Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet kasvissyöjä syönyt tänään?

Vierailija
27.01.2016 |

Ja kuinka paljon + mittasi?

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähällä ruoalla mennyt tänään, kun oli siivouspäivä. Muutama hapankorppu voilla ja juustolla, kaalikeittoa, neljä palaa suklaata, appelsiini. Illalla ajattelin tehdä burgerin linssipihveillä. 158/47

Annoskoko on joku 3dl keittoa.

Vierailija
2/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2 palaa paahtoleipää, toisella tuorejuustoa ja kurkkua, toisella itse tehtyä voi-öljy-levitettä ja marmeladia, teetä maidolla, veriappelsiini.

-iso annos wokkia jossa kookosmaitoa, yrttiteetä

-taas teetä, 4 keksiä, omena.

Vettä oon juonut myös.

165/62

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kaksi palaa ruisleipää, päällä avokadomössöä. Kuppi kahvia ja lasi vettä

- Lautasellinen laatikkoa, jossa oli kasvissuikaleita, perunaa, sipulia, fetaa, paprikaa ja mustia papuja. Niin ja kaurakermaa.

- Suklaapatukka ja kahvia

- Lautasellinen tomaattikeittoa ja lisänä patonkia, lasi mehua.

Olen 162/55

Vierailija
4/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusmoothie (hedelmiä,marjoja,super-foodit),omppupiirakkaa,myskikurpitsakeittoa ja pataleipää.

170 cm,67 kg

Vierailija
5/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollu ihan nihkee päivä, kun oon kipeenä kotona. Oon syönyt vaan sämpylän, jonka välissä ite tehtyä hummusta, sipulia ja tomaattia, ja pari ruisleipää, joissa päällä hummusta ja avokadoo. Sit oon napsinut muutaman oliivin ja cashew-pähkinöitä.

Eilen tuli syötyä normaalimmin. Aamulla tuorepuuro (kaurahiutaleita, kauramaitoa, auringonkukansiemeniä, maapähkinövoita, banaania ja rouhittuja kaakaopapuja), lounaalla linssi-kasvispataa ohran kanssa + iso läjä salaattia ja siemeniä sekä ruisleipä. Päivälliseksi marokkolaista linssi-kikhernepataa kaurafraichen ja tuoreen korianterin kanssa. Sit pari sämpylää hummuksen, tomaatin ja sipulin kanssa ja pala raakasuklaakakkua. Ja taisin eilenkin napsia oliiveita ja cashew-pähkinöitä. :)

Mitat 168cm/64kg. Muutama kilo pitäis tiputtaa, mutta kun ruoka on niin hyvää... Niin ja vegaani olen.

Vierailija
6/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas kehno päivä ollut täällä.

Aamulla kahvi raakamaidolla

Puolenpäivän aikaan tomaatti-mascarpone keitto a la Knorr..... Reilu ruokalusikallinen raejuustoa sekaan.

Varmaan tunnin päästä nappasin pari herkkusientä jääkaapista.

Äsken söin minneolan. En ees tiedä onko se mandariini vai mikä, mutta appelsiinia pienempi oranssi sitrushedelmä :D

Meidän opiskelijakämpän olkkarin/keittiön pöydällä on 2 pkt tortilloja ja pari purkkia tölkkipapuja, joten veikkaan että päivälliseksi on tortilloja. Päivälliset on aina kasvisruokaa, kun meitä on 4 (kasvissyöjiä) + 3 (ei-kasvissyöjiä) 

Illalla varmaan sit teetä ja ehkä ruisleipäviipale voilla tai majoneesilla.

Vierailija
7/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sämpylän, 2 rahkaa, salaatin, 4 paahtoleipää. 166/58kg

Vierailija
8/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainiin, se tärkein unohtui. Olen 163 cm pitkä, ja paino vaihtelee 56-58 kg välillä.

t. kutonen

Vierailija
9/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt vanukkaita ja jäätelöä strösselin ja suklaakastikkeen kera. Vegaani olen.

Vierailija
10/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäjuustoa mansikkahillolla ja kaksi jäätelöpuikkoa. :D Kohta laitan friteerattuja ananaksia ja voileipää, ehkä leivätkin uunissa juustokuorrutteella. Olen juonut ihan vain vettä, nyt voisin juoda yhden kaljan.

Vierailija
11/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinrakenteeni on aina ollut pienestä pitäen pitkä ja hoikka. Nyt olen raskaana. En omista vaakaa, eli en tiedä tämänhetkistä painoa, selvinnee neuvolassa sitten. Alkupaino ennen raskautta oli 58 (pituutta 175cm). Tänään heräsin vasta klo 11.00. Söin herättyäni puuron hunajalla, pakastemarjoilla ja banaanilla ja oalyn jugurtilla. Välipalaksi pekaani-ja cashewpähkinöitä (yhteensä noin desin verran), appelsiini ja vihreää teetä. Kolmelta söin kasvispyttaria johon pilkoin kaikkea mitä kaapista löytyi; perunaa, sipulia, valkosipulia, kesäkurpitsaa, munakoisoa, porkkanaa, tofua, paprikaa ja lopuksi pinnalle tuoretta basilikaa. Söin sen kanssa leipää jonka päällä oli itsetehtyä guacamolea (3 pientä avokadoa muusattuna, yksi tomaatti pieneksi paloiteltun, chilijauhetta tl, sitruunamehua 2rkl, 1 punasipuli silputtuna). Kohta jotain välipalaksi ja yhdeksäksi pitäisi keksiä jokin vahvempi ruoka kun mies tulee töistä. Äsken hörppäsin shottilasillisen kylmäpuristettua tyrnimehua.

Vierailija
12/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leipäjuustoa mansikkahillolla ja kaksi jäätelöpuikkoa. :D Kohta laitan friteerattuja ananaksia ja voileipää, ehkä leivätkin uunissa juustokuorrutteella. Olen juonut ihan vain vettä, nyt voisin juoda yhden kaljan.

Pituus on 170cm, painoa rapiat 80 kiloa - en ole punninnut itseäni varmaan yli vuoteen. (Vaatekoko on 46-48, takeissa mennään kokoon 50 kun niissä on monesti kapeat ja joustamattomat hihat. Jos siis tämä tieto auttaa hahmottamaan.) 

Vierailija
13/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätessä pari superkaura leipää vihannesten kanssa + mandariini.

Päivemmällä soijawokkia + 2 kananmunaa. 

Välipalana nuudelii, pari ruisleipää kurkun kera ja banaani.

Äskön söin pinaattikeiton (valmispaketti) ja söin juustopalloja. :D 

Juonu oon vettä nyt eniten, sitten vähän mehua, kahvia ja teetä.

Vierailija
14/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijuu, ja 13 jatkaa: 180/64

Vierailija
15/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lautasellinen spagettia tomaattiparmesanikastikkeella, pieni lautasellinen salaattia + leipä (lounas)

...ja siihen se lista näköjään päättyikin :O täytyy mennä tekemään ruokaa!

160/50

Vierailija
16/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kasvissyöjillä on noin epäterveelliset eväät? :() Tosin niin ne taisi itselläkin olla aikoinaan ja kuvittelin vielä tuolloin kasvissyönnin olevan jotenkin terveellisempää.

Vierailija
17/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikas kehno päivä ollut täällä.

Aamulla kahvi raakamaidolla

Puolenpäivän aikaan tomaatti-mascarpone keitto a la Knorr..... Reilu ruokalusikallinen raejuustoa sekaan.

Varmaan tunnin päästä nappasin pari herkkusientä jääkaapista.

Äsken söin minneolan. En ees tiedä onko se mandariini vai mikä, mutta appelsiinia pienempi oranssi sitrushedelmä :D

Meidän opiskelijakämpän olkkarin/keittiön pöydällä on 2 pkt tortilloja ja pari purkkia tölkkipapuja, joten veikkaan että päivälliseksi on tortilloja. Päivälliset on aina kasvisruokaa, kun meitä on 4 (kasvissyöjiä) + 3 (ei-kasvissyöjiä) 

Illalla varmaan sit teetä ja ehkä ruisleipäviipale voilla tai majoneesilla.

Nam! Kahvia raakamaidolla; toimii!! :) Nyt raskaana en tosin pääse siitä nauttimaan.

T: 11

Vierailija
18/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissalaatin

Vierailija
19/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kauraleipää keijulla, violifella ja tomaatilla, kahvia kauramaidolla

Nuudeli-herneenpalko-tofuwokkia ja avokado

Banaani ja vihis, kahvia kauramaidolla

180/64, imetän.

Vierailija
20/103 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kasvissyöjillä on noin epäterveelliset eväät? :() Tosin niin ne taisi itselläkin olla aikoinaan ja kuvittelin vielä tuolloin kasvissyönnin olevan jotenkin terveellisempää.

Se on varmasti enemmän ihmisestä kuin ruokavaliosta kiinni. Sanoisin, että valtaosa ihmisistä syö länsimaissa epäterveellisesti oli sitten vegetaristi tai sekasyöjä. Ikävä kyllä :( Minulla puolestaan kävi niin, että 10 vuotta sitten kun siirryin kasvissyöjäksi, aloin syömään paljon terveellisemmin. Pidän ruokavalion mahdollisimman monipuolisena ja valmistan itse kaiken, niin pystyy paremmin määrittelemään sen mitä tulee syötyä, ei piilosuolaa tms turhia lisäaineita. Raskauden alussa veriarvoni tarkastettiin ja todettiin että kaikki on paremmin kuin hyvin :) Siltä olo kyllä myös tuntuu. T: 11, 17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi