Maajussille morsian 2016
Kommentit (1600)
Vierailija kirjoitti:
Elli on seurustellut lapsensa isän kanssa kohta vuoden että ei oo mikään känni random juttu ollenkaan.
Hyvin vakavalta suhteelta vaikuttaa juu, kun välissä kirjoitellaan rakkauskirjeitä ja käydään treffailemassa muita tv:ssä. Keksi jotain parempaa.
Ei tainnut ihan niin mennä että mikään känni random juttu ois ollu eikä nyt sentää oo seurustellu vuotta tämän ylä-lapin herran kans, mutta siltikkin. Eikös elämä saa jatkua myös tällasen ohjelma jälkeen itse kullakin, tsemppiä ja onnea Ellille ja parisuhteen toiselle osapuolelle tulevasta pienokaisesta!
Kenet Paavo sitten valitsi eukokseen, jos Elli oli valintojen aikaan jo tiineenä toisaalle?
Ellillö oli varmaan kokoajan toinen isäehdokas vauvalle ja sit ku ei mennykää Paavon kans ihan putkeen jomman kumman osalta nii sit läks heti kuvausten jälkee tän toisen miehen luo :D
Ihan hyvin Paavo vois olla lapsen isä, jos farmiviikon kuvaukset on ollu esim. Kesäkuun alkupuolella. Jos laskettu aika on maaliskuun lopulla, lapsi on voinu saada alkunsa joskus heinäkuussa...
Villi veikkaus väsyneillä aivoilla. Paavo on löytänyt kirjeistä rakkaan mutta tämä ei halua tulla telkkariin. Joten Paavo otti kulissiksi nuo kolme. Ja yöpyy sen takia mökillä
Vierailija kirjoitti:
Elli on seurustellut lapsensa isän kanssa kohta vuoden että ei oo mikään känni random juttu ollenkaan.
Kuinka Elli sitten saattoi olla mukana 0hjelmassa ??? Ei ymmärrä!
Apua onko tuo Elli oikeesti joku feikki koko neiti? Siis et oikeesti ollu jo tahollaaan käytännössä parisuhteessa mut silti lähtee muita heilastelemaan...
Vierailija kirjoitti:
Villi veikkaus väsyneillä aivoilla. Paavo on löytänyt kirjeistä rakkaan mutta tämä ei halua tulla telkkariin. Joten Paavo otti kulissiksi nuo kolme. Ja yöpyy sen takia mökillä
Tääki on mahollista! Mut aika tylsä jos näin on :s Toisaalta aika jännä jos lähtee kirjottaan Paavolle jos tietää juonen kulun et jos tulee valituksi nii joutuu/pääsee telkkariin. Mut ei se toki mahdotonta ole...
Entä jos kaikki on suurta käsikirjoitettua draamaa??
Elli otti lekaa paljaalla heti farmiviikon jälkeen joltain muulta kuin Paavolta?
Vai oliko jo raskas toiselle kuvausten aikana?
Rivoa...
Minä luulen että olette sekoittaneet nuo kaksi "Elli Salonen" nimistä henkilöä keskenään.
Tällä väärällä Ellillä on vuoden ikäinen lapsi.
Maajussi Ellillä tuskin on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka Elli sitten saattoi olla mukana 0hjelmassa ??? Ei ymmärrä!
Kyllähän monissa semmoisissa treffiohjelmassa, joita kuvataan pitkällä aikavälillä käy niin, että mukana olevilla onkin tulevaisuudessa muita suunnitelmia (opiskelu, ulkomaille lähtö) tai jotain ihmissuhdekoukeroita vielä meneillään, mutta silti hakevat ohjelmaan joko silkasta julkisuudenkaipuusta tai kokeillakseen, josko tällä kertaa nappaisi. Se onkin sitten toinen juttu, mitä hakijat kertovat tuotantoyhtiölle tilanteestaan ennen kuin kuvaukset alkavat ja valitaanko mukaan joku ei-niin-tosissaan-oleva ihan tarkoituksella.
Hyväihminen kirjoitti:
Repesin, kun näin jussittari Lauran tässä porukassa. Tuli tunnettua nuoruusvuosina ja harva olisi kuvaillut lämminsydämiseksi. Kiusasi, pilkkasi, alisti heikompiaan. Valehteli. Yksi tietty muotidiagnoosi on tullut monasti mieleen jälkeenpäin. Mut tää vaan mun mp.
Mäkin kuulin tuollaista mielipidettä mun yhdeltä työkaverilta, ovat olleet samalla luokalla yläasteella :(
Vierailija kirjoitti:
Hyväihminen kirjoitti:
Repesin, kun näin jussittari Lauran tässä porukassa. Tuli tunnettua nuoruusvuosina ja harva olisi kuvaillut lämminsydämiseksi. Kiusasi, pilkkasi, alisti heikompiaan. Valehteli. Yksi tietty muotidiagnoosi on tullut monasti mieleen jälkeenpäin. Mut tää vaan mun mp.
Mäkin kuulin tuollaista mielipidettä mun yhdeltä työkaverilta, ovat olleet samalla luokalla yläasteella :(
Kunnianloukkausmateriaalia.
Ellille syntymässä maaliskuussa 2017 vauva
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:0cUm8MV4340J:www.p…
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen että olette sekoittaneet nuo kaksi "Elli Salonen" nimistä henkilöä keskenään.
Tällä väärällä Ellillä on vuoden ikäinen lapsi.
Maajussi Ellillä tuskin on lapsia.
Ei olla sekotettu. Instassa ja facessa on maajussi-Ellillä sama profiilikuva ja juuri tällä Ellillä oli aikaisemmin se 3/2017 juttu.
Ja facen kuvista tunnistaa ku siellä paljon enemmän kuvia nähtävillä ku instassa.
Katriina näyttää olevan yh-mamma, Paavo tuskin haluaa alkaa kasvattamaan ja elättämään vieraan miehen äpärää.
Ja välilläkö kirjoitteli maajussille ja poikkesi ohimennen ohjelmassa?