Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä hitto Tinderissä on ideana kun ei ne miehet vastaa?

Vierailija
31.01.2016 |

Saatika sitten tee itse aloitetta!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot ruma. Sori.

Jos mun pärstä ei niitä miellyttäisi niin ei kai ne sydäntä silloin painaisi ja tällöin ei tulisi myöskään matchia? Eikö? Niitä kuitenkin tulee

-ap

Vierailija
2/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ujoja ja/tai aloitat tylsästi. Mä en viitsi vastata pelkkään "moi mitä kuuluu":hun ellei oo tosi tajunnanräjäyttävä tyyppi, koska niin mielikuvituksettomien ihmisten kanssa juttelu on harvemmin johtanut yhtään mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aloituksia:

-Moi, mitäs Vantaan mies täällä päin puuhailee?

-Moi :). Kiva kuva ja näti maisema. Minkä kaupungin kattojen yllä katselet kaukaisuuteen?

- Moi, Jee mä löysin parin :D

-Moi! Millainen mies siellä ja mitä hän etsii?

-Moi, Just latasin sovelluksen ja heti ensimmäisellä sydämellä tärppäs!

Antaisitteko vinkkejä miten voisin kehitellä tuota avausreplaa jos vielä sattuisin saamaan joskus matchin?

-ap

Vierailija
4/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen samaa. Ja eniten mua ihmetyttää se et ollaan mukamas kiinnostuneita, mut sit ykskaks hävitään kun tuhka tuuleen -> ei kuulu enää tyypistä mitään. ja jos kiinnostus on lopahtanu niin luulis et poistais tinder-parin. Mä ainakin oon poistellu,jos joku on liian tunkeileva tai muuten outo...

Loppu tulos Tinderistä: ei ole suunnattu niille,ketkä on tositarkoituksella liikenteessä.

Vierailija
5/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tuo Tinderhän on monelle vain egonnostatusväline, ei ne oikeasti ole etsimässä mitään suhdetta, seksi- tai muutakaan.

Vierailija
6/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mä kun kuvittelin että siellä olisi niitä tositarkoituksellakin mukana olevia. Ehkä niitä on, mutta ne on sitten varmaan niitä, joille mä en anna sitä sydäntä. No, ei se mitään.

Kai se on baariin jaksettava mennä

-ap

Vierailija
7/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, mä kun kuvittelin että siellä olisi niitä tositarkoituksellakin mukana olevia. Ehkä niitä on, mutta ne on sitten varmaan niitä, joille mä en anna sitä sydäntä. No, ei se mitään.

Kai se on baariin jaksettava mennä

-ap

Joo,ne ketkä on tositarkoituksella liikenteessä on ihme hihhuleita (=ei jatkoon) ja joillain on niin kovat kriteerit (=pitää olla malli) niin ei uskalla painaa sydäntä. Ps. Baarista irtoa vaa munaa..sen oon todennut miljoona yksi kertaa!

Vierailija
8/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se kuuleman mukaan on kaikissa muissakin deittipalveluissa. Naisille tulee kasapäin ihme kärpiöitä, miehille ei vastauksia. Se, että nainen ei saa vastausta aloitteeseen on sitten erikoisempi juttu.

Vierailija
9/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko noissa mun avauksissa joku perustavaa laatua oleva vika?  Mä en tajua.

-ap

Vierailija
10/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä kyllästyin Tinderiin kun huomasin että kaikilla naisilla on ilmeisesti niin paljon valinnanvaraa että iso osa ei vaivaudu edes kertomaan itsestään mitään profiilissaan, vaan keskittyy tekstissään ainoastaan kertomaan minkälaiset miehet saavat kirjoittaa hänelle, ja minkälaisten ei pidä vaivautua, mutta itsestään hän ei paljasta muuta kuin pari selfietä kasvoista, ja sen pitäisi ilmeisesti riittää vakuuttamaan kaikki miehet.....

Vierailija
11/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä kyllästyin Tinderiin kun huomasin että kaikilla naisilla on ilmeisesti niin paljon valinnanvaraa että iso osa ei vaivaudu edes kertomaan itsestään mitään profiilissaan, vaan keskittyy tekstissään ainoastaan kertomaan minkälaiset miehet saavat kirjoittaa hänelle, ja minkälaisten ei pidä vaivautua, mutta itsestään hän ei paljasta muuta kuin pari selfietä kasvoista, ja sen pitäisi ilmeisesti riittää vakuuttamaan kaikki miehet.....

Jatkoa tähän: Eli kyllä miehillä on keskimäärin paljon vaikeampaa Tinderissä kuin naisilla.

Olen kyllä tehnyt aloitteita keskustelun avaamiseksi sen jälkeen kun on tullut matchia, mutta en jaksa kilpailla naisesta toisten miesten kanssa, en edes Tinderissä, joten keskustelu tyssää nopeasti jos alkaa vaikuttamaan siltä että hänellä on useita keskustelukumppaneita, eli hän yrittää vaan poimia kermat kakusta ja päättää että kuka miehistä on se tasokkain ja ansaitsee eniten hänet. Huoh.

Vierailija
12/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella sä sen päätät että naisella on muitakin juttukumppaneita?

-ap

Vierailija
13/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella sä sen päätät että naisella on muitakin juttukumppaneita?

-ap

En minä sitä päätäkään.

T. Mies

Vierailija
14/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että jos alkaa vaikuttamaan että naisella on muitakin juttukumppaneita niin lopetat siihen. Vai ymmärsinkö väärin?

-ap

Vierailija
15/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinussa tai aloituksissasi välttämättä ole mitään vikaa. Itse olen joutunut ignooraamaan monet keskustelunavaukset, koska ei yksinkertaisesti ole aikaa tarpeeksi. Ja olen vähän huono noissa keskusteluissa muutenkin, joten minun pitää tosiaan keskittyä niihin viesteihin eli niitä ei missään bussipysäkillä ohimennen tule kirjoiteltua. Monesta tyypistä olen kyllä ihan oikeasti ajatellut, että kun ehdin, niin tuohon kyllä haluaisin tutustua. Ja joillekin olen vastannutkin vasta pitkän ajan päästä. Eli ei mitään henkilökohtaista.

Tai sitten usein käy niin, että jonkun kanssa keskustelu etenee niin mukavasti, ettei niitä muita avauksia huomaa tai niihin ei jaksa keskittyä. Tämä ei ole myöskään sinusta mitenkään riippuvainen asia.

Vierailija
16/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit että jos alkaa vaikuttamaan että naisella on muitakin juttukumppaneita niin lopetat siihen. Vai ymmärsinkö väärin?

-ap

Viilasin vaan pilkkua tuosta "päätä"-sanasta. Enhän minä sitä päätä, että hänellä on muita kumppaneita, vaan "totean".    Mutta totean sen esimerkiksi mainitsemalla keskustelussa jossain vaiheessa että "olet toinen jonka kanssa olen keskustellut Tinderissä tällä viikolla, ja olet ehdottomasti kiinnostavamman oloinen kuin tämä toinen. Sinulla varmaan keskustelukumppaneita riittää".  Tällainen ovela tapa.

Vierailija
17/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Viilasin vaan pilkkua tuosta "päätä"-sanasta. Enhän minä sitä päätä, että hänellä on muita kumppaneita, vaan "totean".    Mutta totean sen esimerkiksi mainitsemalla keskustelussa jossain vaiheessa että "olet toinen jonka kanssa olen keskustellut Tinderissä tällä viikolla, ja olet ehdottomasti kiinnostavamman oloinen kuin tämä toinen. Sinulla varmaan keskustelukumppaneita riittää".  Tällainen ovela tapa.

En pitäisi tuota kovin hyvänä vetona. Itse en kyllä naisena haluaisi, että minua verrataan muihin keskustelukumppaneihin tai että minulle ylipäätään kerrottaisiin muista keskusteluista.

Vierailija
18/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla. Totta kai on normaalia, että on useita tutustumisyrityksiä samaan aikaan. Tinder-match kun ei ole vielä yksinoikeudellinen parisuhde.

-ap

Vierailija
19/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Jee mä löysin parin on epätoivoiselta vaikuttava aloitus

Vierailija
20/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Jee mä löysin parin on epätoivoiselta vaikuttava aloitus

Myönnän ettei se ollut mun parhaimmistoa, mutta en mä jaksa kaikkia miettiä kun ei niistä mietityistäkään ola hyötyä. Vinkkaatko mikä olisi hyvä avaus?

-ap