Maajussille morsian 2016
Kommentit (1600)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/maajussille-morsian/uutiset/artikkeli…
Niinhän siinä sitten kävi. :D
Jännää toi Marikan selitys ettei enää perheellisenä ja talo ym. hoidettavana voi vaan kevyesti heilastella. Itse kuitenkin kevyesti heilasteli (kirjoitti ja soitteli) Timon kanssa vaikka vakavampaa kiinnostusta.
Sain hänen selityksistään aivan erilaisen käsityksen. Marika tuntui kyllästyneen velttoon Janiin, joke on tainnut oleilla täysihoidossa Marikan luona kuten lapsi/teini osallistumstta kodin ja talon töihin. Maailmankatsomuksen erilaisuutta voi vain arvailla. Onko Jani töissä vai työtön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu kuin minä ( tavallisen tylsä heteronainen 40v) ole menettänyt sydäntään tuolle Ellille? Mikä ihana avoin hymy, puhetta tulee SELVÄSTI ja paljon, ja ulkonäkö on aivan vastustamaton. Tuo kaunotar saisi niin ulkonäkönsä kuin olemuksensa avulla minkä tahansa sosiaalisen, aikaansaavan ja ulospäinsuuntautuneen unelmavävyn (tai -miniän, mikä jottei?) omakseen. Go for it, girl! Mutta mikäs siinä, jos Paavo antaa riittämiin - ja nyt ei ole kyse mistään kaksimielisyydestä tämän antamisen suhteen. Sorry, ei millään pahalla, mutta ahdistaa ajatus combosta mykkä-Paavo ja "cheerleader"-Elli.
Ellin ongelma lienee, että on Sodankylästä. Pitkä matka lähteä kaupunkiin ja omassa kunnassa ei ehkä tarpeeksi tasokasta ole. Mutta, olen samaa tieltä, tyttö on pirteä, pukeutuu hyvin, todella nätti sekä hän vaikuttaa juuri olevan se, joka pitää ryhmähenkeä yllä. Kelpaisi paremmillekin kuin Paavo, ihan varmasti. Hmmm. mulla olis Paavon ikäinen poika, tuo Elli olisi kiva saada miniäksi.
Epäilen, että Paavo on jo valintansa tehnyt ja se on Elli. Ei kiinnosta muut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda-Juulia on unelmien nainen miehelle ♥ Häntä ei oo feminismillä pilattu kuten jo iso osa suominaisista on. Mies saa olla perheen pää ja nainen nainen.
Jos Linda-Juulian kaltaisia naisia olisi enemmän Suomessa, niin miesten ei tarvitsisi hakea naisia Thaimaasta, Venäjältä ja Virosta.
Jestas sentään. Vaikka heti huomenna irtisanoutuisin töistä, jos mies elättäisi. Olisin sen tehnyt jo nuorempanakin.En minä halua itseäni elättää, enkä osallistua maksuihin.
Mies haluaa munkin käyvän töissä : (
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää toi Marikan selitys ettei enää perheellisenä ja talo ym. hoidettavana voi vaan kevyesti heilastella. Itse kuitenkin kevyesti heilasteli (kirjoitti ja soitteli) Timon kanssa vaikka vakavampaa kiinnostusta.
Sain hänen selityksistään aivan erilaisen käsityksen. Marika tuntui kyllästyneen velttoon Janiin, joke on tainnut oleilla täysihoidossa Marikan luona kuten lapsi/teini osallistumstta kodin ja talon töihin. Maailmankatsomuksen erilaisuutta voi vain arvailla. Onko Jani töissä vai työtön?
Minä ymmärsin samoin, että Jani on laiska , ei osallistu töihin. Siipeilee vaan... Tv-ohjelmista saa vissiin tuloja, kun tuntuu olevan sen naama muissakin ohjelmissa mukana. Kuvittelee kai 157olevansa joku hurmuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärsin samoin, että Jani on laiska , ei osallistu töihin. Siipeilee vaan... Tv-ohjelmista saa vissiin tuloja, kun tuntuu olevan sen naama muissakin ohjelmissa mukana. Kuvittelee kai 157olevansa joku hurmuri.
Sorry, nuo numerot ovat ylimääräisiä ;-)
Onko Paavo keskitasoa ulkonäöltään vai keskitasoa paremman näköinen??? Entä Tero ???
Vierailija kirjoitti:
Ellin fb kuvissa todellinen kaunotar. Ei ole Paavo samaa tasoa ollenkaan.
Pelkkä ulkokuoriko mielestäsi riittää maatalon emännäksi? Pinnallista.
Vierailija kirjoitti:
Onko Paavo keskitasoa ulkonäöltään vai keskitasoa paremman näköinen??? Entä Tero ???
Kannattais anlysoida ihan itte. Suosittelen. :-D
Ellihän on nykyisin onnellisesti parisuhteessa ja odottavat esikoistaan :)
Miten Ellin kaltaisella tytöllä ei oo poikaystävää ollut kun osallistui tohon kisaan? Lähinnä julkisuuden takia?
Vierailija kirjoitti:
Ellihän on nykyisin onnellisesti parisuhteessa ja odottavat esikoistaan :)
Paavon kanssa.
Teron ja Paavon morsianten ei ainakaan tarvitse itkeä ettei mies halua lasta tai että painostaa aborttiin.
Vierailija kirjoitti:
Miten Ellin kaltaisella tytöllä ei oo poikaystävää ollut kun osallistui tohon kisaan? Lähinnä julkisuuden takia?
Jostain syystä, en usko Ellistä tuota.
Vierailija kirjoitti:
Tuo jani johon marika ihastui oli kyllä puistattava tyyppi, joku pakkoliike silmien räpsytyksestä ja vaikutti joltain uhkaavalta linnakundilta, ei ihme että suhde jäi pariin kuukauteen. Miten ihmeessä tuollaiseen edes ihastui?!
Niinpä! Ja etenkin jos alkuun oli Timoon ihastunut! Eihän noissa kahdessa miehessä ole mitään yhteistä!
Elina, Julia ja Minttu olisivat olleet Paavolle sopivimmat ehdokkaat. Olivat kaikki hiljaisia ja ujoja.
Elli muutti Kopolan tiluksille.
Kuulemma.
Toisaalta käy jotenki sääliki Paavo jos sillä nyt kaatuis tuo juttu tuohon ujouteen. Siis näennäiseen ujouteen, ei tosiaan siis ole tutussa porukassa tuollainen.
Ellihän on monesti sanonut siitä että niillä on Paavon kans niin samanlaiset arvot ja tulevaisuuden suunnnitelmat, siksi kiinostus heräsi. Ellihän on ihan supernätti ja luonnekki tuntuu olevan kohdillaan. Se vaan että onko jopa liian avoin ja ulospäinsuuntautunut Paavolle, en osaa sanoa.
Elä vaan Paavo nyt päästä tuollaista naista menemään, varmasti on ottajia muitakin!
Mulla ei riitä käsitys miten tuo Juhan morsianehdokas kehtasi tulla farmille ja vielä treffeillekkin ja sitten kertoo, että on tavannut toisen. Kuvottava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Elli muutti Kopolan tiluksille.
Kuulemma.
Menee hyvä tyttö ihan harakoille tuollaisessa jos pitää paikkansa.
Ja ellin sukunimi oli...?