Mitä olet kasvissyöjä syönyt tänään?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus. On teillä eväät. Paahtoleipää, soijasörsseleitä... Täytyy sanoa, että ainoa asia joka tässä ketjussa nosti veden kielelle oli jonkun mainitsema uunimakkara 😂. Taidankin laittaa sipulin ja juuston kera uuniin iltapalaksi 😋
Joillakin taitaa ihan oikeasti häritä se ettei jokaisessa keskustelussa kaivata heidän mielipidettään :/ Pakko jokatapauksessa jotain heittää vaikka ketään ei edes kiinnostaisi.
Sinua tuntuu kiinnostavan 😂. Kovin olet herkillä toisten mielipiteistä. Pitäisköhän sun syödä jottain, hyvä ruoka parempi mieli 😉
Nääh, nälkä ei ole eikä kiinnosta lihaanin huutelutkaan :) Lähinnä vain säälittää että jonkun pitää niitä mielipiteitä täällä tuoda ilmi, vanha juttu. Peace!
Olen siis se, joka on laihiksella. Kommentoin nyt vielä, että kasvissyöjäkin voi aivan helposti syödä todella epäterveellisesti: vähän varsinaisia kasviksia, paljon rasvaa, paljon vähäkuituisia viljatuotteita ja liian vähän mitään proteiinipitoista.
Mutta myös terveellisesti syöminen onnistuu! Nyt kun itse laihdutan kiloklubin mukaan, olen saanut hyvin seurattua ruokani proteiineja. Hyvin on tullut kasaan 70 - 90 grammaa protskua/päivä myös niinä päivinä, joina olen syönyt täysin vegaanisesti. Proteiinien riittävä saanti voisi kyllä olla paljon hankalampaa, jos ei haluaisi syödä soijaa ollenkaan.
Kauhean epäterveellisesti suurin osa syö! Olen aina ollut siinä luulossa että kasvissyöjät ja vegaanit syövät terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus. On teillä eväät. Paahtoleipää, soijasörsseleitä... Täytyy sanoa, että ainoa asia joka tässä ketjussa nosti veden kielelle oli jonkun mainitsema uunimakkara 😂. Taidankin laittaa sipulin ja juuston kera uuniin iltapalaksi 😋
Miksi sekasyöjät aina tuputtaa niiden ruokavaliota muille? :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin taitaa ihan oikeasti häritä se ettei jokaisessa keskustelussa kaivata heidän mielipidettään :/ Pakko jokatapauksessa jotain heittää vaikka ketään ei edes kiinnostaisi.
Sinua tuntuu kiinnostavan 😂. Kovin olet herkillä toisten mielipiteistä. Pitäisköhän sun syödä jottain, hyvä ruoka parempi mieli 😉
No niin Jonne, käyppäs tarkistamassa vaikka karvanoppien tilanne autosta. Vie äitille paikattavaksi, jos numeropallot repsottaa. Pari kuusta joukkoon ja avot! Pillurallia varten tuunattu auto saa kissat kehräämään, viikonloppu tulossa. Saat happihyppelyn samalla, ei ole niin tylsää meidän mammojen kanssa aikuisten palstalla. Poltat vaikka nortin matkalla opelin luokse, ei mene liian terveelliseksi.
Omenan, kaurapuuroa, 2 lasia teetä. 157/40kg
Vierailija kirjoitti:
Kauhean epäterveellisesti suurin osa syö! Olen aina ollut siinä luulossa että kasvissyöjät ja vegaanit syövät terveellisesti.
Vau! Kertakaikkisen uniikki viesti tässä ketjussa! En ole kuullut koskaan aikaisemmin näin äkykästä pohdintaa, onko kukaan muu? Pointsit lumihiutaleelle :).
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti. :) Mä kiskasin pizzan iltapalaks, ei ehkä kovin terveellistä, mutta niin taivaallisen hyvää. Kreikkalaisia oliiveja, aurinkokuivattua tomaattia, tuoretta tomaattia, punasipulia, ananasta ja vegejuustoa päällä. NAM! Hakkaa sun uunimakkaras mennen tullen. ;)
T. Vegaani
Vierailija kirjoitti:
On ihan tutkittu juttu että 90% ihmisistä syö epäterveellisesti. Keskimääräiseen syömiseen verrattuna nämä kasvissyöjät syövät terveellisesti.
Aina ei oikein jaksaisi näitä ruokanatseja. Jopa normaali ruoka on "epäterveellistä".
Skyrin mansikkarahkan, kaksi lautasellista avokadopastaa ja muutaman kupin kahvia. Iltapalaksi syön vielä smoothien, johon tulee marjoja, rahkaa ja leseitä.
173/63
Aamulla voileipä ja kinkkua päälle.
Lounaaksi makkarakeittoa.
Päivällinen oli jauheliha,spagetti juttua.
Mikä se kysymys oli?
Mikä vittu on VEGEJUUSTO?
Ei ainakaan juustoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan juustoa.
Juustoa jota ei oo tehty lehmän tissimaidosta :)
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan juustoa.
http://www.violife.gr/ Esim tollasia. Ei olekaan "oikeaa" juustoa, vaan väkivallaton vaihtoehto sille. :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä se kysymys oli?
Onko liika lihansyönti tukkinut verisuonet ja estänyt hapen pääsyn aivoihin vai minne se luetunymmärtämisen taito meni :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se kysymys oli?Onko liika lihansyönti tukkinut verisuonet ja estänyt hapen pääsyn aivoihin vai minne se luetunymmärtämisen taito meni :o
Eiku se on katsos vaan MIELIPIDE ja sanavapautta ;) Eihän sekasyöjät ikinä alennu vegaanien tasolle ja tunge ruokavaliotaan muiden pärstään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti. :) Mä kiskasin pizzan iltapalaks, ei ehkä kovin terveellistä, mutta niin taivaallisen hyvää. Kreikkalaisia oliiveja, aurinkokuivattua tomaattia, tuoretta tomaattia, punasipulia, ananasta ja vegejuustoa päällä. NAM! Hakkaa sun uunimakkaras mennen tullen. ;)
T. Vegaani
Kuulostaapa hyvältä! :) Mutta miksi pizza ei voi olla terveellistä? Siis jos on tosiaan itse tehty alusta saakka, ja käyttää laadukkaita raaka-aineita. Ajattelin vkl kokeilla tätä reseptiä :) http://chocochili.net/2008/11/artisokkapizza/
T: 11, 17, 61
Vierailija kirjoitti:
Omenan, kaurapuuroa, 2 lasia teetä. 157/40kg
Syömishäiriöiset voisivat olla sekoittamatta itseään oikeisiin kasvissyöjiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tulisi minusta kasvissyöjää 😃. Kovin on tylsän oloisia ruokia.
Juu, kyllä sen makaronilaatikkoa ja lihapullia ja uunimakkaraa pitää olla!
Toivottavasti yläpeukkua antaneet tajusi viestin sarkasmin..
Mitä mielestäsi ruuissani oli vialla (viesti 11 ja 17)? Pidin itse pyttarin mausta ja ravintoarvot kaiken kaikkiaan päiväni ruokakokonaisuudessaan kohdillaan. Veriarvot tarkastettiin muutama kuukausi sitten ja olivat esimerkilliset (hoitaja sanoi, että on kun suoraan oppikirjasta! :D). Aloin kasvissyöjäksi kun aivan pienestä pitäen tehnyt todella pahaa syödä lihaa. Makkara ja nakkiruokia ei meidän lapsuudenkodissa kerta kaikkiaan voitu laittaa koska olisin kirjaimellisesti oksentanut ne ulos. Niin kova oli inhotus. En edelleenkään pysty syömään mitään kovin lihan oloista ruokaa tai rupeaa yökkäysrefleksiä pukkaamaan :/ Esimerkkinä nyt nämä hoviruuan vihikset. Nehän ovat aivan identtisiä maultaan ja ulkonäöltään lihapiirakoiden kanssa. Haukkasin yhden palan vihiksestä ja loppu jäi kaverin syötäväksi; tuli aivan liian elävästi mieleen lapsuudessa syödyt lihapiirakat ja rustojen rusahtelut hampaissa :( :( Kirjoitit, että teet uunimakkaraa iltapalaksi niin oletko valmistanut itse makkarat vai käytätkö einestä?