Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä miehestä tuntuu ihastuneena?

Vierailija
26.01.2016 |

Noh tuossa otsikossa se tulikin. Mies, miltä sinusta tuntuu/on tuntunut ihastuneena? Oletko aina jännittynyt ihastuksesi lähellä vai pystykö olemaan ihan normaalisti? Pelottaako tunteista puhuminen paljon vai oletko itsevarma ja odotat vain sopivaa hetkeä? Saa ja kannattaa puhua tuntemuksistaan vapaasti. Kysykää myöskin toisiltanne neuvoa, jotkuthan juuri niitä neuvoja täältä hakevat. Sana on vapaa, myös naisille, vaikka otsikossa haetaankin miesten kokemuksia.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on oikein ihastunut, muut naiset ei näytä oikeastaan miltään, vaikka olisi minkälaisia avuja tahansa.

Vierailija
42/66 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen aina katseellani hänet suuresta joukosta. Hän nousee sieltä esille. Ihan itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu siltä että tuolta voisi lohjeta pillua

Vierailija
44/66 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen jatkuvasti, millaista seksi olisi hänen kanssaan. Miltä hänen huulensa tuntuisivat kullinin ympärillä. Miten hän laukeaisi selkä kaarella kun panisin häntä takaapäin. En ajattele perheen perustamista tai muuta paskaa, vaan himokasta seksiä.

Vierailija
45/66 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että vitsi kun tuon kanssa olisi kiva yhteisessä kaksiossa katsella elokuvia viltin alla tammikuisena kylmänä iltana. Suukotella ja halia ja myös sekstailla koko yö kivoja puhuen toisille. Sit tipahdan alas tajuten, et se on liian hyvännäköinen mulle ja, että en sitä voi saada. Sit menen kavereiden kaa kaljalle.

Vierailija
46/66 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ihastus on pääasiassa panetusta? Tuli vähän surullinen olo tästä, vaikka seksistä tykkäänkin.

Vierailija
47/66 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä haluisi koskea hänen pehmeännäköisiä hiuksiaan tai kaulaa ihan ohimennen, mutta tuskin olisi kovinkaan järkevää, koska olen opettaja ja hän oppilaani. Eli se siitä. En halua potkuja.

Vierailija
48/66 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ihastus on pääasiassa panetusta? Tuli vähän surullinen olo tästä, vaikka seksistä tykkäänkin.

Tuliko yllärinä? :D

Vierailija
49/66 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisitpä vaan kuinka montaa naispuolista työkaveria kuvittelen panevani. En ole ainoa mies, joka näin tekee.

Vierailija
50/66 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo mulla ainakaan. Mulla ihastus on semmonen aina ketä ei hätäsesti ohimennen haluaisi nussia. Sit on ne tyrkyt eriksee, jotka ei mitään merkkaisi.

Vierailija
51/66 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäisitpä vaan kuinka montaa naispuolista työkaveria kuvittelen panevani. En ole ainoa mies, joka näin tekee.

Olen heteronainen ja huvikseni ajattelen panevani kaikkia työkavereitani iästä, ulkonäöstä ja sukupuolesta riippumatta. Luulin, että kaikki tekee niin, mutta sinä et taida olla kovin seksuaalinen mies.

Vierailija
52/66 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen heteronainen ja huvikseni ajattelen panevani kaikkia työkavereitani iästä, ulkonäöstä ja sukupuolesta riippumatta. Luulin, että kaikki tekee niin, mutta sinä et taida olla kovin seksuaalinen mies.

Sama homma. Hauskaa kuvitella millainen kukakin olisi sängyssä, olisiko raju, tykkäisikö kinkyistä jutuista, miten ääntelisi, millainen varustus jne. Ihan pokerinaamalla mennään töissä silti. :)

Vierailija
53/66 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kuvittele panevani kaikkia. Vain yhtä. T, nainen (ja mullakin ihastus on myös panetusta) Ja kun olen ihastunut näen tämän yhden paljon parempana. Jopa niin että sattuu, koska hän on varattu.

Vierailija
54/66 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuisinpa taas pitkästä aikaa johonkin. Viimeksi teininä olen ollut ihastunut. Viimeseen 7 vuoteen ei ainuttakaan ihastusta. Onkohan aikuisena ihastuminen samanlaista kuin teininä?

Vierailija
55/66 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuisinpa taas pitkästä aikaa johonkin. Viimeksi teininä olen ollut ihastunut. Viimeseen 7 vuoteen ei ainuttakaan ihastusta. Onkohan aikuisena ihastuminen samanlaista kuin teininä?

On ihan samanlaista. Järki seisoo ainakin ihan samalla tavalla ja puhe on jotain epämääräistä pöpötystä.

Vierailija
56/66 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämän tiesinkin, on jotenkin hurja taas huomata että kyllä se muna on joka miestä vie. Huomaan tämän omassa avioliitossakin, jos puhun hempeitä, miehellä alkaa välittömästi jöpöttää. Ei tunnu ymmärtävän hellyydestä mitään, vaan tunteet osoitetaan ensisijaisesti panemalla! :D Sama riitelyn kanssa. Kun riita sovitaan, heti on vehje pystyssä. Ei saisi sanoa, mut joskus tuntuu että ootte te miehet melkoisia putkiaivoja! :D

Vierailija
57/66 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan omalla kohdalla ole. Haluaisin vain olla yhdessä ja vaikka ottaa kainaloon. Harvemmin seksin on mielessä ihastuksen kanssa, mitä muut asiat.

Vierailija
58/66 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein tulee masturboitua ja ajateltua ihastuksen kohdetta, varsinkin ennen treffejä tulee ammuttua tyhjät pois. Auttaa kummasti olemaan treffeillä rennosti. M40

Vierailija
59/66 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa ja yllättävää lukea miten moni mies reagoi ihastukseen ensisijaisesti kikkelillään :) En sitä sano etteikö itsekin (heteronaisena) ajattelisi ihastuneena seksiä, mutta kyllä se on ensisijaisesti ainakin mulla sellaista muunlaista kokonaisvaltaista häkeltyneisyyttä ja kihelmöintiä. Menee pasmat sekaisin ja jännittää jos tietää tapaavansa, hymyilyttää ihan pirusti kun ajattelee toista jne. Kaikki tämä menee seksuaalisten ajatusten edelle.

Erikseen on sitten nämä seksikuvittelut muista, esim. työkavereista. Niitä en laske ihastukseksi, vaikka olenkin monen (en todellakaan kaikkien) miespuolisten työkaverien kanssa haaveillut tai kuvitellut harrastavani seksiä. Niihin ei liity noita vatsaperhosia jne., vaan se on enemmän sellaista, miten sen nyt sanoisi.. no sellaista kovaa mutta humoristista flirttiä omissa ajatuksissaan. Ei lämpimiä tunteita, vaan kuumia ajatuksia. :)

Vierailija
60/66 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavalta jos saa vastakaikua, mutta suurimmaks osaks sellaista, että alkaa vaan vituttamaan, kun muistuu mieleen ettei oo kuiteskaan mitään mahiksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi