Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2016

Vierailija
02.02.2016 |

Keskustelua?

Kommentit (1600)

Vierailija
1041/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tero on aivan fantastinen ja tervejärkinen nuori mies! Ei kyl uskois 23-vuotiaaksi! Tulee valitsemaan Linda-Juulian. Siinäpä samanhenkinen pari! Ihanaa!

Poju ajattelee varmaan Jeesusta ja voileipiä kun LJ levittää ison perseensä paljaana eteen :)

Vierailija
1042/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LJ iso perse? No ei kyllä oo! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyllerö vittu,, ;)

Vierailija
1044/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tero on aivan fantastinen ja tervejärkinen nuori mies! Ei kyl uskois 23-vuotiaaksi! Tulee valitsemaan Linda-Juulian. Siinäpä samanhenkinen pari! Ihanaa!

Poju ajattelee varmaan Jeesusta ja voileipiä kun LJ levittää ison perseensä paljaana eteen :)

Mmm... On herkku peppu Linda-Juulialla. Oikein makoisa...

Vierailija
1045/1600 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tero on ihan lapsi vielä. Huvitti kun kehui Merikarvian luontoa ja maisemia, kun istuivat Johannan kanssa keskellä kivikasaa jollain hiton luodolla hyisen merituulen piiskatessa kasvoja. Joo on upeaa. :D

Katsoppas kun jotkut osaa nauttia Suomen luonnosta muulloinkin kuin heinäkuussa auringonpaisteella. Tänään kävin lapseni kanssa heittelemässä "jollain hiton luodolla" jääpuikkoja veteen. Veden äärellä on hyvä olla, talvella on ihanan hiljaista ja rauhallista.

Vierailija
1046/1600 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Tero ole enempi lähetyssaarnaaja-mies. Ihan jo vakaumuksen vuoksi.

Vierailija
1047/1600 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timon ns. maajussius on sitä että hän vuokraa tallipaikkoja tilaltaan. Yksi näistä oli sitten hänen kaverinsa ominaisuudessa opastamassa niittohommassa.

Elääkö sillä? Eikö siis viljele mitään tai käy muualla töissä. Melko iso talli täytyy kyllä olla.

Timohan käy muualla töissä, pönttö!

Kiitos tiedosta intellektuelli :D

Vierailija
1048/1600 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kuinka alhaista useimpien ajattelu on :(

Vierailija
1049/1600 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tolle Lauralle ois voinut lykätä siemet vakoon ja nostaa kytkintä. Antti on niin hirvee paksupetteri, että puuskuttaa jo pelkän pillun nähdessään. 

Vierailija
1050/1600 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyllerö vittu,, ;)

Pysykää poissa täältä, jos ei oo mitään asiaa!!

Vierailija
1051/1600 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomies kirjoitti:

Kyllä tolle Lauralle ois voinut lykätä siemet vakoon ja nostaa kytkintä. Antti on niin hirvee paksupetteri, että puuskuttaa jo pelkän pillun nähdessään. 

Mahtavaa! Onnittelut älynväläyksestä!

Vierailija
1052/1600 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomies kirjoitti:

Kyllä se ehkäisykeinosta käy..

Vierailija
1053/1600 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varma, että Elli ottaa vielä Paavon, ja nimenomaan niin päin! Ja nussii sen aivot pellon reunalle!

Vierailija
1054/1600 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä Anna Mariassa (Teron ehdokas) tökkii, mutta jotkut tosi oudot vibat kys. henkilöstä tulee. Jotkut muutkin olivat täällä kommenttien perusteella kokeneet samoin. Voitteko valaista minua kertomalla, että mitä outoa tuossa henkilössä on? Itse en oikein osaa sitä pukea sanoiksi.

Vierailija
1055/1600 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Juha Sipilä ja Timo Soini saisivat jälkeläisen, se olisi tuo Timo:

http://im.mtv.fi/image/6090766/landscape16_9/1024/576/9b266e12ddb0d5722…

Vierailija
1056/1600 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä Anna Mariassa (Teron ehdokas) tökkii, mutta jotkut tosi oudot vibat kys. henkilöstä tulee. Jotkut muutkin olivat täällä kommenttien perusteella kokeneet samoin. Voitteko valaista minua kertomalla, että mitä outoa tuossa henkilössä on? Itse en oikein osaa sitä pukea sanoiksi.

En osaa sen enempää valaista mut pisti kyllä silmään alun teennäinen Itsevarmuus ja nyt ollut todella mustasukkainen! Viime jaksossakin Lindan kanssa oli koko ajan tosi äkäinen. Onneksi Tero ei voi olla sitä huomaamatta ja valitsee tasapainoisemman Linda-Juulian. Toivottavasti. Minusta valinta oli selvä jo Haikon pikatrffeillä, Teron ilme Lindan jälkeen oli paljon puhuva..

Vierailija
1057/1600 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin liian itsevarma ollut jo ekasta tapaamisesta lähtien, ehkä liian tyrkky ja teräväkielinen. Jotenkin kovan oloinen nainen.

Vierailija
1058/1600 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitotyttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sen enempää valaista mut pisti kyllä silmään alun teennäinen Itsevarmuus ja nyt ollut todella mustasukkainen! Viime jaksossakin Lindan kanssa oli koko ajan tosi äkäinen. Onneksi Tero ei voi olla sitä huomaamatta ja valitsee tasapainoisemman Linda-Juulian. Toivottavasti. Minusta valinta oli selvä jo Haikon pikatrffeillä, Teron ilme Lindan jälkeen oli paljon puhuva.. <3

Tuskin oli niin selvä, vaikka toki Tero Lindasta näytti tykkäävän myös. Terohan sanoi, että eniten hän odotti farmiviikolta juuri sitä, että pääsee tutustumaan Anna-Mariaan paremmin, koska tämä vaikutti kiinnostavalta ja oli kauniskin. Sitten kun tutustui enemmän, käsitykset muuttuivat.

Vierailija
1059/1600 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maitotyttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sen enempää valaista mut pisti kyllä silmään alun teennäinen Itsevarmuus ja nyt ollut todella mustasukkainen! Viime jaksossakin Lindan kanssa oli koko ajan tosi äkäinen. Onneksi Tero ei voi olla sitä huomaamatta ja valitsee tasapainoisemman Linda-Juulian. Toivottavasti. Minusta valinta oli selvä jo Haikon pikatrffeillä, Teron ilme Lindan jälkeen oli paljon puhuva.. <3

Tuskin oli niin selvä, vaikka toki Tero Lindasta näytti tykkäävän myös. Terohan sanoi, että eniten hän odotti farmiviikolta juuri sitä, että pääsee tutustumaan Anna-Mariaan paremmin, koska tämä vaikutti kiinnostavalta ja oli kauniskin. Sitten kun tutustui enemmän, käsitykset muuttuivat.

Näinhän se meni... Mustasukkaisuus ja liika päteminen, joka tulee esille liiallisena räpätyksenä, nyppii Teroa eniten.

Vierailija
1060/1600 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Antin eilen Vaasassa baarissa miesporukalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan