Millainen on karmein hiustyyli miehellä?
Itse en pidä ainakaan sellaisista geelipiikeistä tai taaksepäin sliipatuista hiuksista.
Kommentit (61)
Miksi aina negatiivinen aloitus? Miksi et kysynyt vaikka komeinta?
Keskeltä kalju ja sivuilla hiukset. Jos kaljuuntuu, niin ajais koko tukan pois. Tai näin ainakin itse tekisin ja mieskin kehunut tekevänsä, jos/kun alkaa kaljuuntua. Ja joojoo kaikilla saa olla just sellainen tukka kuin haluaa, mutta tässä nyt vaan kysyttiin mielipidettä.
Sellaiset huonokuntoiset pitkät hiukset. Yhdistettynä vielä epäsiistiin partaan.
Kalju, etenkin sellanen missä näkyy sänkenä hiusraja.
Ohuet, huonokuntoiset pitkät hiukset.
Kihara takatukka.
Jaajon hiustyyli. Aivan karsea polkkatukka, jossa on keskellä jakaus. Näyttää ihan tupeelta. Muuten olen kyllä hänen faninsa ja pidän jutuista.
Kalju ja heviletti. Btw, mun mielestä takatukka on sexy ;)
- Kaljun ja hiusten sekoitus, esim. munkkikampaus. Jos alkaa hiukset tippua, aja kokonaan pois.
- Pitkähköt kihartuvat hiukset, jotka muodostavat epämääräisen jättimäisen pehkon pään ympärille. Hiukset eivät ole tarpeeksi pitkät kasarikiharoille eivätkä tarpeeksi kihartuvat afrolle. Lopputulos on epämääräinen sotkupehko.
- Ananas
- Äärimmäisen sivulle vedetty jakaus, josta hiukset pakotetaan geelillä päälaen yli
- Kalju tai siili sivuilta ja päältä pitkät hiukset vedetään geelillä
-Likaiset ja ohuet pitkät hiukset
-Ananastukka
-Pitkät kiharat
-Polkkatukka
Mikrofoni. Nykyään esiintyy harvemmin aikuisilla miehillä, mutta n. 80 alle 10-vuotiaista suomlaispojista edelleen on tämän hiusmallin mannekiini.
Vierailija kirjoitti:
Pitkähköt kihartuvat hiukset, jotka muodostavat epämääräisen jättimäisen pehkon pään ympärille. Hiukset eivät ole tarpeeksi pitkät kasarikiharoille eivätkä tarpeeksi kihartuvat afrolle. Lopputulos on epämääräinen sotkupehko.
Vierailija kirjoitti:
Keskeltä kalju ja sivuilla hiukset. Jos kaljuuntuu, niin ajais koko tukan pois. Tai näin ainakin itse tekisin ja mieskin kehunut tekevänsä, jos/kun alkaa kaljuuntua. Ja joojoo kaikilla saa olla just sellainen tukka kuin haluaa, mutta tässä nyt vaan kysyttiin mielipidettä.
Naiset saa siis olla hyvällä omalla tunnolla lihavia, mutta mies ei saa kaljuuntua? Kuitenkin ihminen pystyy laihduttamaan. Miestyypin kaljuuntuminen on perinnöllistä äidin puolelta ja mies voi pitää kyseistä hiusmallia hyvällä omalla tunnolla. Tytöille kaljuuntuminen on ongelma, ei naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa siis olla hyvällä omalla tunnolla lihavia, mutta mies ei saa kaljuuntua? Kuitenkin ihminen pystyy laihduttamaan. Miestyypin kaljuuntuminen on perinnöllistä äidin puolelta ja mies voi pitää kyseistä hiusmallia hyvällä omalla tunnolla. Tytöille kaljuuntuminen on ongelma, ei naisille.
En siedä lihavuutta miehillä enkä naisilla. Kalju ei haittaa kummallakaan sukupuolella, mutta ohuet liiruhiukset tai kaljut läntit ovat epäviehättäviä.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin ihminen pystyy laihduttamaan.
Ja ihminen pystyy myös ajamaan kaljun, jos tilanne sitä vaatii.
Sellainen säntillinen Nokian insinööri -perusperttitukka on kaamea, samoin ananas. Huoleton surffitukka näyttää hyvältä, mutta toki suomalainen ohut hiuslaatu takaa sen, että harvalla yli kolmikymppisellä miehellä on riittävästi tukkaa tuohon tyyliin.
Kokokaljut miehet näyttävät ihan peniksiltä tai portsareilta (kumpikaan ei hyvä mielleyhtymä), mutta sekin on toki parempi kuin tämä kaljuuntuvien miesten "comb over".
Pitkä tukka.