Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2016

Vierailija
02.02.2016 |

Keskustelua?

Kommentit (1600)

Vierailija
601/1600 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi me ei olla kateellisia nätille puheliaalle Ellille, vaan melkein kaikki meistä tuntuu tykkäävän hänestä? Mikäs nyt meni pieleen? Eikös meidän kuuluisi olla kade? 

Kuka on Elli?

Se tumma, nätti, puhelias Paavon ehdokas. 

Vierailija
602/1600 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväihminen kirjoitti:

Repesin, kun näin jussittari Lauran tässä porukassa. Tuli tunnettua nuoruusvuosina ja harva olisi kuvaillut lämminsydämiseksi. Kiusasi, pilkkasi, alisti heikompiaan. Valehteli. Yksi tietty muotidiagnoosi on tullut monasti mieleen jälkeenpäin. Mut tää vaan mun mp.

Kerro enemmän, miten olit yhteydessä häneen, koulukaveri? Onhan se itsekin myöntänyt olevansa vaikea ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1600 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsipä Jani muutamasti Marikan pyhimpään...

Vierailija
604/1600 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväihminen kirjoitti:

Repesin, kun näin jussittari Lauran tässä porukassa. Tuli tunnettua nuoruusvuosina ja harva olisi kuvaillut lämminsydämiseksi. Kiusasi, pilkkasi, alisti heikompiaan. Valehteli. Yksi tietty muotidiagnoosi on tullut monasti mieleen jälkeenpäin. Mut tää vaan mun mp.

Kerro enemmän, miten olit yhteydessä häneen, koulukaveri? Onhan se itsekin myöntänyt olevansa vaikea ihminen.

Olin koulussa samaan aikaan joo, oisko ollu rinnakkaisluokalla. Yritti kovasti egoaan pönkittää kaikin mahdollisin keinoin. Raha ja sillä leveily tuntui jo pikkulapsena olevan tärkeää.

Vierailija
605/1600 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväihminen kirjoitti:

Oho, tulipa yllätyksenä toi koulukiusaamis-tausta. hänestä saa tosi lempeän kuvan.

Vierailija
606/1600 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ohjelman juontajan silmät pullistelevat noin kovin?

Vierailija
607/1600 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväihminen kirjoitti:

Olin koulussa samaan aikaan joo, oisko ollu rinnakkaisluokalla. Yritti kovasti egoaan pönkittää kaikin mahdollisin keinoin. Raha ja sillä leveily tuntui jo pikkulapsena olevan tärkeää.

Huhhuh..Yleensä en jaksa provosoitua näistä keskustelupalstojen jutuista, mutta nyt on pakko korjata ettei se likka ainakaan rahoilla ole voinut leveillä nuorempana kun ei niillä sitä todellakaan ollu. Asuttiin melko lähellä ja naureskeltiin naapurilasten kanssa, kun ajoivat ruosteisilla romuilla 😂 Lauran vanhemmat on mun käsittääkseni ihan perusduunareita ja eivät edes siellä palkkalistojen yläpäässä. Siihen millainen oli koulussa en ota kantaa, kun kävin eri koulua.

Vierailija
608/1600 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Elli minkä teit... Raskaana? Mutta kävikö kenellään muulla mielessä, että Elli "sisääntulo" tilalle jätti pikkuisen semmoisen epäilyksen, että se ei ollu ensivisiitti kyseiseen paikkaan. Ei esim. mitään tyypillistä "ahaa, tämmönen paikka sulla täällä, löysinpä vaan perille".

Vierailija
609/1600 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran naapuri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväihminen kirjoitti:

Huhhuh..Yleensä en jaksa provosoitua näistä keskustelupalstojen jutuista, mutta nyt on pakko korjata ettei se likka ainakaan rahoilla ole voinut leveillä nuorempana kun ei niillä sitä todellakaan ollu. Asuttiin melko lähellä ja naureskeltiin naapurilasten kanssa, kun ajoivat ruosteisilla romuilla 😂 Lauran vanhemmat on mun käsittääkseni ihan perusduunareita ja eivät edes siellä palkkalistojen yläpäässä. Siihen millainen oli koulussa en ota kantaa, kun kävin eri koulua.

Yksi levittämänsä huhu oli perheen lottovoitto. Upposi aika moneen. Asian todenperäisyys on hämärän peitossa. Perusduunareita joo, mut Lauralla kaikkea piti olla enemmän ja paremmin.

Vierailija
610/1600 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauran naapuri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväihminen kirjoitti:

Yksi levittämänsä huhu oli perheen lottovoitto. Upposi aika moneen. Asian todenperäisyys on hämärän peitossa. Perusduunareita joo, mut Lauralla kaikkea piti olla enemmän ja paremmin.

En oikein jaksa lottovoittoon uskoa tai sit se ei ainakaan näkyny missään. Ja Laura kulki ainakin yläasteella niin kauheissa kirppisryysyissä ettei mitään järkeä 😂

Vierailija
611/1600 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jollai siis tiedossa Ellin ig? Vai ihan vaa pelkkää provosointia koko homma?

Vierailija
612/1600 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi me ei olla kateellisia nätille puheliaalle Ellille, vaan melkein kaikki meistä tuntuu tykkäävän hänestä? Mikäs nyt meni pieleen? Eikös meidän kuuluisi olla kade? 

Minä en ole kade koska en ikinä huolisi tuollaista Paavoa, joka on ujo, tylsä ja kalpea. Elli saisi paremman.

Vierailija
613/1600 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettii juontajan kommentit ens jaksosta, tyylii: "jonkun maajussin tunteet heräävät uudella tavalla" "toisen maajussin ennakosuosikista paljastuu uusia piirteitä.."

Mitähän nuo meinaa, jännällä kyllä ootan :D

Vierailija
614/1600 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Paavolla ja Terolla poikuus tallella...

Vierailija
615/1600 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
616/1600 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elli <3

Vierailija
617/1600 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on voi voi jos menettää Ellimäisen tyypin jos ei ole valmis perheen perustamiseen

Vierailija
618/1600 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko jollai siis tiedossa Ellin ig? Vai ihan vaa pelkkää provosointia koko homma?

Mä löysin googlettamalla sukunimen ja sitä kautta ig:n. Tili on yksityinen, mutta niissä "tiedoissa" (en tiiä miksi niitä kutsutaan) on 👣 3/2017, mistä voisi päätellä, että pieniin päin ollaan. Aika nopeeta toimintaa, oli isä sitten Paavo tai joku muu :D

Vierailija
619/1600 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo vaikuttaa pettyneeltä valintoihinsa farmiviikoille. Muuttunut entistä hiljaisemmaksi. Mahtaakohan hän katua päätöksiään?

Vierailija
620/1600 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin Ellin puolesta toivon, että ei olisi jumittunut tuohon. Saa varmasti paremmankin miehen, enemmän oman kaltaisensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi