Mikä hitto Tinderissä on ideana kun ei ne miehet vastaa?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Tiiiiiiimmmbeeeeerrr
Sinkkumies
Tuoko toimii? Lähdetkö Sinkkumies treffeille? :D
-ap
Kyllä miehet juttelee aina takaisin jos nainen on kiinnostava (tarpeeksi hyvännäköinen). Sinä et ole tarpeeksi hyvännäköinen niille miehille joille juttelet. Miehet monesti painavat sitä sydäntä vähän turhan herkästi, monet rämppäävät sydäntä jokaiselle ja jälkeenpäin sitten poistelevat turhia pareja jos jaksavat (yleensä eivät jaksa).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet juttelee aina takaisin jos nainen on kiinnostava (tarpeeksi hyvännäköinen). Sinä et ole tarpeeksi hyvännäköinen niille miehille joille juttelet. Miehet monesti painavat sitä sydäntä vähän turhan herkästi, monet rämppäävät sydäntä jokaiselle ja jälkeenpäin sitten poistelevat turhia pareja jos jaksavat (yleensä eivät jaksa).
No tämähän selittää asiaa! Mä jakelen turhan kitsaasti niitä sydämiä. Tinder ei ole kyllä oikein mun juttu, mutta ihan mukavaa ajanvietettähän se joskus olisi
-ap
Mä vastaisin mielelläni, mutta en saa juuri koskaan matcheja
Vierailija kirjoitti:
Näin olen kuullut miesten tekevän. Matcheja miehille kun ei sillä tule kuin korkeintaan yksi, että laittaa kymmenelle kiinnostavimman oloiselle sydämen. Itse en ole vielä Tinderiin lähtenyt, koska olisi niin työlästä etsiä ne parisuhdetta haluavat naiset kaiken sekoilun joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Jee mä löysin parin on epätoivoiselta vaikuttava aloitus
Itselläni näin miehenä 700 paria ja ainoa joka on heti poistanut oli nainen jolle laitoin että "kerranki kaunis matchi :)".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni näin miehenä 700 paria ja ainoa joka on heti poistanut oli nainen jolle laitoin että "kerranki kaunis matchi :)".
Hahah hyvin mokattu se ainut kaunis matchi. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tulee ilmeisesti monelle miehelle yllätyksenä, että suurin osa naisista ei halua kuulla kommentteja, joissa alennetaan muita naisia. ''Kerranki kaunis matchi'' viittaa siihen, että epätoivoissasi valitset Tinderissä myös naisia, joita et oikeasti pidä viehättävänä.
Oon kylläkin nainen mutta noi sun aloitukset oli kaikki sellaisia joihin mä en todennäkösesti vastais myöskään. En valitettavasti osaa sanoa mikä niissä nyt niin mättää, mutta jotenkin vaan kuulostaa just tusinaviesteiltä tai sellasilta että tosta tyypistä tulee vielä riesa. Mun mielestä tää klassikko "Moikka, mitäs kuuluu? :)" toimii loppujenlopuksi kaikista parhaiten! Kokeile vaikka ens kerralla sitä :P
Totta, miehet on usein niin yksinkertaisia, että tuo Mitä kuuluu vois toimiakin. Tosin enpä usko enää matcheja saavani kun taidan poistaa koko sovelluksen. Muu on kuitenkin tärkeämpää kuin se naamataulu.
-ap
Minusta ihan hyviä aloituksia kaikki ja mies olen. Ehkä sitten olen jotenkin poikkeava.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinussa tai aloituksissasi välttämättä ole mitään vikaa. Itse olen joutunut ignooraamaan monet keskustelunavaukset, koska ei yksinkertaisesti ole aikaa tarpeeksi. Ja olen vähän huono noissa keskusteluissa muutenkin, joten minun pitää tosiaan keskittyä niihin viesteihin eli niitä ei missään bussipysäkillä ohimennen tule kirjoiteltua. Monesta tyypistä olen kyllä ihan oikeasti ajatellut, että kun ehdin, niin tuohon kyllä haluaisin tutustua. Ja joillekin olen vastannutkin vasta pitkän ajan päästä. Eli ei mitään henkilökohtaista.
Tai sitten usein käy niin, että jonkun kanssa keskustelu etenee niin mukavasti, ettei niitä muita avauksia huomaa tai niihin ei jaksa keskittyä. Tämä ei ole myöskään sinusta mitenkään riippuvainen asia.
Mä aina bussi- ja metromatkoilla vastailen Tinder-viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Mun aloituksia:
-Moi, mitäs Vantaan mies täällä päin puuhailee?
-Moi :). Kiva kuva ja näti maisema. Minkä kaupungin kattojen yllä katselet kaukaisuuteen?
- Moi, Jee mä löysin parin :D
-Moi! Millainen mies siellä ja mitä hän etsii?
-Moi, Just latasin sovelluksen ja heti ensimmäisellä sydämellä tärppäs!
Antaisitteko vinkkejä miten voisin kehitellä tuota avausreplaa jos vielä sattuisin saamaan joskus matchin?
-ap
Noista osasta tulee vähän epätoivoinen kuva. Kuin yrittäisit kaikkia, jos ensimmäiselle matchille alat pommittaa ja jollekin toiselle iloitset, kun löysit parin. Kuin kukaan muu ei olisi sinua matchannut.
Eikös e perkele oo tarkoituskin että yrittää tutustua siihen matchiin? Mä oon vissiin ymmärtänyt tinderin kyllä ihan väärin!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun aloituksia:
-Moi, mitäs Vantaan mies täällä päin puuhailee?
-Moi :). Kiva kuva ja näti maisema. Minkä kaupungin kattojen yllä katselet kaukaisuuteen?
- Moi, Jee mä löysin parin :D
-Moi! Millainen mies siellä ja mitä hän etsii?
-Moi, Just latasin sovelluksen ja heti ensimmäisellä sydämellä tärppäs!
Antaisitteko vinkkejä miten voisin kehitellä tuota avausreplaa jos vielä sattuisin saamaan joskus matchin?
-ap
Noista osasta tulee vähän epätoivoinen kuva. Kuin yrittäisit kaikkia, jos ensimmäiselle matchille alat pommittaa ja jollekin toiselle iloitset, kun löysit parin. Kuin kukaan muu ei olisi sinua matchannut.
Siis ihan oikeasti, missä on ihmisten huumorintaju? :O Oikeastiko joku ottaa tuon "jee, löysin parin" -viestin tosissaan?
Ja mua ainakin ahdistaa aika pian kysymys "mitä etsit", ehkä siksi koska en itse _etsi_ mitään mutta oikeasti hyvän tyypin kanssa voisin miettiä parisuhdetta, seksuaalisesti viehättävän ja mätsäävän kanssa seksisuhdetta ja onpa Tinderistä löytynyt pari kaveriakin, joiden kanssa juttu luisti mutta mitään kemiaa ei sitten livenä ollutkaan (puolin eikä toisin).
En siis osaa määritellä mitä haen, koska olen avoimin mielin - mutta tuollainen kysymys antaa kuvan, että kysyjällä on tietty agenda Tinderissä ja siksi emme ehkä ole niin samankaltaisia.
Toimiiko toi edes Tampereen yläpuolella, kun on niin vähän populaa?
m41
Itselläni kun vielä oli tinderi otin lopulta sen taktiikan käyttöön, etten itse aloita koskaan keskustelua. Ei siksi, että olisin vain buustaillut egoani ja katsonut kuinka monta matchia saan, vaan koska minulla meno hermo siihen, että kun itse yritti keskusteluja avata niin homma loppui hyvin usein aika lyhyeen. Päättelin, että jos siis joku oikeasti haluaa lähteä tutustumaan minuun niin varmaan siinä vaiheessa aloittaa itse keskustelun. Kaksi viikkoa "roikotin" matchejä listalla ja jos ei sinä aikana keskustelua alkanut, poistin henkilön.
Minun elämäni kun ei kaadu siihen jos kukaan ei juttelisikaan tai pitäisi kylmänä ja pinnallisena ämmänä. Lähinnä pidin sitä vain yhtenä mahdollisuutena tutustua ihmisiin enkä ottanut sitä kovinkaan tosissani. Toimi muuten aika hyvin. Kohta vuosi seurustelua takana "tinder matchin" kanssa. :)
Ei minusta. Mainio humoristinen, mutta silti seksuaalisuuden olemassaolosta kertova aloitus ainakin tälle miehelle olisi. Eihän tuota kukaan normaalijärkinen niin ottaisi, että nainen ajattelisi löytäneensä jo jotain erityistä.