa on.) Kyllä siinä tutuksi tullaan ja ehkä kavereiksikin. Ja osallistutaan myös tallin töihin, tehdään yhdessä niitä laitumiakin, niin eivät nouse vuokralaisten tallimaksut yhtä korkeiksi kuin ns. täyden palvelun tallissa.
Eikä minusta voi tuomita talliporukoiden ah niin tavallisia tamma-ori -leikkejä ;);) Ja palvelut senkun halpuu :)
Vierailija kirjoitti:
Timon ns. maajussius on sitä että hän vuokraa tallipaikkoja tilaltaan. Yksi näistä oli sitten hänen kaverinsa ominaisuudessa opastamassa niittohommassa.
Elääkö sillä? Eikö siis viljele mitään tai käy muualla töissä. Melko iso talli täytyy kyllä olla.
Haukka67578 kirjoitti:
No jopas eräillä taas mielikuvitus lentää! Eikö eri sukupuolta olevat ihmiset voi muuten olla tekemisissä toistensa kanssa, kun seurustella? Ehkä joulupukkikin kuuluu nuoren naisen seurapiiriin, voi kamalaa miten siveetöntä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elääkö sillä? Eikö siis viljele mitään tai käy muualla töissä. Melko iso talli täytyy kyllä olla.
Timohan käy muualla töissä, pönttö!
Nykyään "maajussiksi" kelpaa näköjään melkein kuka vaan joka asuu maaseudulla
Vierailija kirjoitti:
Nykyään "maajussiksi" kelpaa näköjään melkein kuka vaan joka asuu maaseudulla
On "maajusseja" ja MAAJUSSEJA!
Onko Elsa se, jonka vuoksi Paavo ja puhelin ovat jatkuvasti eri huoneessa kuin tilalla olevat morsianehdokkaat?