Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin komennolla miehen, muutto edessä

Vierailija
27.01.2016 |

Lähdin Pohjois-Amerikkaan 1,5v kestävälle komennolle. Sittemmin olen palannut takaisin Suomeen, mutta sinne jäi mies. Tavattiin työn merkeissä, kun olin ollut paikanpäällä noin 4kk. Tapailu johti seurusteluun ja jne. Olen käynyt tapaamassa häntä ja hän minua, aika säännöllisestikin. Olen tavannut hänen perheensä ja he ovat todella tukena tässä suhteessa.

Ongelmana on perheeni. Eivät halua tavata miestä, eivät halua päästää minua muuttamaan. Työpaikka taattu, asuinpaikka taattu. Olen lähes 30-vuotias ja tämä on ensimäinen "oikea" suhteeni. Tällä tarkoitan, että minusta oikeasti tuntuu hyvältä ja siltä, että tämä toimii.

Seuraavan kerran kun mies tulee Suomeen järjestönkö "sokkotapaamisen" vai mitä? Tulisi paha mieli, jos lähtisin toiselle puolelle maailmaa ilman perheen tukea.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin mies ja lapset vastusti, mutta lähdin silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko perheesi maalta?

Vierailija
4/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt sun loppuelämä kyseessä. Jätä ne vastahakoiset kantturat tänne Suomeen, ei sinun heitä tarvitse miellyttää. Onko heistä muuten tukea ollut?

Vierailija
5/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi jo pikkuhiljaa katkaista se napanuora vaikka vaikeaa saattaakin olla.

Vierailija
6/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT, mutta en ole ennen kuullut sanottavan, että joku on ulkomailla "komennolla". Tarkoittaako tämä samaa kuin "(työ)komennuksella", vai onko näillä sanoilla jokin pieni tai suurempikin ero? Ihan "aina on kiva tietää lisää" -tyyppisesti kysyn.

Vierailija
7/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko perheesi maalta?

On. Muutto yliopistoon suurehkoon kaupunkiin oli heille suuri järkytys. Komennuksella tarkoitan työkomennusta. Ap

Vierailija
8/8 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kysynyt miehen ihonväriä ja uskontoa, sitä silmällä pitäen, josko ne vaikuttaisivat perheen suhtautumiseen. Kysymykseni on kuitenkin poistettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi