Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimiiko "suhde", jos toinen osapuoli ei halua koskaan nähdä?

Vierailija
29.01.2016 |

Mitä mieltä olette?

Kauanko naiset jaksaisitte tällaista tilannetta, jossa mies ei ole kiinnostunut tapaamaan koskaan, mutta haluaa kuitenkin pitää yhteyttä netissä? Voisitteko elää tämän tyyppisessä hölmössä nettisuhteessa, jossa toista ihmistä ei oikeastaan tunneta lainkaan ja mikään ei ole varmaa? Eikö se ole vähän kuin aikansa ja elämänsä hukkaan heittämistä? Ja erittäin hölmöä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä. Olin puoli vuotta suhteessa, jossa yhteydenpito vain netissä (ei ollut etäsuhde, tunnin ajomatka).

Jätkä koko ajan töissä ja oli sitä mieltä että millään yhteisillä kylpyläreissuilla ei suhde parane, mutta eipä kyllä ollut kiinnostunut järjestämään yhteistä aikaa muutenkaan. Kun kysyin että tulisiko välillä mun luokse etten aina olisi minä joka ajaa sinne, vastaus "mitä järkeä siinä on kun kuitenkin nähtäisiin ihan saman verran?"

Meni todella naurettavaksi touhu lopulta, sitten kun hänen luokseen menin niin ei oikeastaan huomannut mua edes, teki omia juttujaan. Ja silti vaan niin silmittömän rakastunut olin että halusin jatkaa. Viikko sitten jätti mut ja jalona herrasmiehenä totesi vielä ettei ole mulle katkera mistään! No sehän on hienoa ettei ole mulle katkera kun laitoin ihan kaiken peliin että suhde toimis, järjestelin työvuorojani ja muutin itseäni aivan älyttömästi, pyytelin anteeksi asioista mitä hän teki ja voi luoja sentään... samalla kun itse ei panostanut yhtään.

Nyt tajuan miten idiootti olin.

Vierailija
22/22 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanouduin nopeasti irti sellaisestakin, että miestä näkee vain hänen ollessa kännissä. EI tuollainen ole edes suhde, olkaa ystäviä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla