Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmaista älykkyys ansioluettelossa / työhakemuksessa?

Vierailija
01.02.2016 |

Älykkyys ja sen esiin tuominen kun on tabu ja jos menee jossain huutelemaan olevansa keskivertoa älykkäämpi niin paskamyrsky on valmis. Jäin siis miettimään että mitä kiertoilmaisuita olette työnhaussa käyttäneet tuodaksenne älynne vahvuutenanne esiin? Tai mistä poimitte sen tiedon rekrytoidessanne?

Jos tästä keskustelusta voisi pysyä sitten poissa ne "mutta entäs tunneäly", "AV-mammat on aina varmasti joo muita fiksumpia" yms kommentoijat. Tarvitsen tätä tietoa koska oma kykyprofiilini on epätasainen ja haluaisin tietää miten ilmaista se tärkein syy miksi minut kannattaa palkata.

Syy tähän kysymykseen juuri nyt on se että aiemmin olen aina yllättänyt itse itsenikin ratkaistessani ongelmia ja olen ajatellut että ehkä ne on hetkellisiä oivalluksia. Viimeaikoina töissä olen kuitenkin huomannut että kykyni ratkoa työnkuvaaani edes kuulumattomia firman haasteita alkaa olla työnantajalle kymmenien tuhansien eurojen arvoinen, työnantajakin on alkanut sen huomata koska monessa asiassa jatkan menestyksekkäästi siitä mihin suurin osa hyytyy. Mutta toimistopolitiikka nykyisessä työpaikassa todennäköisesti tulee rajoittamaan esimerkiksi palkkakehitystä. Haluaisin siis tietää miten myydä itseni seuraavaan työpaikkaan niin että tietävät heti mistä minulle maksavat.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti älykkään ei tarvi kysyä tollasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän