Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2016

Vierailija
02.02.2016 |

Keskustelua?

Kommentit (1600)

Vierailija
501/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on ihanan luonnollinen kameran edessä, vaikka hän väittää jännittävänsä. Hän voisi juontaa seuraavan kauden ;) Minusta Lauran Jukka vaikuttaa fiksulta ja mukavalta, joskaan hän ei ole Lauralle oikea mätsi. Mutta Jukasta saa joku hyvän miehen! En usko, että Laura löytää noista kolmesta sitä oikeaa, hän on niin räväkkä ja samalla fiksu. Ellei sitten Timosta, Timohan voisi siirtää "projektinsa" Lauran pihaan :)

Minusta Marika tatskoineen oli ihan väärä Timolle, kuten muutkin farmiviikon naiset. Timo on hauska ja kiltti mies! Eija olisi ollut luonteeltaan ihana, mutta ehkä hän oli tyyliltään liian "vanha" Timolle? Elättelen toiveita, että Timo tajuaa kulkeneensa onnensa ohi ja ottaa uudelleen yhteyttä Eijaan ;)

Paavo on ollut minulle pettymys, todella! Nyt olisi tilaisuus saada aivan mahtava puoliso ja Paavo ei pysty siirtymään mukavuusalueeltaan. Voi kun nyt sanoisi suoraan, että ujostuttaa ihan pirusti, mutta teidän takia nukun talossa ja yritän avata suutani!

Tero ja Linda taitavat olla aika ilmeinen pari, ehkäpä Petterikin löytää oman morsiamen tässä sivujuonteena.

Vierailija
502/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura on ihanan luonnollinen kameran edessä, vaikka hän väittää jännittävänsä. Hän voisi juontaa seuraavan kauden ;) Minusta Lauran Jukka vaikuttaa fiksulta ja mukavalta, joskaan hän ei ole Lauralle oikea mätsi. Mutta Jukasta saa joku hyvän miehen! En usko, että Laura löytää noista kolmesta sitä oikeaa, hän on niin räväkkä ja samalla fiksu. Ellei sitten Timosta, Timohan voisi siirtää "projektinsa" Lauran pihaan :)

Minusta Marika tatskoineen oli ihan väärä Timolle, kuten muutkin farmiviikon naiset. Timo on hauska ja kiltti mies! Eija olisi ollut luonteeltaan ihana, mutta ehkä hän oli tyyliltään liian "vanha" Timolle? Elättelen toiveita, että Timo tajuaa kulkeneensa onnensa ohi ja ottaa uudelleen yhteyttä Eijaan ;)

Paavo on ollut minulle pettymys, todella! Nyt olisi tilaisuus saada aivan mahtava puoliso ja Paavo ei pysty siirtymään mukavuusalueeltaan. Voi kun nyt sanoisi suoraan, että ujostuttaa ihan pirusti, mutta teidän takia nukun talossa ja yritän avata suutani!

Tero ja Linda taitavat olla aika ilmeinen pari, ehkäpä Petterikin löytää oman morsiamen tässä sivujuonteena.

Onko Petteri sitten sinkku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavon ehdokkaista ottaisin itse Iidan. Ellin puheliaisuuteen minulla menisi varmaan hermot.

Ujo mies

Vierailija
504/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Petteri oli kyllä ihana. Siinähän riittäs morsianta sillekki asti, jos siis on sinkku edes :D

Vierailija
505/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Petteri sitten sinkku?

En tiedä, sitähän ei ole mainittu... Mutta JOS niin olisi, niin why not, nythän olis emäntäehdokkaita, jotka tykkäävät maatilasta jne. :)

Vierailija
506/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähä miten Paavon käy... Oonn tuntenu Paavon jotenkin opiskelun merkeissä vuosia sitten, sillonki muistelen että oli ujohko aluksi mut sit ku alko tuntee paremmin ja tuttu porukka ja ympäristö niin ihan eri mies! Toivottavasti tuosta vielä rentoutuu ja alkaa juttu luistaan. Kyllähän tuolla Iidan kans kahden kesken alkoi jo vähä rentoutuu ja juttelee enemmä ja avautumaan lisää... Jännänä ootan et miten deitit Ellin kans sujuvat...

Vierailija
507/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kausi joku uusinta vai miksi nuo ihmiset vaikuttavat tutuilta?

Vierailija
508/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa enää mitään irti näistä Maajusseista. Mitähän siellä tuotannossa on tapahtunut? Muistan joskus olleeni kauhistunut kun mehiläisfarmari pisti naiset töihin ja jätti tutustumisen vähemmälle. Jossain siinä kohtaa ohjelma on muuttunut harjoitellun näköiseksi hymistelyksi, kukaan ei oikeasti osaa puhua toiselle avoimesti, voittajapari ei lähde mihinkään matkalle yhdessä tai ainakaan sitä ei näytetä tarpeeksi, kaikki maistuu puulta ja käsikirjoitetulta. 

Luulisi tällaiseen ohjelmaan hakeutuvan sellaista porukkaa joka osaa ilmaista itseään ja puhua asioistaan avoimesti. Maajussin luulisi osaavan hurmata ehdokkaansa muutenkin kun viemällä niitä kalaan tai carting-autoilemaan missä ei voi mitään puhua. Millainen ihminen lähtisi itselleen täysin vieraaseen elämään jonnekin maaseudulle möllöttämään tuollaisen mörön kanssa kun Paavo? Mitä hänellä on tarjota houkuttimeksi?

Ennen minulla oli aina suosikki joko hakijoissa tai jusseissa, nykyään on ihan sama kuka valitsee kenetkin. Vähän niin kuin missikisoissa, mitä sillä on väliä kuka muovinukke siellä keikkuu. 

Suomalaisista ei ole tähän formaattiin. Ihmiset ovat jäykkiä ja ujoja. En hae siis mitään draamaa vaan oikeiden ihmisten oikeita tunteita kaipaisin. Tämä nykyinen ohjelma on tylsääkin tylsempää kuraa.

Vierailija
509/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo ei kai ole samanlainen kun kamerat on poissa. Ymmärtää tuon "kylmyyden" kun on kameraporukka koko ajan kuitenkin kuvaamassa.

Vierailija
510/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavo ei kai ole samanlainen kun kamerat on poissa. Ymmärtää tuon "kylmyyden" kun on kameraporukka koko ajan kuitenkin kuvaamassa.

Toisaalta Paavo on lähtenyt mukaan tähän ohjelmaan,joten hän voi olla ihan sitä miltä näyttääkin. Ei paljon tunteita ja hellyyttä vaan työkaveria ja lasten äitiä etsimässä kun nii kuuluu tehdä että "niskavuoressa" on emäntä.

Siinäpä sitten vaimo pyytelee Paavolta haleja.

Vierailija
511/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin maajussina mukana, käyttäytyisin melko varmasti kameroiden edessä juuri kuten Paavo. Olen erittäin ujo ihminen, joten vieressä pyörivä kameraryhmä tuottaisi varmasti paineita. Lisäksi en itsekään ole mikään helpoin ihminen, vaan tuppisuu, vähänkään tuntemattomien seurassa (varsinkin kun tiedostat tulevasi kuvatuksi samalla). Ujo ihminen kun on, niin se "lämpeäminen" ja rentoutuminen kestää hieman pidempään kuin rohkeammilla ihmisillä. Itsekin olen aivan jäässä varsinkin ekoilla treffeillä, mutta sitten jos oppii tuntemaan sen toisen esim. tapaillessa, muutun lähes päinvastaiseksi: Höpötän siis joskus liikaakin, en häpeä ja arastele mitään ja olen kaikkea muuta kuin ujo. Tällaisia suurin osa meistä ujoista on, me nimittäin usein lämmetään hitaasti ;)

Toivottavasti Paavo löytää kumppanin, joka on tässä asiassa myötätuntoinen ja sen verran pitkäjänteinen, että malttaa odottaa siihen asti, että Paavon todellinen rohkeampi luonne tulee esiin.

Vierailija
512/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Laura tarkoitti kun puhui että Ollin vähäinen parisuhdehistoria huolettaa? Että ei voi tietää onnistuuko yhteiselo koska Olli ei koskaan ole seurustellut vakavasti. Minun mielestäni vähän outo logiikka, sekö että ollaan oltu parisuhteissa mutta lopulta on sitten jostain syystä erottu on jotenkin parempi?

Vierailija
513/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa maajussi Teron äänestää keskustaa, niin voi ostella maataloustuilla kalliita vesiskoottereita.

Vierailija
514/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
515/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/maajussille-morsian/uutiset/artikkeli…

Niinhän siinä sitten kävi. :D

Aijai jäi käteen kivoja kokemuksia.

Vierailija
516/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Laura tarkoitti kun puhui että Ollin vähäinen parisuhdehistoria huolettaa? Että ei voi tietää onnistuuko yhteiselo koska Olli ei koskaan ole seurustellut vakavasti. Minun mielestäni vähän outo logiikka, sekö että ollaan oltu parisuhteissa mutta lopulta on sitten jostain syystä erottu on jotenkin parempi?

Laurahan vaan aprikoi sitä, että hän on vähän hankala tyyppi, tai jotenkin niin... ettei kokemattomalla miehellä tule helppoa ja, että jaksaako hänen kanssaan.... Varmaan noin onkin. 

Vierailija
517/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Jani sinkku? *♡*

Naimisissa.

Kai tällä kysymyksellä tarkoitettiin Wickholmia eikä Lauran ehdokas-Jania? :D t. Kysymykseen vastannut

Vierailija
518/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/maajussille-morsian/uutiset/artikkeli…

Niinhän siinä sitten kävi. :D

Ei sais nauraa, mutta...😁

Vierailija
519/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että pelkäsi sitä, että toinen ei välttämättä tiedä millaista parisuhteen arki on käytännössä, eli on vähän vaaleanpunaiset lasit päässä sen suhteen. Esim. toinen voi jonkin ajan päästä ajatella että parisuhde on jotenkin huono kun siitä pidemmässä juoksussa tulee arkista verrattuna alkuhuumaan, eikä ehkä tiedä että se on melko väistämätöntä parisuhteessa, ja myös alamäkiä tulee, riitoja ja huonoja päiviä, vaikeita tilanteita yms.

Vierailija
520/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laurahan vaan aprikoi sitä, että hän on vähän hankala tyyppi, tai jotenkin niin... ettei kokemattomalla miehellä tule helppoa ja, että jaksaako hänen kanssaan.... Varmaan noin onkin. 

Kyllä tuossa minusta oli ihan hyvä pointti, jos on vahvatahtoinen nainen, niin kumppani voi olla helisemässä. Mutta ehkä Laura ei olekaan sitten ihan _niin_ ihastunut Olliin, huomasi asian treffeillä ja selitteli asiaa noin... Siis ehkä Olli on vähän liian lepsu Lauralle. En tiedä, minusta Lauran kannattaisi vielä jatkaa etsintöjä, kukaan ehdokkaista ei oikein tunnu hänelle oikealta.