Mitä olet kasvissyöjä syönyt tänään?
Kommentit (103)
lakto-ovo kirjoitti:
Aamulla:
300g rahkaa ja 100g marjojaLounas:
Kananmuna, raejuustoa, uuniperuna ja salaattiaVälipala:
300g rahkaa ja 100g marjojaPäivällinen:
Bulgurisalaattia (tabouleh) + tofua ja viinirypäleitäIltapala:
Ei vielä syöty mutta tulee olemaan 300g rahkaa ja 100g marjoja
Melkein kilo rahkaa päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus. On teillä eväät. Paahtoleipää, soijasörsseleitä... Täytyy sanoa, että ainoa asia joka tässä ketjussa nosti veden kielelle oli jonkun mainitsema uunimakkara 😂. Taidankin laittaa sipulin ja juuston kera uuniin iltapalaksi 😋
Ihan vapaasti. :) Mä kiskasin pizzan iltapalaks, ei ehkä kovin terveellistä, mutta niin taivaallisen hyvää. Kreikkalaisia oliiveja, aurinkokuivattua tomaattia, tuoretta tomaattia, punasipulia, ananasta ja vegejuustoa päällä. NAM! Hakkaa sun uunimakkaras mennen tullen. ;)
T. Vegaani
Kuulostaapa hyvältä! :) Mutta miksi pizza ei voi olla terveellistä? Siis jos on tosiaan itse tehty alusta saakka, ja käyttää laadukkaita raaka-aineita. Ajattelin vkl kokeilla tätä reseptiä :) http://chocochili.net/2008/11/artisokkapizza/
T: 11, 17, 61
Nam, näyttää kyllä hyvältä! Oliivit tosin jättäisin pois :D
Yleensä oon laiskimus ja ostan valmispohjia, mutta itse tehny on kyllä paljon parempi.
Vierailija kirjoitti:
lakto-ovo kirjoitti:
Aamulla:
300g rahkaa ja 100g marjojaLounas:
Kananmuna, raejuustoa, uuniperuna ja salaattiaVälipala:
300g rahkaa ja 100g marjojaPäivällinen:
Bulgurisalaattia (tabouleh) + tofua ja viinirypäleitäIltapala:
Ei vielä syöty mutta tulee olemaan 300g rahkaa ja 100g marjojaMelkein kilo rahkaa päivässä?
Unohtui vielä kaurapuuro aamupalasta. Ja kyllä, melkein kilo rahkaa päivässä. Mitä sitten?
Pihvi. Ihana eläimen lihaksista leikattu pihvi.
Aamu: kaurapuuroa,2lasia maitoa ja rahka. Lounas: feta-tomaatti-kurkku-sipuli-paprika-omena-pähkinä salaatti,2lasia maitoa, 4palaa tummaa suklaata. Välipala: Ruisleipä2palaa päällä levitettä graavilohta ja raejuustoa sekä teetä. Päivällinen: avokadopasta+maitoa. Iltapala:rahka ja 4mandariiniä.
168cm/64kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti. :) Mä kiskasin pizzan iltapalaks, ei ehkä kovin terveellistä, mutta niin taivaallisen hyvää. Kreikkalaisia oliiveja, aurinkokuivattua tomaattia, tuoretta tomaattia, punasipulia, ananasta ja vegejuustoa päällä. NAM! Hakkaa sun uunimakkaras mennen tullen. ;)
T. Vegaani
Kuulostaapa hyvältä! :) Mutta miksi pizza ei voi olla terveellistä? Siis jos on tosiaan itse tehty alusta saakka, ja käyttää laadukkaita raaka-aineita. Ajattelin vkl kokeilla tätä reseptiä :) http://chocochili.net/2008/11/artisokkapizza/
Laitan toisinaan ruoaksi pizzaa, jonka ohut pohja valmistuu vehnän sijaan kaurahiutaleista, vedestä ja öljystä. Ei tietenkään maistu samanlaiselta kuin "oikea" pizza, mutta pidän paljon kauran mausta. Tuohon kun heittää päälle sipulista tomaattikastiketta, tomaattia, paprikaa ja rucolaa sekä maltillisesti juustoa niin on hyvää, eikä epäterveellistä lainkaan. Oheen salaattia ja raejuustoa niin toimii arkiruokana.
Kaksi leipää aamulla.
Puuroa lounaaksi
Päivälliseksi hamppari.
190/115
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vegaani
Laitan toisinaan ruoaksi pizzaa, jonka ohut pohja valmistuu vehnän sijaan kaurahiutaleista, vedestä ja öljystä. Ei tietenkään maistu samanlaiselta kuin "oikea" pizza, mutta pidän paljon kauran mausta. Tuohon kun heittää päälle sipulista tomaattikastiketta, tomaattia, paprikaa ja rucolaa sekä maltillisesti juustoa niin on hyvää, eikä epäterveellistä lainkaan. Oheen salaattia ja raejuustoa niin toimii arkiruokana.
Täytyykin kokeilla! :)
No, tänään en vielä mitään, mutta eilen:
-omena, kaksi porkkanaa
-parsakaalia, vihreitä papuja, porkkanaa ja vesikastanjoita nuudeleiden ja raejuuston kera
-kolme viipaletta ciabattaa margariinilla, juustolla, tomaatilla ja kurkulla
-näkkileipä juustolla
Vierailija kirjoitti:
-omena, kaksi porkkanaa
-parsakaalia, vihreitä papuja, porkkanaa ja vesikastanjoita nuudeleiden ja raejuuston kera
-näkkileipä juustolla
Kuulostaa aika vähältä? Eikö kalorivajeesta tule päänsärkyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-omena, kaksi porkkanaa
-näkkileipä juustolla
Kuulostaa aika vähältä? Eikö kalorivajeesta tule päänsärkyä?
Ei, koska en kokenut kalorivajetta...? Noiden lisäksi join kolme kuppia kahvia maidolla, jos se auttaa? :D Eilen oli kotipäivä, liikunnasta ei siis tietoakaan. Ihan normaali määrä siihen nähden minusta. Niin ja mitat mulla siis 166/58, ne jäi pois edellisestä, etten ainakaan niiden perusteella ole nälkiintymässä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omenan, kaurapuuroa, 2 lasia teetä. 157/40kg
Syömishäiriöiset voisivat olla sekoittamatta itseään oikeisiin kasvissyöjiin.
Oikeita kasvissyöjiä : O ????!!??
Maito, juusto, muna, jäätelö ketjussa joka vastauksessa :D
Itseäni kyllä v*tuttaa, kun mua nimitetään irl kasvissyöjäksi. :D
Käytän noita yllämainittuja ja näen ne sitkeästi eläinkunnan tuotteina...
Muuuu 🐄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omenan, kaurapuuroa, 2 lasia teetä. 157/40kg
Syömishäiriöiset voisivat olla sekoittamatta itseään oikeisiin kasvissyöjiin.
Oikeita kasvissyöjiä : O ????!!??
Maito, juusto, muna, jäätelö ketjussa joka vastauksessa :D
Itseäni kyllä v*tuttaa, kun mua nimitetään irl kasvissyöjäksi. :D
Käytän noita yllämainittuja ja näen ne sitkeästi eläinkunnan tuotteina...
Muuuu 🐄
Google. Se on hieno keksintö se. Koitas laittaa siihen hakusanaksi kasvissyöjä, tai jos oikein villiinnyt, niin peräti vegetarian.
Tai tee itsellesi helpoksi ja kysy opettajalta koulussa.
aina nää ketjut menee väittelyksi eikä pysy alkuperäisessä aloittajan aiheessa :( Jättäkää provoilijat omaan rauhaan. Keskustellaan me rauhassa. Tänään lämpimäksiruuaksi thaiwokki (wok-pakastevihanneksilla, punaisella curry-tahnalla, kookosmaidolla, kuutioidulla tofulla ja basmatiriisillä. pinnalla lopuksi tuoretta korianteria). Aamulla hedelmäsmoothie ja lounaaksi vuohenjuustosalaatti. Välipalana pähkinöitä, avokadoa ja raejuustoa. Illalla varmaan enää kuppi teetä ja omena. Mitat 170/57
Aamupalaksi appelsiini ja yksi reissumiehen puolikas juustolla ja paprikalla.
Päivälliseksi levy Fazerin uutta laku-vadelma valkosuklaata..
Vihis juustolla ja ketsupilla.
Nyt illalla paistoin kasvispihvin ja yhden kananmunan, ja söin 3 porkkanaa.
Että juu :D
Olen 13-vuotias tyttö, 163cm pitkä ja painan enemmän kuin suurin osa teistä tässä ketjussa, enkä silti ole mielestäni edes niinkään lihava.
Miksi laihdutatte/miksi ap kysyi mittoja? Tiedän, etteivät kaikki kasvissyöjät laihduta, mutta miksi niitä mittoja sitten kysyttiin? Että tiedetään onko kasvissyöjiä enemmän lihavia vai laihoja?
Tanaan soin aamupalalla jonkun 200 grammaa maustamatonta rahkaa ja pari minitomaattia, toissa join paskateeta (sennateeta) ja napsin minitomaatteja. Lounaalla soin juusto-rucolasampylan ja mandariinin. Tauolla otin toisen mandariinin ja automaattikaakaon. Paivalliseksi tein thaimaalaista peruna-pinaatticurrya hoystettyna paahdetulla sipulilla. Nyt mies lahti kauppaan hakemaan elokuvaevasta, toivon etta toisi mukanaan porkkanoita ja salsadippia :)
165/62, yritan laihduttaa tasta kun lihoin syksyn mittaan.
2x paahtoleipä+ kurkkua&tomaattia
Appelsiini-omena-porkkana-smoothie
Vihannes-nuudeliwokki
2x ruisleipä juustolla
Aamulla kaurapuuroa mustikoilla ja raejuustolla, kahvi rasvattomalla maidolla.
Välipalaksi pala ruisleipää juustolla ja salaatilla, musta kahvi.
Lounaaksi itse tehtyjä kasvispihvejä, n. 1dl riisiä ja 2 rkl kermaviilikastiketta, kaksi näkkileipää juustolla, omena.
Päivälliseksi n. 15 cm valkosipulipatonkia juustolla, salaatilla, paprikalla, kurkulla ja punasipulilla sekä smoothie, jossa päärynää, appelsiinia, mustikkaa ja maustamatonta jogurttia.
Iltapalaksi rahkajogurttia, hiukan mysliä ja pieni banaani.
Aamulla:
300g rahkaa ja 100g marjoja
Lounas:
Kananmuna, raejuustoa, uuniperuna ja salaattia
Välipala:
300g rahkaa ja 100g marjoja
Päivällinen:
Bulgurisalaattia (tabouleh) + tofua ja viinirypäleitä
Iltapala:
Ei vielä syöty mutta tulee olemaan 300g rahkaa ja 100g marjoja