Millainen on karmein hiustyyli miehellä?
Itse en pidä ainakaan sellaisista geelipiikeistä tai taaksepäin sliipatuista hiuksista.
Kommentit (61)
Tää nykytrendin mukainen mäyränpesä päälaella
Ananastukka varsinkin ponnarilla ja heviletti.
Sellainen +40 miehen ponnari kuin Kimmo Elomaalla! Siis sellainen, joka on liian pitkä, harmaa ja laitettu keskelle takaraivoa. James Hirvisaarella on samis.
Aki Nikkisen hiukset on aivan kamalat.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen +40 miehen ponnari kuin Kimmo Elomaalla! Siis sellainen, joka on liian pitkä, harmaa ja laitettu keskelle takaraivoa. James Hirvisaarella on samis.
Serkkuni isällä on tuollaiset hiukset, mutta vielä astetta kamalammat. Harmaat, hieman kiharat, todella kuivat ja epäsiistillä ponnarilla. Näyttää ihan hirveältä!
http://www.azizshavershian.net/wp-content/uploads/2014/11/zyzz-hairstyl…
Tässä on hienoimmat hiukset mitä miehellä voi olla.
Likainen, heikkolaatuinen, hoitamaton "liimatukka". Jonka ikiteini tyyppi vääntää hapsottavalle hiirenhäntä-ponnarille. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on ihan kiva. Enkä tarkoita seksuaalisessa mielessä vaan esteettisesti.
N21
Keski-ikäisten ukkojen kaljupiilotustyyli. Kammataan muutama ohut haiven etukaljun peitoksi; näky on korni. Mieluummin kalju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin ihminen pystyy laihduttamaan.
Ja ihminen pystyy myös ajamaan kaljun, jos tilanne sitä vaatii.
Kaikki eivät halua kohdata natsi-lookkiin liittyviä ennakkoluuloja: "Kyllä minä tiedän, mikä sinä olet". Kokemusta on. Sitä paitsi hiukset korostavat persoona aivan toisin kuin kaljuksi ajeltu päänahka.
Laitan tinderissä x:n kaikille ananastukkaisille.
Vierailija kirjoitti:
http://www.azizshavershian.net/wp-content/uploads/2014/11/zyzz-hairstyl…
Tässä on hienoimmat hiukset mitä miehellä voi olla.
Hyyyyyyyiiiii! Tää kuva vastaa kyllä hyvin ap:n kysymykseen "karmein tukkatyyli miehellä" ;D
Ananas