Maajussille morsian 2016
Kommentit (1600)
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta tuo Paavo :D Kunnon peräkammarinpoika joka ei oo varmaan pilluakaan nähny ku kuvissa... Miten voi olla noin saamaton nössö vätys.. Töitä joo kyllä paiskitaan mutta naiset jätetään huomiotta... En kattelis hetkeäkään tuollasta pojankloppia...
Toiset tulee tosiaan pitkän matkan päästä viettämään tuonne aikaa ja tarkotus on tutustua toisiin niin eihän tuo jörtikkä ymmärrä naisten päälle mitään... Vai onko tosiaan niin ujo vaan ja kameroiden läsnäolo tekee kaikesta vielä hankalampaa... Helvetin tylsää kateltavaa tuon Paavon touhut...
Siis huoh... Olisivat ottaneet Paavon tilalle jonkun muun, vaan mistäpä sitä etukäteen tietää minkälainen kukin on... Jos olisin joku noista naisista, sanoisin että se on moro ja kaasuttaisin vaikka hevonkuuseen tuolta jörön luota...
Totta! Kävin uudelleen lukemassa sen Paavon esittelyn ja ihmettelin kun kuvaili itseään helposti suustaan kiinni jääväksi ja käy lavatansseissa mielellään. Hämmentävää. Kyllä luulisi että tuolla tanssilavoilla nyt olisi sen verran naiskontakteihin ja flirttailuunkin tutustunut, ettei nyt pakoon sentään tarvitsisi juosta. Paavo taitaa luoda itse itselleen ihan turhia paineita kun kuvittelee että tässä sitä nyt ollaan sitä loppuelämän vaimoa ja lasten äitiä etsimässä.
Jospa Timolle löytyy sieltä kirjeistä joku, joka ei ole telkkariin halunnut. Tai joku sellainen hänelle kirjoittaisi sitten jälkeenpäin. Tuota katsoessa alkaa kyllä uskoa, että kilttimies ei löydä puolisoa. :/
Voi Tero, minkä teit..
Mtv:n sivuilta kopsattua:
"Maajussille morsiamessa päästään tänään viimeisille treffeille, jonka jälkeen koittaa valinnan aika.
Maajussille morsiamessa maajussit käyvät tänään viimeisillä treffeillä ennen suurta valintaa.
Maajussi-Terolla on vuorossa treffipäivä Johannan kanssa, ja he lähtevät yhdessä kalaan testailemaan kalaonneaan.
Yllätys on aikamoinen, kun Johanna nappaa suuren hauen. Tero myöntääkin myöhemmin jaksossa, että se oli hänelle kova paikka.
Morsianehdokasta tilanne hieman ihmetyttää.
– Olin aivan innoissani, kun sain treffeillä sen hauen. Mutta kun jäimme kahden kesken, niin Tero sanoi asiasta useamman kerran, että se otti hänen itsetunnolleen, kun nainen sai kalan, Johanna sanoo.
– Vaikka aloitimme eri puheenaiheen kotimatkalla, niin hän palasi tuohon asiaan useamman kerran. Minua jäi mietityttämään se. Ajattelin, että onko se nyt niin iso juttu, että siitä kannattaa ottaa itseensä, Johanna myöntää.
Vaikka treffeillä tapahtunut tilanne jäi vahvasti Johannan mieleen, hän on muuten ollut vaikuttunut Teron tavasta kohdella naisvieraitaan.
– Tero on ollut reilu meitä kaikkia kohtaan. Ja hän kohtelee meitä tasapuolisesti. Huomaan kuitenkin vähän varovani omia tunteitani, kun ei tiedä, mitä tulee tapahtumaan. Iltaisin olen käynyt pitkillä lenkeillä, että saan omaa aikaa ja ajateltua asioita, Johanna kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan äiti tai huolestunut isosisko on ilmoittaneet vastentahtoisen Paavon sarjaan mukaan. "Kyllä sen meijjän Puavonkin olis nyt aeka löyttää itellesä eukko".
Ja nyt siis käytös on ihan tämän mukainen. Paavo varmaan itse olisi mieluusti ikuinen aikamiespoika joka maatalon hommien lomassa kalastaisi tai hiihtelisi ilman naisjuttuja.
Naapuri ilmoitti Paavon.Ei olisi kannattanut kun Puavo ei tiedä mitä haluaa.
hmph kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan äiti tai huolestunut isosisko on ilmoittaneet vastentahtoisen Paavon sarjaan mukaan. "Kyllä sen meijjän Puavonkin olis nyt aeka löyttää itellesä eukko".
Ja nyt siis käytös on ihan tämän mukainen. Paavo varmaan itse olisi mieluusti ikuinen aikamiespoika joka maatalon hommien lomassa kalastaisi tai hiihtelisi ilman naisjuttuja.Naapuri ilmoitti Paavon.Ei olisi kannattanut kun Puavo ei tiedä mitä haluaa.
Ainakin naapuri olis voinut olla vähän tukena ja sparraajana tuossa hommassa. Auttaa Paavoa miettimään että mitä niiden naisten kanssa voisi tehdä. Tuotantoyhtiöltä ei ilmeisesti tule mitään tukea tuohon hommaan, muuten kuin Miia pari kertaa käy jututtamassa että no minkäslainen emäntä se on hakusessa. Aikaisempina vuosina tuotantoyhtiö vissiin maksoi ja järjesteli noita treffien aktiviteetteja.
Tero vaikuttaa aika perinteiseltä mieheltä, joka on perheen pää ja tuo ruuan pöytään. Ei sovi, että nainen nappaa monen kilon hauen. Linda-Juulialla oli samanlainen arvomaailma, joten olisivat varmasti hyvä pari. Tero on tainnut tulla uskoon aika hiljattain kun on vielä nuori mutta jo ennen uskoon tulemista ehtinyt "yökyläillä" naisten luona.
Maajussille morsian-ohjelma on typerä. Lue: mies hakee ruuanlaittajaa, hoitajaa, siivoojaa, työntekijää maatilalleen. Työntekijöitä maatalossa kyllä tarvitaan, mutta että elämänkumppanin hakeminen rinnastetaan työjuhtaan. No, niin se on aina ollut Suomen maaseudulla, ja tulee olemaan. (Se elämänkumppanuus tarkoittaa kaiken työnteon, lehmähommien, ruuanlaiton, pyykinpesun, siivoamisen - eli prioriteettilistan ykkössijojen - lisäksi petikumppanuutta).
Aikaisemmin katsoin ohjelmaa viihteenä. Nykyään en voi katsoa sitä. Sovinistinen maailmankuva, ummehtunut. Vanhanaikainen. Ajastaan jälkeenjäänyt.
Säälittää kiltiti naiset, jotka luulevat pääsevänsä emännäksi. Hyväksikäytetyiksi kyllä.
Paavo parka sössii kyllä itse mahdollisuutensa. Useampikin noista tytöistä olisi varmasti hyvä puoliso Paavolle, mutta tämä käyttäytyy niin urposti että rupeaa tytöt harkitsemaan uudemman kerran. Katriina tuon hyvin sanoikin että "no kyllähän se juttelu nosti Paavon pisteitä. Tosin eipä eillisen jälkeen kovin korkealla olleetkaan."
Mitähän nuo Laura ja Antti treffeillään tekivät? Tunnin olivat siinä jossain escape roomissa ja sitten istuivat jossain sataman penkillä vähän jutskaamassa. Ihmettelen kun Ollin kanssa Laura oli suunnitellut päivään vaikka mitä, niin varmaan Antinkin kanssa oli vielä jotain mitä ei vaan näytetty.
Aikaisemmin katsoin ohjelmaa viihteenä. Nykyään en voi katsoa sitä. Sovinistinen maailmankuva, ummehtunut. Vanhanaikainen. Ajastaan jälkeenjäänyt.
Jipii femakot heräsi. Kyllä nyt ohjelma kielletään ihmisoikeuksien törkeänä loukkaajana. Ohjelma ei edistä naisasiaa joten lopetetaan.
Vierailija kirjoitti:
Maajussille morsian-ohjelma on typerä. Lue: mies hakee ruuanlaittajaa, hoitajaa, siivoojaa, työntekijää maatilalleen. Työntekijöitä maatalossa kyllä tarvitaan, mutta että elämänkumppanin hakeminen rinnastetaan työjuhtaan. No, niin se on aina ollut Suomen maaseudulla, ja tulee olemaan. (Se elämänkumppanuus tarkoittaa kaiken työnteon, lehmähommien, ruuanlaiton, pyykinpesun, siivoamisen - eli prioriteettilistan ykkössijojen - lisäksi petikumppanuutta).
Säälittää kiltiti naiset, jotka luulevat pääsevänsä emännäksi. Hyväksikäytetyiksi kyllä.
Höpö höpö, monet maajussithan ovat nimenomaan painottaneet, että hakevat ensisijaisesti kumppania, eivät työvoimaa.
Hei,
Oon sitä mieltä, että Paavon pitäis miehistyä vähän. :)
Toivottavasti kaikki: Elli, Katriina ja Iida antaa kenkää Paavolle.
Palaamme asiaan kun Paavo on kolmekymppinen. Ei lastensaanti ja parisuhde ole silloinkaan "myöhässä". Itse olen saanut lapseni 28-, 30-, 33- ja 36-vuotiaana.
Liian suunniteltu ja aikataulutettu on Paavon elämä. :)
Juu, olen samaa mieltä, että Tero on paras :)
Kirjoitan tätä siis siinä vaiheessa kun tv:ssä kumppaniehdokkaat ovat tilalla ja Maajussit ovat käyneet viimeisen eli 3. kumppaniehdokkaan kanssa treffeillä, mutta eivät ole julkistaneet vielä päätöksiään.
En kyllä ymmärrä mitä vikaa Paavossa nyt sinänsä on? Sillä on ammatti, oma yritys, vakituiset tulot, oma talo, haluaa vakituisen parisuhteen ja lapsia. Miksi pitäisi hankkia "kokemuksia" tai pitäisi olla aijempia suhteita? Ei toi vaan osaa tai haluu olla noiden kolmen seurassa kun on jo Ellin valinnu ajat sitten :D
Vierailija kirjoitti:
Paavon päätöksistä ei taidettu näyttää mitään klippiä.
Ei ne varmaan löytäneet sitä mistään, kun karkasi taas jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mitä vikaa Paavossa nyt sinänsä on? Sillä on ammatti, oma yritys, vakituiset tulot, oma talo, haluaa vakituisen parisuhteen ja lapsia. Miksi pitäisi hankkia "kokemuksia" tai pitäisi olla aijempia suhteita? Ei toi vaan osaa tai haluu olla noiden kolmen seurassa kun on jo Ellin valinnu ajat sitten :D
No eipä se oo näyttäny lämpeevän Ellillekään.
Vierailija kirjoitti:
Voi Tero, minkä teit..
Mtv:n sivuilta kopsattua:
"Maajussille morsiamessa päästään tänään viimeisille treffeille, jonka jälkeen koittaa valinnan aika.
Maajussille morsiamessa maajussit käyvät tänään viimeisillä treffeillä ennen suurta valintaa.
Maajussi-Terolla on vuorossa treffipäivä Johannan kanssa, ja he lähtevät yhdessä kalaan testailemaan kalaonneaan.
Yllätys on aikamoinen, kun Johanna nappaa suuren hauen. Tero myöntääkin myöhemmin jaksossa, että se oli hänelle kova paikka.
Morsianehdokasta tilanne hieman ihmetyttää.
– Olin aivan innoissani, kun sain treffeillä sen hauen. Mutta kun jäimme kahden kesken, niin Tero sanoi asiasta useamman kerran, että se otti hänen itsetunnolleen, kun nainen sai kalan, Johanna sanoo.
– Vaikka aloitimme eri puheenaiheen kotimatkalla, niin hän palasi tuohon asiaan useamman kerran. Minua jäi mietityttämään se. Ajattelin, että onko se nyt niin iso juttu, että siitä kannattaa ottaa itseensä, Johanna myöntää.
Vaikka treffeillä tapahtunut tilanne jäi vahvasti Johannan mieleen, hän on muuten ollut vaikuttunut Teron tavasta kohdella naisvieraitaan.
– Tero on ollut reilu meitä kaikkia kohtaan. Ja hän kohtelee meitä tasapuolisesti. Huomaan kuitenkin vähän varovani omia tunteitani, kun ei tiedä, mitä tulee tapahtumaan. Iltaisin olen käynyt pitkillä lenkeillä, että saan omaa aikaa ja ajateltua asioita, Johanna kertoo.
Kunnon sovinisti, huh huh. En voi käsittää. Niinkö huono itsetunto sillä sitten loppupeleissä kuitenkin on?
Eli maajusseilta kumppanin etsiminen kielletty, niinkö?
Jos kerran aina oletetaan, että on vain työjuhtaa etsimässä. Meinaatko että tilallisilla ei ole oikeutta rakkauteen ja perheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisten ja parisuhdetaitojen puute taitaa olla yksi iso miinus. Ei siinä sinänsä mitään, koska kaikissahan on omat vikansa ja kaikkihan kehittyy. Mutta jos tilanne on tuo, että ei edes haluta kehittää tai yrittää toisten vuoksi. Itse kutsutaan taloon naisia ja sitten ei kyetä asumaan heidän kanssaan siellä viittä päivää. Ei edes haluta tutustua noihin kandidaatteihin.
Paavo vaikuttaa kyllä todella vastentahtoiselta. Onkohan huolestunut sisko tai äiti ilmoittanut poikaparan ohjelmaan ns. väkisin?
Paavo haastelee kyllä hyvin oppikirjamaisesti vaimosta ja vauvoista, vaikka koko olemus viestittelee ihan muuta.
Mitähän sille yhdelle homoseksuaalille maajussille muuten kuuluu? Olikos hän mukana toisella vai kolmannella kaudella...?
Näin taitaa käydä. Timo-parka kyllä tosiaan. Sai kirjeitä valtavan määrän ja ehdokkaita Haikkoonkin oli valinnut paljon.