Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on karmein hiustyyli miehellä?

Vierailija
01.02.2016 |

Itse en pidä ainakaan sellaisista geelipiikeistä tai taaksepäin sliipatuista hiuksista.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa edessäni istui tänään mies, jolla pitkät, ohuet, rasvaiset ja hilseiset takahiukset. Päälaki kalju. Kuvottavampia hiuksia ei voi miehellä olla.

Vierailija
42/61 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella miehellä otsatukka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/61 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaajon hiustyyli. Aivan karsea polkkatukka, jossa on keskellä jakaus. Näyttää ihan tupeelta. Muuten olen kyllä hänen faninsa ja pidän jutuista.

Juuri piti kirjoittaa aivan sama!

Vierailija
45/61 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja Mauri Pekkarinen ja hänen peruukkinsa. Ukko vanhenee, mutta 70-luvun peruukki pitää värinsä sekä mallinsa.

Vierailija
46/61 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikrofoni.  Nykyään esiintyy harvemmin aikuisilla miehillä, mutta n. 80 alle 10-vuotiaista suomlaispojista edelleen on tämän hiusmallin mannekiini.

Vierailija kirjoitti:

Tää nykytrendin mukainen mäyränpesä päälaella

Voisiko ylläolevista saada kuvalinkkejä?

T: tukkatrendeistä jäljessä kuin kasarikampaus kakstuhattaluvulla

Vierailija
47/61 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko miljonääriksi juontajan tyyli.

Vierailija
48/61 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananas!

Vierailija
49/61 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää tämän hetken muotikampauksesta. Tarkoitan helttatukkaa, jossa sivut ja takaraivo on lähes kaljut ja päälaella pitkä töyhtö.

Vierailija
50/61 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää tämän hetken muotikampauksesta. Tarkoitan helttatukkaa, jossa sivut ja takaraivo on lähes kaljut ja päälaella pitkä töyhtö.

Tuo on ananas

Vierailija
51/61 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ananastukka sama kuin maclemoretukka?

Vierailija
52/61 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä sitä miks pitää hiukset nostaa eestä pystyyn. Mun mielestä se ois vaa paljo fiksumpi tyyli, et laskis hiukset eestä otsalle ja vahalla nostelis päältä niitä hiuksia. Oli mies millainen tahansa niin siitä etutöyhdöstä ja etukeesistä tulee aina mulle Latela miehet mieleen.

Vierailija
53/61 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limainen, likainen, kalju(untuva), huonokuntoinen, hoitamaton, homssuinen, epäsiisti pulipää, ohuthipsishapsiainen, takkutahvo, trasselitukka, rastapää täikopuli, mätäs, nutipää, siili, hilseilevä, hipsteri, ananas, einsteinpähkähulluproffa, (trendi)pellehermanni, naismainen vetyperoksidisuttura, epäsopivasti värjätty, pitkätukka, rupurokkari, maantienharmaa liimaletti ja PONPULA..

Esim: Jaajo, Sami Kuronen, Keekki, Henkka Hyppönen, Tuomas Enbuske, Matti Nykänen, Mikael Jungner..

Vierailija
54/61 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananastukka on aika kamala, koska sehän on sama malli kuin Hitlerillä ja natseilla. Hitler jugend-tukka toiselta nimeltään. Miksi kukaan haluaa näyttää natsilta? Ihan järkyttävää.

Vierailija
55/61 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://static1.hair-style.ca/articles/5/52/5/@/2830-long-hair-with-bang…

Ihan semi-ok vielä tuolla nälkiintyneen näköisellä miesmallilla, mutta noin yleisesti otsatukka on karmea muuten pitkähiuksisella miehellä. :D

Vierailija
56/61 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kaljunpeittokampauksen eri versiot.

2. Vedellä tai hiusvoiteella tiukasti taakse vedetty rasvaletti. Pestään kerran viikossa saunailtana, ja leikkuutetaan lyhyemmäksi kahdesti vuodessa (kerran vuodessa riittää jos rahasta pulaa). Tätä näkee yli seitsenkymppisillä maalaismiehillä, kouluampujilla ja joillakin persuilla.

3. Heikko heviletti. Pitkä ohut liuhake miehellä, joka haluaa olla raju. 

4. Lätkäpiireista tuttu takatukka.

Vierailija
57/61 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Kaljunpeittokampauksen eri versiot.

2. Vedellä tai hiusvoiteella tiukasti taakse vedetty rasvaletti. Pestään kerran viikossa saunailtana, ja leikkuutetaan lyhyemmäksi kahdesti vuodessa (kerran vuodessa riittää jos rahasta pulaa). Tätä näkee yli seitsenkymppisillä maalaismiehillä, kouluampujilla ja joillakin persuilla.

3. Heikko heviletti. Pitkä ohut liuhake miehellä, joka haluaa olla raju. 

4. Lätkäpiireista tuttu takatukka.

Ai niin, en muistanut, että körttitukka on tullut uudelleen muotiin. Siis se Jaajo Linnonmaan kampaus keskijakauksineen. Tiputtaa lätkätukan sijalle viisi.

Vierailija
58/61 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://static1.hair-style.ca/articles/5/52/5/@/2830-long-hair-with-bang…

Ihan semi-ok vielä tuolla nälkiintyneen näköisellä miesmallilla, mutta noin yleisesti otsatukka on karmea muuten pitkähiuksisella miehellä. :D

Rikkinäinen linkki

Vierailija
59/61 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajoakin pahempi on otsalta taaksepäin kammattu polkka.

Vierailija
60/61 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irokeesi ym temppuilut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi