Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 2016

Vierailija
02.02.2016 |

Keskustelua?

Kommentit (1600)

Vierailija
521/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ajatuksiani;

Timoa käy sääliksi, miten voikaan olla nuin huono tuuri naisten suhteen, tai siis tarkoitan sitä että kun tuo yks lähti kesken farmiviikon, yks ei ottanu ruusua vastaan ja sit yks ois mahdollisesti lähteny opiskelee.. Mut tietty voihan se olla kohtalokin et sit Timo rakastuukin kunnolla jompaankumpaan niistä jäljellejääneistä naisista ja sit loppujen lopuksi olikin hyvä et asiat meni miten meni, mielenkiinnolla odotan!

Vähän tylsää, että Lauran kohdalla tilanne on jo aika selvän oloinen.. toki tietty Lauralle hyvä juttu! Vähän kyllä odottaisin silti ees jonkinlaista "kukkotappelua" Antin ja Ollin välille tai siis että Antti tekiski treffeillä vaikutuksen! Mietin eilen vaan että ihanat treffit järkkäs Ollille, minäki haluun Jani Wickholmin laulamaan mulle.. Toivon kuiteski et Laura järjestäis myös muille miehille yhtä tasavertaset treffit, ihan reiluuden vuoksi.

Paavo on kyl vähä vaivaannuttava.. Menis nyt ees sinne taloonsa yöksi! :D Elli vaikuttaa aika turhaantuneelta siihen ja se blondi tyttö myös, samoin se tyttö siel ekoil treffeil Paavon kanssa vaikutti aluks siltä ettei sitä kiinnosta yhtään, vastaili vaa Paavon selityksiin jotain "joo, juu.." tms ku Paavo selitti onkiessaan jotain. Mut yllätyin sit et se tyttö olikin treffejen jälkeen iha mielissään ja antoi (?) poskipusunki Paavolle halin yhteydessä! Hankala sanoo, kuka ehdokkaista ois Paavolle sopivin.

Tero on vaan niiin ihana! En oo oikeen perillä, kuka Teron ennakkosuosikki on, Linda tai se puhelias vaaleampi?? Itse henkilökohtaisesti tykkään enemmän Lindan ja Teron kombosta, Linda ehkä sopivan rauhallinen ja miellyttävän oloinen eikä ihan täysin ainakaan tossuttaisi kiltin ja herkän oloista Teroa. Se vaaleampi (ei oranssitukkainen) on ehkä sit räväkämpi ja mukavanoloinen myös, mut en tiiä, en jotenki näe sitä Teron kaa.. Kolmannesta ehokkaasta en osaa sanoa mitään, ei oo persoonaa tuotu viel kauheesti esille mut ehkä hän onkin kauden yllättäjä ja hurmaa Teron!

Vierailija
522/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavon noi "treffit" on kyllä ihan järjettömän tylsiä. Milloin treffeillään pyöräillään, millon hän itse kalastelee toinen värjöttelee vieressä, vie kiikunkaakun veneellä tuulisella säällä ilman pelastusliivejä järvelle ja sit popsitaan aina voileipiä vierekkäin. Ei hyvänen aika. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavon noi "treffit" on kyllä ihan järjettömän tylsiä. Milloin treffeillään pyöräillään, millon hän itse kalastelee toinen värjöttelee vieressä, vie kiikunkaakun veneellä tuulisella säällä ilman pelastusliivejä järvelle ja sit popsitaan aina voileipiä vierekkäin. Ei hyvänen aika. 

Juuri sellaista, jota Paavo vapaa-ajallaan tekee ja harrastaa. Sattui pahaksi onneksi vaan tuulinen sää. Aika nössöltä vaikutti tuokin treffikumppani ja jotenkin flegmaattisen oloiselta.

Vierailija
524/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein Marikalle että kävi noin. Kaiken maailman ei-tosissaan olevat sitä kirjoittaakin kumppania kaipaavalle maajussille. Halusikohan vain päästä telkkariin?

Vierailija
525/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo on kyllä outo. Mutta eipä tuo ihmekään, Haapajärvellä kun asuu. Siellä ei muita olekaan, kun outoja ja ihan pimeitä tyyppejä.

Vierailija
526/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavo on kyllä outo. Mutta eipä tuo ihmekään, Haapajärvellä kun asuu. Siellä ei muita olekaan, kun outoja ja ihan pimeitä tyyppejä.

Katoppa peiliin, mitä siellä näkyy?  Outoa ja sivistymätöntä ihmisten haukkumista. Paavolta ei varmasti tuollaista tarvi pelätä, sen verran fiksun oloinen kaveri kyseessä.

Vierailija
527/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo on ihan julmetun jäykkis. Kuin teinipoika kouluterkkarin vastaanotolla. Enpä katselisi.

n24

Vierailija
528/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jani johon marika ihastui oli kyllä puistattava tyyppi, joku pakkoliike silmien räpsytyksestä ja vaikutti joltain uhkaavalta linnakundilta, ei ihme että suhde jäi pariin kuukauteen. Miten ihmeessä tuollaiseen edes ihastui?!

Vierailija
529/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein Marikalle että kävi noin. Kaiken maailman ei-tosissaan olevat sitä kirjoittaakin kumppania kaipaavalle maajussille. Halusikohan vain päästä telkkariin?

Kuinkahan paljon niitä on, jotka vaan haluavat naamansa televisioon piiritysten toivossa. Maajussista ja hänen tunteistaan piut paut...

Vierailija
530/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Laura tarkoitti kun puhui että Ollin vähäinen parisuhdehistoria huolettaa? Että ei voi tietää onnistuuko yhteiselo koska Olli ei koskaan ole seurustellut vakavasti. Minun mielestäni vähän outo logiikka, sekö että ollaan oltu parisuhteissa mutta lopulta on sitten jostain syystä erottu on jotenkin parempi?

Laurahan vaan aprikoi sitä, että hän on vähän hankala tyyppi, tai jotenkin niin... ettei kokemattomalla miehellä tule helppoa ja, että jaksaako hänen kanssaan.... Varmaan noin onkin. 

Kyllä tuossa minusta oli ihan hyvä pointti, jos on vahvatahtoinen nainen, niin kumppani voi olla helisemässä. Mutta ehkä Laura ei olekaan sitten ihan _niin_ ihastunut Olliin, huomasi asian treffeillä ja selitteli asiaa noin... Siis ehkä Olli on vähän liian lepsu Lauralle. En tiedä, minusta Lauran kannattaisi vielä jatkaa etsintöjä, kukaan ehdokkaista ei oikein tunnu hänelle oikealta.

Antin kans se ainaskin nauroi kippurassa koko ajan.  Ollissa ihastui nemmänkin ulkonäköön, minkä myönsikin.

Vierailija
531/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/maajussille-morsian/uutiset/artikkeli…

Niinhän siinä sitten kävi. :D

Jännää toi Marikan selitys ettei enää perheellisenä ja talo ym. hoidettavana voi vaan kevyesti heilastella. Itse kuitenkin kevyesti heilasteli (kirjoitti ja soitteli) Timon kanssa vaikka vakavampaa kiinnostusta.

Vierailija
532/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
533/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kyllä toi paavon käytös. En usko, että ketään noista valitsee.

Vierailija
534/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu kuin minä ( tavallisen tylsä heteronainen 40v) ole menettänyt sydäntään tuolle Ellille? Mikä ihana avoin hymy, puhetta tulee SELVÄSTI ja paljon, ja ulkonäkö on aivan vastustamaton. Tuo kaunotar saisi niin ulkonäkönsä kuin olemuksensa avulla minkä tahansa sosiaalisen, aikaansaavan ja ulospäinsuuntautuneen unelmavävyn (tai -miniän, mikä jottei?) omakseen. Go for it, girl! Mutta mikäs siinä, jos Paavo antaa riittämiin - ja nyt ei ole kyse mistään kaksimielisyydestä tämän antamisen suhteen. Sorry, ei millään pahalla, mutta ahdistaa ajatus combosta mykkä-Paavo ja "cheerleader"-Elli.

Vierailija
535/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tätä sarjaa haaveilin kirkosta eroamisesta osoitteessa eroakirkosta.fi , mutta kun näin ihanan Linda-Juulian niin muutin mieleni. En halua että portit uskossa olevien naisten sydämeen sulkeutuu minun osaltani.

Vierailija
536/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan muu kuin minä ( tavallisen tylsä heteronainen 40v) ole menettänyt sydäntään tuolle Ellille? Mikä ihana avoin hymy, puhetta tulee SELVÄSTI ja paljon, ja ulkonäkö on aivan vastustamaton. Tuo kaunotar saisi niin ulkonäkönsä kuin olemuksensa avulla minkä tahansa sosiaalisen, aikaansaavan ja ulospäinsuuntautuneen unelmavävyn (tai -miniän, mikä jottei?) omakseen. Go for it, girl! Mutta mikäs siinä, jos Paavo antaa riittämiin - ja nyt ei ole kyse mistään kaksimielisyydestä tämän antamisen suhteen. Sorry, ei millään pahalla, mutta ahdistaa ajatus combosta mykkä-Paavo ja "cheerleader"-Elli.

Ellin ongelma lienee, että on Sodankylästä. Pitkä matka lähteä kaupunkiin ja omassa kunnassa ei ehkä tarpeeksi tasokasta ole. Mutta, olen samaa tieltä, tyttö on pirteä, pukeutuu hyvin, todella nätti sekä hän vaikuttaa juuri olevan se, joka pitää ryhmähenkeä yllä. Kelpaisi paremmillekin kuin Paavo, ihan varmasti. Hmmm. mulla olis Paavon ikäinen poika, tuo Elli olisi kiva saada miniäksi. 

Vierailija
537/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ikävä viime vuoden Heidiä ja Anttia ku kahtoo tän vuoden maajussien menoa...

Vierailija
538/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elli on ihana ❤

Vierailija
539/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Marika oli kyllä todella töykeä Timoa kohtaan. Lähti Timon farmille, treffeille, ajamaan autoa ja sitten töksäyttää, että joo ei kiinnostakaan, mulla on toinen. Ihan naurettavaa ja noloa. :D

Paavohan oli todella ujo, ihan eri kuvan siitä sai esittelyjaksossa. En jaksaisi tuollaista päivääkään.

Tero, Laura ja Timo vaikuttavat hyviltä tyypeiltä. No, henkilökohtaisesti en Teron uskoa ymmärrä, mutta eipä ole minun asiani.

Vierailija
540/1600 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellin fb kuvissa todellinen kaunotar. Ei ole Paavo samaa tasoa ollenkaan.