Hei AV-mammat
Hei AV-bitches...I'm free as a bird! Taakse jäi nalkuttava puoliso ja valitettavasti myös rakkaat lapset. Mutta nyt ei tarttee miettiä mitä se tyhmä puoliso taas keksii. Tukka takana ja elämä edessä tjsp.
Kommentit (12)
Jep, täällä on kiva nauttia naisten reaktioista kun ne yrittää kovasti ajaa omaa asiaansa.
Mitä luulette AV-mammat, onko mulla vielä mahkuja samanlaiseen gimmaan ku Robinilla:
Sanniin? Luulen että Sanni on sulaa vahaa nähdessään noin menevän ja rempsekkään sinkkumiehen. Go for it!
Vierailija kirjoitti:
Sanni vois kyl sylkee mun mikkiin...mut tykkään enemmän blondeista.
Haaveeksi taitavat jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Haaveeksi taitavat jäädä.
No höh. :( Ihmisellä täytyy olla unelmia ja tavoitteita...muuten kuolee henkisesti.
Taidan kuitenkin taipua optimismiin ja satsata kesään. Jospa hankin muutaman kesärenkaan itselleni...ihan vain varmuuden vuoksi. ;)
Oletko mies vai hiiri? Jätit vaimon ja nyt hengaat av:lla ja kuuntelet Robinin koko tuotantoa läpi??
Ja voihan sitä tietty käydä tsekkaamassa paikallisen lihatiskin tarjonnan...
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai hiiri? Jätit vaimon ja nyt hengaat av:lla ja kuuntelet Robinin koko tuotantoa läpi??
Se oli toisinpäin...täytyy nyt yrittää luoda vähän nuorempaa imagoa että ei joudu yksin murehtimaan. ;) Et kai vaan piiskaa miestäsi siellä kotona liikaa? Anna raukan hengähtää välillä.
Ehkä tää clousaa tän ketjun hyvin...toivo paremmasta huomisesta elää.
Ja nautit vapaudestasi AV:lla?