olen laihtunut 16kg, vaimo ei tykkää
Vaimo siis laihduttaa, hänellä tavoite pudottaa painoa 30kg. Itse en tarkoituksella ole laihduttanut, ruokavalio on muuttunut ja liikuntaa tullut lisää hieman. Paino tippunut nyt vuodessa tuon 16kg, painan nyt 88kg, ja muoto kiinteytynyt selvästi. Vaimo ei tykkää tästä, olen kuulemma nyt liian hyvännäkönen häneen verrattuna. Tästä seuraa se että kontrolloi pukeutumistani yms. Tähän liittyy myös se että hankin töissä ylennyksen jonka seurauksena tienaan huomattavasti enemmän ja pukeudun töihin kauluspaitaan aiemman t-paidan sijaan. Työaikani ei kuitenkaan muuttunut, olen yhtä paljon kotona kuin ennenkin(aika paljon).
Vaimo on laihtunut 20kg, eli muutos on ollut varsin huomattava. Olen häntä tästä kehunut ja kannustanut koko laihdutuksen ajan. Kuitenkin hän on kovin allapäin ja vertailee ulkonäköämme jatkuvasti.
Miten saisin vaimon paremmalle mielelle?
Kommentit (7)
Mä jouduin vaihtamaan vaimoa kun ei ymmärtänyt että haluan todella muuttaa elintapojani. Mut hyvin sulla menee jos se itsekkin yrittää muuttua,.. On vaan kateellinen kun olet edellä;)
Häntä harmittaa. Koska olet hänelle läheinen, niin hän uskaltaa kertoa sinulle. Ole onnellinen, että uskaltaa kertoa eikä pidä sisällään. Jatka samalla tavalla kuin nytkin,vaikutat järkevältä. Älä ärsytä vaan kehu.
Vierailija kirjoitti:
Häntä harmittaa. Koska olet hänelle läheinen, niin hän uskaltaa kertoa sinulle. Ole onnellinen, että uskaltaa kertoa eikä pidä sisällään. Jatka samalla tavalla kuin nytkin,vaikutat järkevältä. Älä ärsytä vaan kehu.
Olen pyrkinyt olemaan ärsyttämättä, mietin jopa että pukeutuisin kauluspaitaan vasta töissä mutta sehän tuntuisi jotenkin salailulta.
Ap.
Onko vaimo mustasukkainen? Onko vaimolla aihetta olla mustasukkainen?
Ehkä on jonkin verran. Aihetta ei pitäisi olla.
Ap.
Vedä tällainen show: ole pari päivää vähän vaisumpi. Kun vaimo lopulta kysyy, mikä on, tirauta pari kyyneltä. Sano, että ero on ainut vaihtoehto, jos vaimo ei millään suostu uskomaan että hän on silmissäsi kaunein nainen. Ja että vertailu ja arvostelu satuttaa, sinäkin tarvitset joskus kehuja. Veikkaan, että ääni muuttuu kellossa.