Miehen whatsappin keskustelu..TULKINTA APUA
enempiä selittelemättä..miehen watsappista löytyi pelkän numeron kanssa tälläinen keskustelu tältä päivältä (aamupäivästä):
Mies: ehditkö tänään?
Tunt.nro: en usko...mutta onhan meillä vielä monta päivää aikaa..:)
M: olisi ollut kivaa.. :P
T: Niin..
M:milloin ehtisit? mä pääsisin huomenna kahdelta livistämään...
T: tiedän vasta huomenna sopiiko se huominen..aiotko taas...??heh heh
M:jos vaan onnistuu? ;)
T: kokeile ;) ilmoitan huomenna
M: jees, toiv. natsais! ;)
Laitoin numeron omasta numerosta finderiin..ei tietoja..aiempia keskusteluja ei myöskään tuon numeron kanssa ole käyty..
Sanokaa mulle voiko tuo olla vaan ystävien välistä...epäilyttää nuo silmäniskut.. miten otan asian esille..en halua kuulostaa hullulta ja epätoivoiselta vaimolta... mutta ahdistaa...
Kommentit (56)
Toiv natsais-viittaa mun mielestä johonkin, mitä odottaa saatavaksi, "jos natsaa"'= homma onnistuu.. voi puhua kierrellen jostain hämärähommista..
Todennäköisesti prepaid, jos ei tietoja löytynyt numerotiedustelusta. Se taas vain vahvistaa entisestään toinen nainen-viboja. Kävi myös mielessä jos ihan peräti maksullinen, kun kerran prepaidia käyttää.. Tsemppiä ap!
Onpas tällä palstalla paljon rikollista toimintaa kannattavia ja siihen kiihottavia kansalaisia. En toki ole yllättynyt, että täällä kriminaaleja pyörii, mutta että näin suuren kiiman vallasssa vielä yllytetään ja kannustetaan jatkamaan rikollista uraa. Surullista.
Ap, ei aikaisempaa pettämistä vai onko ollut? Oletko saanut yhtään mietittyä miten aiot käsitellä tätä asiaa? Tsemppiä!
Salapano on tullu kaupunkiin tietyksi ajaksi. Edelliset keskustelut on poistettu.
Ei kyllä kaduttais yhtään sun tilanteessa jos oisin lukenu toisen yksityisasioita jos sillä pystyy pelastamaan oman tulevaisuuden. Heivaa se jätkä kun siihen ei näköjään voi luottaa. Yleensä en ole sillä kannalla et toisen yksityisyyttä vois noin vaa loukata mut jos sillä selviää et toinen pettää ni ei todellakaan ollu turhaa. Toivottavasti seuraava mies on luotettavampi jonka puhelinta ei ees tarvitse katsoa vaan ansaitsee teoillaan sun luottamuksen. Itse en kadu et varmistan aikoinani epäilyt katsomalla puhelimen. En ois muuten saanu koskaan tietää että mua petetään ja eläisin vieläki valheessa. Yks vaa valehteli kirkkain silmin päin naamaa jos kysy suoraan pettikö ni suurta ja loukkaantui. Irinan pokka biisi oli suoraan ku mun elämästä. Nyt luotettava mies joka itse kertoo kysymättäkin menoistaan ym.
Voi ei. Kyllä tuo viestiketju näyttää tosi pahalta. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.
Miehelläsi on suhde varatun naisen kanssa joka on käymässä kaupungissanne. Mies on poistanut aikaisemmat viestikeskustelut mutta tuo unohtunut poistaa. nainen käyttää todennäköisesti pre paidia.
Tämä on minun veukkaukseni.
Todella kurja juttu, mutta onneksi selvisi. onko mies käyttäytynyt oudosti? Epäilit ilmeisesti jotain kun ratsasit miehen puhelimen.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläsi on suhde varatun naisen kanssa joka on käymässä kaupungissanne. Mies on poistanut aikaisemmat viestikeskustelut mutta tuo unohtunut poistaa. nainen käyttää todennäköisesti pre paidia.
Tämä on minun veukkaukseni.
Todella kurja juttu, mutta onneksi selvisi. onko mies käyttäytynyt oudosti? Epäilit ilmeisesti jotain kun ratsasit miehen puhelimen.
seksiä ei ole juuri ollenkaan ollut noin vuoteen ja jos silloin tällöin on niin kylmää toimitusta..muuten en mitään erikoista ole huomannut..ei roiku puhelimella ainakaan minun läsnäollessa..tosin pitää kyllä puh äänettömällä aika paljon..mistäs tietäisin mitä tekee kun en ole paikalla... ap
Jos ois ystävien välistä niin ei numero olisi tuntemattomana miehesi puhelimessa. Ihan selvähän tuo on mistä tuossa kyse. Miehesi pettää.
Nyt yrität käräyttää sen jotenkin, aika selväpeli näyttää olevan.
Taas porvoossa pilataan miesten mainetta. Selvä palstalepakko friikkki.
No miksi edes haluat olla suhteessa, jossa saat seksiä ei juuri ollenkaan ja kylmää sellaista? Jos ei ole lapsiakaan, niin saat kyllä paremman. Mitä jos puhut miehelle suoraan epäilyistäsi ja tuosta seksihommasta? Ei tarvitse kertoa, että tutkit puhelimen. Sano vaan, että susta tuntuu siltä.
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
4 vuotta..ap