Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassua kun odotetaan että miehen pitää olla mies

Vierailija
26.01.2016 |

Tietääkseni miehet ja naiset saavat suunnilleen samat lähtökohdat elämään. Jos itsetuntoasi lytätään riittävästi lapsena, on aivan sama oletko tyttö ja poika, kasvat jokatapauksessa häpeämään itseäsi ja alistuvaiseksi nössöksi. Naisille tämä tuntuu kuitenkin olevan sallitumpaa. Naiset valittavat jos mies ei olekaan se itsevarma uros joka uskaltaa aina avata suunsa ja pitää itsensä tai perheensä puolia. Muuten on nyhverö, kuten tuossa eräässä toisessa ketjussakin haukutaan. Nainen taas saa nössöillä about niin paljon kuin haluaa ilman että ketään kiinnostaa. Sehän voi olla suorastaan herttaista.

Turha valittaa jos otatte miehen, joka ei täytä tosimiesvaatimusta. Ei se sen miehen vika ole. Ei hän ole teille mitään velkaa. Paskamaisinta on jos nainen kostaa miehelle sen, että on itse tehnyt huonon valinnan. Jos mä ottaisin jonkun ujon, perääntyvän nössykän tyttöystäväksi ja sitten valittaisin että kun mulla on tollanen tyttöystävä joka aina tarvitsee suojelijaa kun ei itse vaan osaa sanoa vastaan kellekään, niin saisinko sympatiaa keneltäkään? Johan mulle naurettaisiin, että onko mut väkisin paritettu tuolle naiselle vai miksi otin naisen josta en pidä :D

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en arvosta nössöyttä miehessä enkä naisessa, vaikka en ketään tuomitsemassakaan ole. En ottaisi nössöä miestä vaikka en ikinä saisi ketään muuta. En kyllä ottaisi nössöä naistakaan jos olisin mies. Jos jollekin on kuitenkin käynyt niin köpelösti että puoliso osoittautuu nössöksi, niin se on vain sitten siedettävä tilanne valittamatta. Omien valintojensa seuraukset joutuu aina kantamaan.

Vierailija
2/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies ole mies, niin sitten on oikeus haukkua, koska eihän hän pystyy täyttämään naisen tarpeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheys syntyy siitä, onko saanut edellytykset terveen itsetunnon kehittymiselle, niin on varmaan reilua jos miehet sanovat, että naiseus riippuu painoindeksistä ja vyötärö-lantiosuhteesta?

Vierailija
4/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se nainen.

Vierailija
5/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Minulla on naisena kaunotar, joka suojelee minua.

Vierailija
6/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mieheys syntyy siitä, onko saanut edellytykset terveen itsetunnon kehittymiselle, niin on varmaan reilua jos miehet sanovat, että naiseus riippuu painoindeksistä ja vyötärö-lantiosuhteesta?

Saat minun puolestani pitää kauniina ja naisellisena ihan vapaasti minkälaista naista sitten ikinä haluat. Minä taas pidän haluttavampana ei-nössöä kuin nössöä.

Puhu asioista ja mielipiteistäsi mielummin minä-muodossa kuin naiset sitä ja miehet tätä -muodossa.

Vierailija
7/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patriarkaatti my ass. Ne ovat nimenomaan naiset joiden mielestä mies ei saa olla sellainen kuin on. Viimeistään avioliitossa alkaa se valitus että et ole oikea mies, jos et sovi tiettyihin odotuksiin. Miespuolisia kavereita ei haittaa se jos joku on vähän ujo ja passiivinen.

M43

Vierailija
8/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat minun puolestani pitää kauniina ja naisellisena ihan vapaasti minkälaista naista sitten ikinä haluat. Minä taas pidän haluttavampana ei-nössöä kuin nössöä.

Puhu asioista ja mielipiteistäsi mielummin minä-muodossa kuin naiset sitä ja miehet tätä -muodossa.

Joo sinua ei ehkä haittaa, mutta kyllähän se on yleisesti ottaen itku ja parku jos naisille asetetaan mitään ulkonäköpaineita.

Vierailija
9/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sinua ei ehkä haittaa, mutta kyllähän se on yleisesti ottaen itku ja parku jos naisille asetetaan mitään ulkonäköpaineita.

Jaa, ei minusta. Yleisesti ottaen olen juuri sellainen kuin olen ja tyytyväinen siihen.

Vierailija
10/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio aloitus. Olen myös huomannut sen, että ihan sama millainen se nainen on itsetunnoltaan niin silti sillä miehellä sitten pitää olla hyvä itsetunto ja pitää olla juuri tuollainen miehekäs mies. Sillä naisen itsetunnolla ei tosiaan ole mitään merkitystä heidän itsensä mielestä, koska tietysti se miehekäs mies sitten nostaa sitä itsetuntoa, ilmeisesti se nainenhan ei sitten voi nostaa sen nössykkämiehen itsetuntoa millään. unohtamatta sitä hauskaa yksityiskohtaa, että moni nainen tuntuu sekoittavan sen itsevarmuuden ja ihan puhtaan kusipäisyyden aivan täysin, tai en tiedä sekoittavatko, mutta ainakin väittävät usein sitä kusipäisyyttä itsevarmuudeksi. 

Tulee niin usein se tunne, että naisten ei tarvitse tehdä tai olla mitään, mutta miehiltä sitten vaaditaan niitä asioita jotka itseltään puuttuu ja sen miehen pitää olla valmis paketti.  

Terveisin Naispelko22

Vierailija
11/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isäni tytär ja seison heti puoliksi siinä olkapään takana. Näin minut on kasvatettu. Olisi omituista kohdata mies joka ei ole mies ja valmis seisomaan etujoukoissa.

Vierailija
12/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan sama, pitääkö joku minua oikein miesten miehenä vai nössönä. Jos ei seura kelpaa, siinä ei ole mikään pakko olla. M25

Vierailija
13/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patriarkaatti my ass. Ne ovat nimenomaan naiset joiden mielestä mies ei saa olla sellainen kuin on. Viimeistään avioliitossa alkaa se valitus että et ole oikea mies, jos et sovi tiettyihin odotuksiin. Miespuolisia kavereita ei haittaa se jos joku on vähän ujo ja passiivinen.

M43

Mikä siinä on että naiset alkavat sitten testailla miestä jotenkin, jos tämä ei ole riittävän voimakas? Kyllähän kaveriporukassa on aina joku joka vähän liikaa mielistelee ja myöntyy toisten mielipiteisiin, mutta sille korkeintaan hymähdetään. Näiden naiset kuitenkin tuntuvat olevan kovin tyytymättömiä. Tekevät jotain ihme testejä ja nostavat draamaa, ilmeisesti saadakseen miehestä jonkun reaktion. Ja ovat tietysti silminnähden tyytymättömiä kun mies jatkaa samaa alistuvaa linjaa. Yleensä tämä kyllä muistuttaa lähinnä koulukiusaamista.

Vierailija
14/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia oon luovuttanu naisten suhteen. Kuitenkin haluavat että pitää olla joku kunnon uros.

FUCK IT!

Vierailija
15/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän takia oon luovuttanu naisten suhteen. Kuitenkin haluavat että pitää olla joku kunnon uros.

FUCK IT!

It on varmasti sopiva kohde. She ei niinkään.

Vierailija
16/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössö mielummin kuin itseään korostava moukka

Vierailija
17/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan sama, pitääkö joku minua oikein miesten miehenä vai nössönä. Jos ei seura kelpaa, siinä ei ole mikään pakko olla. M25

Vaikutat tämän viestin perusteella vähemmän nössöltä kuin nuo muut kommentoijat.

Vierailija
18/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin odotetaan että miehen pitäisi olla lompakko. Hyi loiset, ne ajat on ohi! :D

Vierailija
19/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä hyvin harva mies joutuu puolustamaan perhettään. Ellei sitten asu jossain vuokrahelvetissä narkkarinaapureiden keskellä.

Vierailija
20/61 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tämän viestin perusteella vähemmän nössöltä kuin nuo muut kommentoijat.

Omilla jaloillaan seisova, muiden mielipiteistä huolimatta itseään arvostava mieshän nimenomaan on vahva ja hänellä on hyvä itsetunto. Mutta kun kaikki miehet eivät ole vahvoja - osa on kasvanut monien naisten tavoin perheessä, jossa hänelle ei ole muodostunut hyvää kuvaa itsestään eikä hän ole koskaan oppinut käsittelemään ongelmiaan rakentavasti. Kuitenkin jokainen haluaisi tulla hyväksytyksi omana itsenään. Naiselle ulkonäköpaineet ovat kovempia, mutta lapsuudessa/nuoruudessa maahan poljettu itsetunto on miehelle kovempi paikka, koska yhteiskunnan rooliodotukset ovat sellaiset, että nössö mies (huono itsetunto) on hylkiö, ja toisaalta ongelmansa myöntävä mies on heikko. Moni mies ajautuu pakenemaan näitä ongelmia pulloon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi