Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuot lapsettomiin häihin lapsesi?

Vierailija
27.01.2016 |

Etenkin jos perusteluna "en ajatellut sen koskevan meidän lasta..."

Kommentit (261)

Vierailija
1/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun se toinenkin lapset ja juhlat ketju? Onko nyt joku jumi?

Vierailija
2/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat "lapsettomat häät"? Tosi junttia jakaa perhe kahtia jonkun juhlien takia. Perhe on ihan oma pakettinsa, jätä lapsiperheet kutsumatta jos lapset noin hirveästi haittaavat. So simple. Ps. Onneksi omassa piirissä ei ole tuollaisia wt-häitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään tuo lastani lapsettomiin häihin.

Älä kuitenkaan loukkaannu kun en tule itsekään.

Vierailija
4/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinun se toinenkin lapset ja juhlat ketju? Onko nyt joku jumi?

Ei ole:D tuli vain kys. Ketjusta mieleen kun kaverillani oli lapsettomat häät ja silti kolme äitiä toi lapsensa mukanaan. Haluaisin perusteluja miksi jotkut tekevät niin

Vierailija
5/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti tuollaista tee? Supermoukkamaista olisi kyllä. Eihän pöytäpaikkaakaan ole varattuna muille kuin kutsutuille.

Vierailija
6/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat "lapsettomat häät"? Tosi junttia jakaa perhe kahtia jonkun juhlien takia. Perhe on ihan oma pakettinsa, jätä lapsiperheet kutsumatta jos lapset noin hirveästi haittaavat. So simple. Ps. Onneksi omassa piirissä ei ole tuollaisia wt-häitä.

Junttia sekin, että isi menee yksin baariin? Ens kerralla sitten koko perhe mukaan omana pakettina, lapsetkin, ettei perhe vaan jakaannu.

Vierailija
7/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeasti tuollaista tee? Supermoukkamaista olisi kyllä. Eihän pöytäpaikkaakaan ole varattuna muille kuin kutsutuille.

Mulla oli lapsettomat häät mutta silti eräs nainen tuppasi sisälle lasten kanssa. Menin tietty sanomaan, etteivät häät ole sopivat lapsille ohjelman ja alkoholin takia, muttei pitkänkään selitykseni jälkeen uskonut. Noh, siellä sitten oli 5 ja 8 vuotiaat lapset humalaisten sukulaisteni keskellä puolialastoman tanssijan esiintyessä (oli joku miehen veljen läppä "häälahja" ja kys äiti tuli minulle raivoamaan siitä miten häät olivat aivan liian rajut lapsille.

N36

Vierailija
8/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Junttia sekin, että isi menee yksin baariin? Ens kerralla sitten koko perhe mukaan omana pakettina, lapsetkin, ettei perhe vaan jakaannu.

Meillä ei ole tapana käydä baarissa, kyllä se on junttia. Kaikki eivät läträä alkoholilla kuten sinä, sorry :)

Vierailija
9/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veisi lasta lapsettomiin häihin, mutta jos en saisi lasta mihinkään hoitopaikkaan, niin en menis sitten itsekään. Ja nyt kun ne lapset on jo teinejä, niin eihän ne lähde sellaisinkaan häihin mihin olisivat tervetulleita :)

Vierailija
10/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän lapset sitten nauttivat seksistä ja drinkkien kumoamisen katselusta, kun vanhemmat ovat olleet pöhköpäitä. Turha rutista mitään jälkeenpäin, jos ei välitä kutsun sisällöstä.

Vierailija
11/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häihin oli K18 ja vieraat tuli ihan kiittelemään että ei kutsuttu lapsia. Moni vanhempi sai rentoutua rauhassa ja pitää hauskaa aikuisten kesken. Alkoholia oli tarjolla, joten se oli suurin syy ikärajaan. Hyvät oli pippalot eikä kukaan tosiaankaan tuonut jälkikasvuaan.

Vierailija
12/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä vieraiden kiittelyistä kannata henkseleitä paukutella. Kohtelias vieras kiittää aina juhlista ja on myös kohteliasta small talkia kiittää jotain erityistä yksityiskohtaa. Kuten vaikkapa aikuisten kesken olemista, tarkoitti sitä oikeasti tai ei. Ja kyllä, ymmärrän oikein hyvin lapsettomia häitä. Silti.

Vierailija
13/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein lapseni lapsettomiin häihin, koska morsian erikseen soitteli, että totta kai tulette kaikki, ei se kielto Emmiä koske. Vaihtoehtona oli , että emme mene lainkaan. Minulle se olisi sopinut, morsiamelle ei.

Vierailija
14/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapset ovat tulleet minusta ulos. Lapsillani on samat oikeudet kuin minulla. Häät ovat perhejuhla ja onnettomat jos paikalla ei ole lapsia.

Vierailija
15/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän lapset sitten nauttivat seksistä ja drinkkien kumoamisen katselusta, kun vanhemmat ovat olleet pöhköpäitä. Turha rutista mitään jälkeenpäin, jos ei välitä kutsun sisällöstä.

Jäisin kyllä itsekin pois jos ohjelmassa on seksiä ja ryyppäämistä. Joo, olen tylsä.

Vierailija
16/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhejuhlat ilman perheitä?

Vierailija
17/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas. Minä en halunnut lapsia häihini, kun päätimme mennä naimisiin ei niin nuorina ja hyvinkin pitkälti lapsettomina ja juhlia enimmäkseen ystävien kanssa niin lapsivieraat eivät olisi sopineet tilaisuuteen yhtään hälisemään. Nuorin häävieras oli 17 vuotta ja naureskeltiin, että no nippa nappa täyttää kriteerit.

Kukaan ystävistä ei ollut tulossa lapsikatraan kanssa, ei ongelmaa. Jotkut sukulaiset olivat närkästyneitä mutta närää aiheutti myös se, että emme halunneet häistä mitään sukujuhlia missä serkun serkut tapaavat vaan paikalle meille läheiset ihmiset. Ilman lapsia. Teemana oli juhlava ruokailu, paljon kuohuvaa ja viiniä, musiikkia, seurustelua. En halunnut huolehtia mistään hääpäivänäni siksi oli etukäteen suunniteltu ohjelma ja tarjoilijat sekä seremoniavastaavat. Tietääkseni lapsista täytyy aina huolehtia, he ovat niin pieniä vielä.

Olen ollut vieraana häissä, missä lapsia ja ei mitään erityistä, tavallisia kaavanmukaisia häitä. Aika paljon äidit ja mummut ovat huolehtineet lapsista ja aika usein (hassua) kerääntynyt johonkin omaan paikkaan olemaan vähän sivummalle lapsien kanssa.

Joskus joku lapsi nyki äitinsä helmoja kun äiti oli yhtenä soittajista ja yritti soittaa hääparille seredadia, jolloin tilanne oli hieman koominen. Isä ei tajunnut tulla hätiin. Koita siinä komentaa lasta huilu huulilla. Sellonsoittaja olisi voinut vaikka läpsäyttää lasta jousella takamukselle.

Jos joku tuo lapsensa paikalle vaikka hääpari on kertonut juhlivansa aikuisten kesken niin hän on moukka, kyllä vieraan täytyy kunnioittaa hääparin toiveita vaikka itse olisi erimieltä.

Vierailija
18/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhejuhlat ilman perheitä?

Miten niin ilman perheitä? Lapsiperhe ei ole maailman ainoa perhemuoto.

Vierailija
19/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivas. Minä en halunnut lapsia häihini, kun päätimme mennä naimisiin ei niin nuorina ja hyvinkin pitkälti lapsettomina ja juhlia enimmäkseen ystävien kanssa niin lapsivieraat eivät olisi sopineet tilaisuuteen yhtään hälisemään. Nuorin häävieras oli 17 vuotta ja naureskeltiin, että no nippa nappa täyttää kriteerit.

Kukaan ystävistä ei ollut tulossa lapsikatraan kanssa, ei ongelmaa. Jotkut sukulaiset olivat närkästyneitä mutta närää aiheutti myös se, että emme halunneet häistä mitään sukujuhlia missä serkun serkut tapaavat vaan paikalle meille läheiset ihmiset. Ilman lapsia. Teemana oli juhlava ruokailu, paljon kuohuvaa ja viiniä, musiikkia, seurustelua. En halunnut huolehtia mistään hääpäivänäni siksi oli etukäteen suunniteltu ohjelma ja tarjoilijat sekä seremoniavastaavat. Tietääkseni lapsista täytyy aina huolehtia, he ovat niin pieniä vielä.

Olen ollut vieraana häissä, missä lapsia ja ei mitään erityistä, tavallisia kaavanmukaisia häitä. Aika paljon äidit ja mummut ovat huolehtineet lapsista ja aika usein (hassua) kerääntynyt johonkin omaan paikkaan olemaan vähän sivummalle lapsien kanssa.

Joskus joku lapsi nyki äitinsä helmoja kun äiti oli yhtenä soittajista ja yritti soittaa hääparille seredadia, jolloin tilanne oli hieman koominen. Isä ei tajunnut tulla hätiin. Koita siinä komentaa lasta huilu huulilla. Sellonsoittaja olisi voinut vaikka läpsäyttää lasta jousella takamukselle.

Jos joku tuo lapsensa paikalle vaikka hääpari on kertonut juhlivansa aikuisten kesken niin hän on moukka, kyllä vieraan täytyy kunnioittaa hääparin toiveita vaikka itse olisi erimieltä.

Miten sinun häissäsi huolehdittiin se seurusteluosuus? Jokainen sai puhua vain vieruskaverin kanssa? Vai saiko olla niin, että tietty 4-6 hengen ystäväpiiri saattoi olla vähän sivummalla ja hassusti jutella yhdessä?

Vierailija
20/261 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän häissä oli ihan sama teema, mutta ei tullut mieleen kieltää lapsia tulemasta paikalle. Tiesin ystävien ja sukulaisten olevan niin järkeviä, että osaavat huolehtia lapsistaan ja poistuvat kun sopiva aika on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan