Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni petti koska ei saanut riittävästi huomiota

Vierailija
28.01.2016 |

Kolme lasta: 2, 4 ja 5-vuotiaat. Vaimoni on kotiäitinä, minä olen yrittäjä. Liittomme on kriisiytynyt ja olemme käyneet selvittelemässä kriisiä pariterapiassa. Eilen sitten selvisi, että vaimoni on pettänyt ja pyörittänyt sivusuhdetta muutaman kuukauden ajan. Syyksi hän ilmoitti, että saa minulta niin vähän huomiota. Sillä aikaa kun vaimoni on pyörinyt vieraissa lakanoissa, lapsia on hoitanut mm. hänen siskonsa ja äitinsä.

On ihan totta, että huomioin vaimoani varsin vähän, koska minulla ei ole yksinkertaisesti aikaa. Sen ylimääräisen, joka minulla on, yritän suoda lapsilleni. Vaimoni ei näytä ymmärtävän, että yrittäminen on yrittämistä. Jos rupean yrittämään kuin palkkatyöläinen, kohta ei ole koko yritystä. En voi yrittää vain vähän, koska se tarkoittaa totaalista romahdusta. Yritykseni taloudellinen tilanne ei ole sellainen.

Yritykseni ansiosta olemme pystyneet pitämään yllä keskiluokkaista elintasoa, vaikka vaimoni ei käy töissä. Olemme säästäneet hänelle myös yksityistä eläkettä, koska minusta lastenhoito on arvokasta työtä.

Seuraavalla kerralla keskustelemme vaihtoehdoista. Ehdottakaahan te arvon naiset, mitä tässä tilanteessa voisi tai kannattaisi tehdä. Minä lopetan yritykseni, lapset laitetaan hoitoon ja menemme kumpikin palkkatyöhön, jonka saaminen voi olla haasteellista?

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sitten keskusteltu vaimon kanssa.

a) Avoin suhde kelpaisi, jos se koskisi vain vaimoani. Minä en saisi käydä vieraissa, mutta vaimoni saisi. Tämä on harkinnassa, ei tunnu mahdottomalta vaihtoehdolta, jos se antaisi lisäaikaa suhteemme jatkumiselle.

b) Vaimo ei haluaisi palkkatöihin, joten elatuksen olisi tultava tästä firmasta.

c) Vaimo tahtoisi sunnuntaiksi lapset hoitoon, vaikka maksulliseen. Tämä ei oikein itseäni nappaa, koska näen lapsiani muutenkin niin vähän. Lapset menevät minulla kuitenkin kirkkaasti vaimon edelle. Tällä hetkellä lapsien kanssa vietetty aika rajoittuu aamutoimiin, jotka hoidan kokonaisuudessaan, sekä lauantai-iltapäivään ja sunnuntaihin. Nuo ajat pyrin viettämään tiiviisti lasten kanssa, eikä oikein nappaa muuttaa sitä pelkäksi parisuhdeajaksi.

Vaimosiko ei suostu siihen että sinä käyt vieraissa? Mutta hän voi käydä? Ja sinä suostut tähän? Olisit siis aisankannattaja, omasta tahdostasi? 

Vierailija
102/103 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä emäntä. Ei halua rasittaa sinua enää töiden päälle niin ulkoistaa homman jollekin toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sitten keskusteltu vaimon kanssa.

a) Avoin suhde kelpaisi, jos se koskisi vain vaimoani. Minä en saisi käydä vieraissa, mutta vaimoni saisi. Tämä on harkinnassa, ei tunnu mahdottomalta vaihtoehdolta, jos se antaisi lisäaikaa suhteemme jatkumiselle.

b) Vaimo ei haluaisi palkkatöihin, joten elatuksen olisi tultava tästä firmasta.

c) Vaimo tahtoisi sunnuntaiksi lapset hoitoon, vaikka maksulliseen. Tämä ei oikein itseäni nappaa, koska näen lapsiani muutenkin niin vähän. Lapset menevät minulla kuitenkin kirkkaasti vaimon edelle. Tällä hetkellä lapsien kanssa vietetty aika rajoittuu aamutoimiin, jotka hoidan kokonaisuudessaan, sekä lauantai-iltapäivään ja sunnuntaihin. Nuo ajat pyrin viettämään tiiviisti lasten kanssa, eikä oikein nappaa muuttaa sitä pelkäksi parisuhdeajaksi.

Miksi sinä et saisi käydä vieraissa? On vaimollasi pokkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän