Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hitto Tinderissä on ideana kun ei ne miehet vastaa?

Vierailija
31.01.2016 |

Saatika sitten tee itse aloitetta!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen samaa. Ja eniten mua ihmetyttää se et ollaan mukamas kiinnostuneita, mut sit ykskaks hävitään kun tuhka tuuleen -> ei kuulu enää tyypistä mitään. ja jos kiinnostus on lopahtanu niin luulis et poistais tinder-parin. Mä ainakin oon poistellu,jos joku on liian tunkeileva tai muuten outo...

Loppu tulos Tinderistä: ei ole suunnattu niille,ketkä on tositarkoituksella liikenteessä.

Panoseuraa sieltä saa hyvin, mutta olis jotenkin noloa edes alkaa säätämään jotain pidempiä juttuja tidertutun kanssa.

Oon siinä käsityksessä että hyvännäköiset miehet on lähes hukkua niihin matcheihin joten paljoa eivät jaksa kirjoitella. Lähinnä paikan jossa tavataan.

Vierailija
42/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko toi edes Tampereen yläpuolella, kun on niin vähän populaa?

m41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös e perkele oo tarkoituskin että yrittää tutustua siihen matchiin? Mä oon vissiin ymmärtänyt tinderin kyllä ihan väärin!

-ap

On joo, mutta mun mielestä huoleton viestittely aluksi toimii kaikista parhaiten. Saa kysellä kaikenlaista joo, mutta mulla ainakin alkaa ahdistaa viestit "kerro itsestäsi" tai "mitä etsit" -tyyppiset viestit. Mutta kyllähän näitä miehiä on jotka mulle laittelee vastaavia viestejä, että harmi että te ette sitten ole keskenänne matchanneet. Älä nyt samantien lannistu äläkä ota sitä sovellusta niin kamalan vakavasti! 

Vierailija
44/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vaiheessa mietin Tinderin kokeilemista.

Into laantui, kun huomasin, mitä työpaikalla harrastetaan. Miehet (myös varatut) tsekkailevat naisten kuvia, arvostelevat ruumiinosia ja kasvonpiirteitä, sekä laittelevat sydämiä myös niille mielestään rumille. Sitten naureskelevat, kun tämä alempitasoinen nainen laittaa viestiä.

Kiitos, mutta ei kiitos. En halua olla leikkikalu enkä naurun kohde. Elämän on tarpeeksi vaikeaa ihan oikeassakin maailmassa - en haluan vielä virtuaalimaailmassakin pohtia, kelpaanko jollekulle.

Vierailija
45/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mua ainakin ahdistaa aika pian kysymys "mitä etsit", ehkä siksi koska en itse _etsi_ mitään mutta oikeasti hyvän tyypin kanssa voisin miettiä parisuhdetta, seksuaalisesti viehättävän ja mätsäävän kanssa seksisuhdetta ja onpa Tinderistä löytynyt pari kaveriakin, joiden kanssa juttu luisti mutta mitään kemiaa ei sitten livenä ollutkaan (puolin eikä toisin).

En siis osaa määritellä mitä haen, koska olen avoimin mielin - mutta tuollainen kysymys antaa kuvan, että kysyjällä on tietty agenda Tinderissä ja siksi emme ehkä ole niin samankaltaisia.

No ihan sama täällä. Ensimmäisenä tulee noista kysyjistä mieleen se, että ovat helpon seksin perässä.

Vierailija
46/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder nyt on niin paska sovellus miehen näkökulmasta, että huh huh.

Vierailija
47/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesi ovat kuolettavan tylsiä ja persoonattomia 13tusinassa tuherruksia, ja täten niistä saa huonon ja epätoivoisen kuvan sinusta. Ehkä myös teennäisen, väkisinvääntävän ja liikaa yrittävän.

HUOM! Tosielämässä (irl) pärjäävät terveitsetuntoiset ja fiksut ihmiset eivät ikinä käytä mitään nettikarjamarkkinakusetussivustoja tmv epätoivoisten paritusparaateja. 

Vierailija
48/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kun vielä oli tinderi otin lopulta sen taktiikan käyttöön, etten itse aloita koskaan keskustelua. Ei siksi, että olisin vain buustaillut egoani ja katsonut kuinka monta matchia saan, vaan koska minulla meno hermo siihen, että kun itse yritti keskusteluja avata niin homma loppui hyvin usein aika lyhyeen. Päättelin, että jos siis joku oikeasti haluaa lähteä tutustumaan minuun niin varmaan siinä vaiheessa aloittaa itse keskustelun. Kaksi viikkoa "roikotin" matchejä listalla ja jos ei sinä aikana keskustelua alkanut, poistin henkilön.

Minun elämäni kun ei kaadu siihen jos kukaan ei juttelisikaan tai pitäisi kylmänä ja pinnallisena ämmänä. Lähinnä pidin sitä vain yhtenä mahdollisuutena tutustua ihmisiin enkä ottanut sitä kovinkaan tosissani. Toimi muuten aika hyvin. Kohta vuosi seurustelua takana "tinder matchin" kanssa. :)

Sama taktiikka mutta olen mies :P

Aloittelen itse, jos profiilista irtoaa muutakin kuin se, että nainen on kaunis :)

Ei jaksa väkisin vääntää keskustelua ellei ole tosi tylsää.. Sit voi heittää jotain laatikon ulkopuolelta tai sen parjatun "moi mitä kuuluu" -viestin ja sanoisin, että suunnilleen joka toinen vastaa siihen.

Mutta pahalta vaikuttaa, jos molemmat osapuolet odottaa toisen aloitetta :D ja sitten itketään avssa.

Vierailija
49/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiiiiiimmmbeeeeerrr

Sinkkumies

Tuoko toimii? Lähdetkö Sinkkumies treffeille? :D

-ap

Heh.. en mä treffaile kultu, enkä ole koskaan treffaillutkaan. Naiset ovat löytyneet aivan tosielämästä. Hihhih.. naurattaa vieläkin ;)

Sinkkumies

Vierailija
50/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt Tinderistä kaksi seurustelukumppania ja muutaman kanssa olen tapaillut jonkin verran. Valitettava totuus on, että mielenkiintoisen oloisen ja kauniin naisen ei tarvitse aloittaa itse keskustelua, koska lähes poikkeuksetta miehet aloittavat innokkaana keskustelun.

Tinderissä on omien kokemuksien perusteella lähes pelkästään tositarkoituksella olevia miehiä, mutta ehkä et ole tarpeeksi kiinnostava? Enkä sano tätä loukatakseni, mutta ehkä voisit yrittää tehdä profiilistasi mielenkiintoisemman.

Vierailija
51/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kun vielä oli tinderi otin lopulta sen taktiikan käyttöön, etten itse aloita koskaan keskustelua. Ei siksi, että olisin vain buustaillut egoani ja katsonut kuinka monta matchia saan, vaan koska minulla meno hermo siihen, että kun itse yritti keskusteluja avata niin homma loppui hyvin usein aika lyhyeen. Päättelin, että jos siis joku oikeasti haluaa lähteä tutustumaan minuun niin varmaan siinä vaiheessa aloittaa itse keskustelun. Kaksi viikkoa "roikotin" matchejä listalla ja jos ei sinä aikana keskustelua alkanut, poistin henkilön.

Minun elämäni kun ei kaadu siihen jos kukaan ei juttelisikaan tai pitäisi kylmänä ja pinnallisena ämmänä. Lähinnä pidin sitä vain yhtenä mahdollisuutena tutustua ihmisiin enkä ottanut sitä kovinkaan tosissani. Toimi muuten aika hyvin. Kohta vuosi seurustelua takana "tinder matchin" kanssa. :)

Sama taktiikka mutta olen mies :P

Aloittelen itse, jos profiilista irtoaa muutakin kuin se, että nainen on kaunis :)

Ei jaksa väkisin vääntää keskustelua ellei ole tosi tylsää.. Sit voi heittää jotain laatikon ulkopuolelta tai sen parjatun "moi mitä kuuluu" -viestin ja sanoisin, että suunnilleen joka toinen vastaa siihen.

Mutta pahalta vaikuttaa, jos molemmat osapuolet odottaa toisen aloitetta :D ja sitten itketään avssa.

Pohdin tätä kyllä silloin että varmaan on niitä miehiäkin, jotka tekevät samaa ja pitäisikö välillä jonkun todella kiinnostavan kohdalla luopua periaatteesta. :D Mutta koska tosiaan en tuota sovellusta niin vakavasti ottanut en pahemmin kokenut menettäväni mitään jos en keskustelua avannutkaan. Ilman sitäkin kuitenkin löysin elämääni maailman ihanimman miehen ja muutaman kaverinkin :)

Vierailija
52/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Jee mä löysin parin on epätoivoiselta vaikuttava aloitus

Itselläni näin miehenä 700 paria ja ainoa joka on heti poistanut oli nainen jolle laitoin että "kerranki kaunis matchi :)".

Tämä tulee ilmeisesti monelle miehelle yllätyksenä, että suurin osa naisista ei halua kuulla kommentteja, joissa alennetaan muita naisia. ''Kerranki kaunis matchi'' viittaa siihen, että epätoivoissasi valitset Tinderissä myös naisia, joita et oikeasti pidä viehättävänä.

Joo tää on totta. Siis asetut ikäänkuin niiden naisten yläpuolelle arvostelemalla. Eli kaikkien naisten siis. Annat huonon vaikutelman itsestäsi niin, varmasti viisas nainen poistaa sinut niiden kommettien jälkeen..Reilu ja kunnioittava käytös palkitaan:) Nainen huomaa eron.

Vierailija
53/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös e perkele oo tarkoituskin että yrittää tutustua siihen matchiin? Mä oon vissiin ymmärtänyt tinderin kyllä ihan väärin!

-ap

Ei se varmaan ole. Itellä pareissa useita todella kuumia neitokaisia, en usko että ne ovat oikeasti kiinnostuneita vaikka sydäntä ovatkin painaneet.

Vierailija
54/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon nainen ja tehny ehkä 9 alotetta ja yks vastas koska luuli että heruu... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän