Kinkku lähtee kamadoon NYT!
Savua pari ekaa tuntia ja sitten loppupäivä ilman.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kamado? Onko tämä jotain sellaista mikä pitäisi tietää, vai joku nuorison slangisana/ uus-suomea? Minä en tiedä.
Grillien Rolls-Royce
Tehty kinkku grillissä jo kai kymmenkunta vuotta. Hurjan hyvää tulee. Tuntuu että uunikinkusta puuttuu nykyään juuri se joku mikä grillissä tulee.
Sisälämpötila 7 astetta. Aloitan valvojaiset, myöhään menee.
Meillä olisi oikea savustusuuni, mutta täytyy kyllä todeta, että perinteinen, puu-uunissa muhinut kinkku on se ainoa oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kamado? Onko tämä jotain sellaista mikä pitäisi tietää, vai joku nuorison slangisana/ uus-suomea? Minä en tiedä.
Grillien Rolls-Royce
Vai Skoda Octavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grillien Rolls-Royce
Vai Skoda Octavia.
Octavia on moninkertainen vuoden auto joten kelpaa sekin määritelmä. Kamadoissakin on eroja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä olisi oikea savustusuuni, mutta täytyy kyllä todeta, että perinteinen, puu-uunissa muhinut kinkku on se ainoa oikea.
Aijai, taatusti hyvää sekin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Paistatko toisen kinkun aatoksi?
Tuota kyllä riittää jouluun saakka.
Meater ilmoittaa että valmistuminen kestää 10h36min. Pitänee hakea lisää olutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi juhlapöytään tarjottavaksi monta päivää vanhoja tähteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi riittäå, mutta kyllä meillä aattona pitää olla vastapaistettu kinkku, eikä neljä päivää jääkaapissa maannut kinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi riittäå, mutta kyllä meillä aattona pitää olla vastapaistettu kinkku, eikä neljä päivää jääkaapissa maannut kinkku.
Meillä se hyppelehtii, eikä makaa. Kukapa passiivikinkkua söisikään.