Maajussille morsian 2016
Kommentit (1600)
Timon kaks naista, oh my god, toivottavasti älyää kipata ekaan sontaläjään nuo!
Marika teki oudot. Valitsi sitten jonkun Helsingin juntin, joka ei ole moneen vuoteen käynyt edes livekeikoilla, vaikka niin musiikista tykkäsi puhua jne. Muutenkin hemmetin oudon oloinen oli ja omasta mielestäni pelottava. Ei kelvannut kiltti Timo sitten vissiin.
Paavo ei ole varmaan kehenkään noista rakastunut, Ellistä kiinnostunut ehkä eniten, mutta Elli ei taida olla Paavosta.
Vierailija kirjoitti:
Timon kaks naista, oh my god, toivottavasti älyää kipata ekaan sontaläjään nuo!
Täh?
Miksiköhän tuo Elli on kirjoittanut ylipäätään Paavolle, niin erilaiset kuin voi olla. Taitaa ruutuaika silti kiinnostaa vaikka kivalta tytöltä tuntuukin. Nykyajan nuoriso...
Ehkä Ellillä on vauvakuume. Harvalla ikäisistään miehillä on. Ja onhan Paavolla komea talo luonnon keskellä.
Paavo kun syttyy niin siinä ellit valittaa ja vikisee..
Oli vähän outoa, että sillä Marikalla oli jo toinen mies tiedossa, mutta silti meni sinne farmiviikolle ja oman treffipäivänsä päätteeksi päätti sitten kertoa, että onkin jo toinen mies mukana kuvioissa. Itse en olisi kehdannut, tai edes halunnut lähteä tuonne farmiviikolle jos olisi jo unelmien nainen tullut kuvioihin.
Tero on meikäläisen suosikki noista kaikista. Kerrassaan leppoisan oloinen jannu. Tykkään muutenkin näistä maajusseista kun niissä ei ole mukana niitä lipeviä pelimiehiä, eikä ole koskaan tainnut ollakaan.
Monesti olen sitä miettinyt, että mitenhän nämä maajussit pärjäisivät deittisivustoilla. Luulen, että ihan hirveää suosiota eivät sitä kautta saisi, koska ovat yleensä ulkonäöltään melko tavallisia ja monien mielestä "tylsiä", eikä varmaan se paskan lapioiminenkaan monia kiinnostaisi plus se, että eivät asu kaupungissa. Jännä kuitenkin, että tällaisen ohjelman kautta sitten niitä halukkaita morsianehdokkaita löytyy. Miksi ne halukkaat ehdokkaat ei muualta onnistu löytämään vapaita maajusseja tai maajustiinoita? Varmaan isokin osa noista kirjeiden lähettäjistä on sen julkisuuden perässä, mutta ne kai osataan sieltä sitten sen verran hyvin karsia pois. Ainakaan mieleeni ei tule, että maajussille morsian-ohjelman kautta olisi tullut yhtään julkkistyrkkyä. Nykyään ei tosin taida enää tulla niitä kirjeitäkään ihan niin paljon kuin tuli silloin ensimmäisillä kausilla.
Terveisin Naispelko23
Naispelko23 kirjoitti:
Oli vähän outoa, että sillä Marikalla oli jo toinen mies tiedossa, mutta silti meni sinne farmiviikolle ja oman treffipäivänsä päätteeksi päätti sitten kertoa, että onkin jo toinen mies mukana kuvioissa. Itse en olisi kehdannut, tai edes halunnut lähteä tuonne farmiviikolle jos olisi jo unelmien nainen tullut kuvioihin.
Voin tietysti olla väärässäkin, mutta tulkitsin tilanteen niin, että farmiviikolla Timosta paljastui jotain sellaista, että Marika halusikin perääntyä. Epäilen toinen mies-selityksen olleen vain hätävale, jolla Marika sai itsensä ja Timon kannalta kunniallisen pakotien tilanteesta.
Vaikea kuvitella, että oikeasti olisi noissa oloissa rakennettu vakavaa ihmissuhdetta toisaalla.
Miksi me ei olla kateellisia nätille puheliaalle Ellille, vaan melkein kaikki meistä tuntuu tykkäävän hänestä? Mikäs nyt meni pieleen? Eikös meidän kuuluisi olla kade?
Vierailija kirjoitti:
Naispelko23 kirjoitti:
Voin tietysti olla väärässäkin, mutta tulkitsin tilanteen niin, että farmiviikolla Timosta paljastui jotain sellaista, että Marika halusikin perääntyä. Epäilen toinen mies-selityksen olleen vain hätävale, jolla Marika sai itsensä ja Timon kannalta kunniallisen pakotien tilanteesta.
Vaikea kuvitella, että oikeasti olisi noissa oloissa rakennettu vakavaa ihmissuhdetta toisaalla.
Jaa että päästään keksi suhteen ja veti Janinkin siihen tarinaan mukaan? Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi me ei olla kateellisia nätille puheliaalle Ellille, vaan melkein kaikki meistä tuntuu tykkäävän hänestä? Mikäs nyt meni pieleen? Eikös meidän kuuluisi olla kade?
Varmaan se luonnollisuus ainakin omalla kohdallani saa Ellin näyttään mun silmissä ihanalta :)
Ellin vauvakuume kyllä piti paikkansa, instan mukaan raskaana
Elli vasta 19? Toki ulkonäkö onkin nuoren, mutta vaikuttaa kypsemmältä.
Mitä käytännössä tarkoittaa, että vaimo on kuuliainen ja mies on perheen pää? Sanahelinää joka voi olla kaikkea kauniin ja helvetillisen parisuhteen väliltä.
Käytännön esimerkkejä kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Elli?
Vierailija kirjoitti:
Ellin vauvakuume kyllä piti paikkansa, instan mukaan raskaana
Whaaat? Mikä sen instanick on?
Repesin, kun näin jussittari Lauran tässä porukassa. Tuli tunnettua nuoruusvuosina ja harva olisi kuvaillut lämminsydämiseksi. Kiusasi, pilkkasi, alisti heikompiaan. Valehteli. Yksi tietty muotidiagnoosi on tullut monasti mieleen jälkeenpäin. Mut tää vaan mun mp.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä enää edes montaakaan "oikeaa" maajussia?
No ainakin Tero ja Paavo ovat. Se mulle on epäselvää, että mikä Timon tila oli, en muista.
Paavo on paras, mutta onko noista tyttäräisistä kenestäkään kunnon vaimoksi herrasmiehelle!