Toimiiko "suhde", jos toinen osapuoli ei halua koskaan nähdä?
Mitä mieltä olette?
Kauanko naiset jaksaisitte tällaista tilannetta, jossa mies ei ole kiinnostunut tapaamaan koskaan, mutta haluaa kuitenkin pitää yhteyttä netissä? Voisitteko elää tämän tyyppisessä hölmössä nettisuhteessa, jossa toista ihmistä ei oikeastaan tunneta lainkaan ja mikään ei ole varmaa? Eikö se ole vähän kuin aikansa ja elämänsä hukkaan heittämistä? Ja erittäin hölmöä?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi. Elimme kolme vuotta miehen kanssa etäsuhteessa, kun opiskelimme eri puolilla Suomea. Sekin jo rasitti, että näki vain viikonloppuisin ja lomilla. Uudestaan en ryhtyisi.
Tässä tapauksessa asutaan vieläpä samalla paikkakunnalla...... Ap
Mikä idea siinä on, että ette koskaan näe? Mitä siellä netissä teette?
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea siinä on, että ette koskaan näe? Mitä siellä netissä teette?
Jutellaan silloin tällöin niitä näitä. Mies elää ihan omissa mielikuvitusmaailmoissaan. Jos välillä yrittää ravistella tähän todellisuuteen, niin suuttuu...
Kahdelle hyvin introvertille ihmiselle tuollainen voisi ihan sopiakin. Mitä sinä ap toivot parisuhteelta, nyt ja tulevaisuudessa? Et kuulosta onnelliselta.
Vierailija kirjoitti:
Kahdelle hyvin introvertille ihmiselle tuollainen voisi ihan sopiakin. Mitä sinä ap toivot parisuhteelta, nyt ja tulevaisuudessa? Et kuulosta onnelliselta.
Ei pelkkä introverttiys tuota selitä, vaan siinä on jotain muutakin, esim. kohde on järjen tai tunteen kannalta aivan väärä, mutta mies ei ole kuitenkaan vielä valmis päästämään irti. Ap
No miten se muka voisi toimia? Et osannut päätellä jo kysymyksestäsi, toope???
Voisin jutustella netissä ilman tapaamisaikeita, mutta ei se mikään parisuhde olisi.
Ei tuo ole mikään suhde, edes lainausmerkeissä. Voit pitää tyypin nettikaverina jos pystyt oikeasti hautaamaan unelmat mistään sen kummemmasta, ja etsiä miestä elämääsi jostain muualta. Jos luulet että tuo ei onnistu niin poikki vaan. Positiivisena asiana voit ajatella, että tyypistä eroon pääseminen on lienee aika helppoa jos ette käytännössä ikinä edes tapaa, sen kuin vain lakkaat vastaamasta sen viesteihin.
Minäkin olen sitä mieltä että elät sinäkin harhoissasi jos luulet että tuo on parisuhteessa olemista.
Mies on vaan joku nettikaveri jonka kanssa jauhat jotain juttua kun ei ole muutakaan tekemistä. Jos haluat oikean miehen ja parisuhteen niin tämä mies ei ole se jonka kanssa se onnistuu. Herää!
Mikä ihmeen parisuhde se sellainen on?
Kerro lisää tuosta miehestä? OleAnna tuntomerkkejä Oletteko tavanneet koskaan? Minulla samanlainen kokemus. Liekö sama mieskin. Mitä tarkoitat tuolla että mies elää mielikuvituselämää?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette?
Kauanko naiset jaksaisitte tällaista tilannetta, jossa mies ei ole kiinnostunut tapaamaan koskaan, mutta haluaa kuitenkin pitää yhteyttä netissä? Voisitteko elää tämän tyyppisessä hölmössä nettisuhteessa, jossa toista ihmistä ei oikeastaan tunneta lainkaan ja mikään ei ole varmaa? Eikö se ole vähän kuin aikansa ja elämänsä hukkaan heittämistä? Ja erittäin hölmöä?
En voisi,kaipaan suhteessa toisen ihmisen seuraa ja läheisyyttä,ei toimisi pitemmän päälle tuollainen virtuaalisuhde.Siis ilmeisesti olisi kuitenkin mahdollista tavata(ei siis ole kyse välimatkasta tai muuta),mutta toiselle riittää vain netissä juttelu ja toinen sitten tyytyy siihen?Kummallisen kuuloista,ei taida olla kovin kiinnostunut se joka välttelee tapaamista.
Miksi sitä pitäisi pitää parisuhteena?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen hyvin introvertti,mutta ei tuollainen silti riittäisi mulle parisuhteeksi :D Introverttikin kaipaa läheisyyttä.
Etkö ole ap. ollenkaan tavannut miestä? Oletko katsonut oikeasti Catfishiä?
Mä olen vastaavassa suhteessa. Tosin olen miehen tavannut lukuisia kertoja eikä me jutella netissä vaan puhelimessa ja textaillaan. Mies asuu toisella paikkakunnalla ja yhteydenpito on harvaa ja oikeastaan aina miehen aloitteesta. Jos/kun mä soitan, niin yleensä ei vastaa eikä soita takaisin kuin muutaman päivän (tai viikon) päästä. Oon kanssa ehdottanut vaikka ja mitä, mutta alkuinnostuksen jälkeen mikään ei ikinä toteudu. Sitten kuitenkin kun mies tulee käymään ja nähdään niin ollaan ihan kuin pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vastaavassa suhteessa. Tosin olen miehen tavannut lukuisia kertoja eikä me jutella netissä vaan puhelimessa ja textaillaan. Mies asuu toisella paikkakunnalla ja yhteydenpito on harvaa ja oikeastaan aina miehen aloitteesta. Jos/kun mä soitan, niin yleensä ei vastaa eikä soita takaisin kuin muutaman päivän (tai viikon) päästä. Oon kanssa ehdottanut vaikka ja mitä, mutta alkuinnostuksen jälkeen mikään ei ikinä toteudu. Sitten kuitenkin kun mies tulee käymään ja nähdään niin ollaan ihan kuin pariskunta.
Sä olet varatun miehen salapano, herätys.
En jaksaisi. Elimme kolme vuotta miehen kanssa etäsuhteessa, kun opiskelimme eri puolilla Suomea. Sekin jo rasitti, että näki vain viikonloppuisin ja lomilla. Uudestaan en ryhtyisi.