Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2016

Vierailija
02.02.2016 |

Keskustelua?

Kommentit (1600)

Vierailija
1021/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

laurara kirjoitti:

paavo valitsee elsan

Onko Elsa se, jonka vuoksi Paavo ja puhelin ovat jatkuvasti eri huoneessa kuin tilalla olevat morsianehdokkaat?

Vierailija
1022/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai maalaistytöt tietävät, mitä maalla eläminen on, työtä ja työtä. Itse olen kaupungista lähtöisin ja mietin, ettei minusta olisi vanhan emännän saappaisiin. No omat saappaat on, joten huomasin, että jokainen tekee tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Teron kommentit on kypsempiä, kuin monen vanhemman. Hänellä on oikea asenne kumppanin haussa. Hän myös huomaa feikin käytöksen. Moniko pystyy siihen, siis 23v?

Vierailija
1024/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan mielestä Tero ei ole mitenkään "pelottava" eikä mitään muutakaan. Huomaa että omaa perinteisen asenteen miesten ja naisten erosta, ei mitenkään negatiivisella tavalla kuitenkaan. Ja jos se naiselle on ok, nii mikäs siinä! Itekki olen ennemmin sellasia perinteisiä arvoja noudattava, mutta en todellakaan ajattele et vaimon pitäis olla jotenki alempi arvonen. Molemmilla ois vaan omat hommat.

Toivottavasti Tero löytää kumppanin!

Vierailija
1025/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Timon torppa yhtä sotkuinen kuin pihapiirikin vai miksi ei ole päästänyt sisälle kuvaamaan? Kaikki pitää tehdä pihalla, syömiset, perunankuorimiset ja meikkaamaan piti nousta peräkärryyn..

Niin ja morsioehdokkaat ei päässeet edes nukkumaan sisätiloihin vaan aittaan itikoiden seuraksi. Naiset näyttävät löytäneen toisensa ja Timo tainnut jäädä kolmanneksi pyöräksi..voe voe.

Vierailija
1026/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timppa raivaa pusikkoa ja tytöt nautiskelee mansikoita kermavaahdolla aitassa? 

Vierailija
1027/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero on aivan fantastinen ja tervejärkinen nuori mies! Ei kyl uskois 23-vuotiaaksi! Tulee valitsemaan Linda-Juulian. Siinäpä samanhenkinen pari! Ihanaa!

1028/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timon naiset menee yhteen?

Vierailija
1029/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvata, ei noista naisista/miehistä ole tähän mennessä ollut kuin pirusti riesaa talon isännälle/emännälle, ja riesaks jäävät jos jonkun noista valitsevat.

Vierailija
1030/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ja ei, nykytyttäräisistä ei ole kuin somettamaan ja bailuilla lässyttämään - mutta oikea työnteko: EI!!

Vierailija
1031/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se "tallityttö" Timon ex? Erikoinen kaveri nuorella tytöllä, keski-ikäinen mies. Tai mikä minä olen arvostelemaan, voihan niin toki ollakin. Mutta jos omalla nuorella tyttärelläni olisi keski-ikäinen sinkkumies ystävänä, miettisin kyllä kaksi kertaa miehen motiiveja.

Vierailija
1032/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timon ns. maajussius on sitä että hän vuokraa tallipaikkoja tilaltaan. Yksi näistä oli sitten hänen kaverinsa ominaisuudessa opastamassa niittohommassa.

Vierailija
1033/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukka67578 kirjoitti:

Onko se "tallityttö" Timon ex? Erikoinen kaveri nuorella tytöllä, keski-ikäinen mies. Tai mikä minä olen arvostelemaan, voihan niin toki ollakin. Mutta jos omalla nuorella tyttärelläni olisi keski-ikäinen sinkkumies ystävänä, miettisin kyllä kaksi kertaa miehen motiiveja.

Tuon "tytön" hevonen on Timon tallissa, kuten hän itse sanoi. (Timohan vuokraa tallipaikkoja, niin kuin tiedossa on.) Kyllä siinä tutuksi tullaan ja ehkä kavereiksikin. Ja osallistutaan myös tallin töihin, tehdään yhdessä niitä laitumiakin, niin eivät nouse vuokralaisten tallimaksut yhtä korkeiksi kuin ns. täyden palvelun tallissa.

Vierailija
1034/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tero on ihan lapsi vielä. Huvitti kun kehui Merikarvian luontoa ja maisemia, kun istuivat Johannan kanssa keskellä kivikasaa jollain hiton luodolla hyisen merituulen piiskatessa kasvoja. Joo on upeaa. :D

Minusta kyseinen paikka oli todella kaunis ja romanttinen.

Vierailija
1035/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukka67578 kirjoitti:

Tuon "tytön" hevonen on Timon tallissa, kuten hän itse sanoi. (Timohan vuokraa tallipaikkoja, niin kuin tiedossa on.) Kyllä siinä tutuksi tullaan ja ehkä kavereiksikin. Ja osallistutaan myös tallin töihin, tehdään yhdessä niitä laitumiakin, niin eivät nouse vuokralaisten tallimaksut yhtä korkeiksi kuin ns. täyden palvelun tallissa.

Eikä minusta voi tuomita talliporukoiden ah niin tavallisia tamma-ori -leikkejä ;);) Ja palvelut senkun halpuu :)

Vierailija
1036/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timon ns. maajussius on sitä että hän vuokraa tallipaikkoja tilaltaan. Yksi näistä oli sitten hänen kaverinsa ominaisuudessa opastamassa niittohommassa.

Elääkö sillä? Eikö siis viljele mitään tai käy muualla töissä. Melko iso talli täytyy kyllä olla.

Vierailija
1037/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukka67578 kirjoitti:

No jopas eräillä taas mielikuvitus lentää! Eikö eri sukupuolta olevat ihmiset voi muuten olla tekemisissä toistensa kanssa, kun seurustella? Ehkä joulupukkikin kuuluu nuoren naisen seurapiiriin, voi kamalaa miten siveetöntä!

Vierailija
1038/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elääkö sillä? Eikö siis viljele mitään tai käy muualla töissä. Melko iso talli täytyy kyllä olla.

Timohan käy muualla töissä, pönttö!

Vierailija
1039/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään "maajussiksi" kelpaa näköjään melkein kuka vaan joka asuu maaseudulla

Vierailija
1040/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään "maajussiksi" kelpaa näköjään melkein kuka vaan joka asuu maaseudulla