Ynf..VALKO VIIKOT?
Anttilan mainos...tulee mieleen jotku valkovuoto viikot.. :D ei hitto oonkohan väsynyt?
Kommentit (25)
Ihan sama mielleyhtymä minullekin tuli kun tuon Anttilan mainoksen ensimmäistä kertaa näin. Ja itse asiassa sama ajatus tulee mieleen edeen joka kerta kun sen näen. Onneksi en ole ainoa :D
"Kaikki ollaan erinomanlaisia!" ja nyt "valko(vuoto)viikot - hyvin menee, Anttila! :D
Siis en ole nähnyt ruotsin mainosta, mutta kun näin tämän topicin ensimmäinen ajatus oli, että joku, valittaa runsaasta valkovuodosta (ovulaation aikaan maybe?). :D Tainnut olla mies copywrighterina eikä naiset ole kehdannut sanoa tästä.
*ruotsin?? Kyseistä mainosta piti kirjoittaa! :'D
Oletteko te jotain alakoululaisia?
Valkoviikot on vanha, perinteinen kauppojen sesonki, jolloin hankitaan uusia liinavaatteita.
Iso liinavaatepyykki pestiin perinteisesti talvella, ja huuhdeltiin avannossa. Kevään kynnyksellä. Ja aiemmin ns vlkoviikoilla myytiin liinavaatteita edullisemmin, ja kevättalvesta oli aikaa myös korjata ja huoltaa liinavaatteet. Myös pesulat antoi alennuksia valkoviikoilla.
Mielestäni "Punaiset päivät" vois olla myös hyvä kamppis... Vink vink Anttila.
Ettekö te ole oikeasti koskaan kuulleet valkoviikoista?
Tietämätöntä sakkia nämä nykyajan pimut.
M41
Sama tuli mieleen. Voisi olla myös vain valkoisille.
Tuoko teille sana valkopyykki sit mieleen vain valkovuodon? Entä valkoviini?
Anttilan valkovuoto, ei mulla muuta.
Onko naisääni Kumman kaa ohjelman terveydenhoitajan?
White trashista kyllä tietävät kaiken, mutta tavallista kotitaloussanastoa eivät tunne...
Sama täällä, eka mielleyhtymä valkovuotoviikot. Hauska. En ole ko sanontaa sisäistänyt vaikka käynkin neljääkymmentä.
Olen 33v. enkä koskaan kuullut pyykkäämiseen liittyvistä valkoviikoista. Minullekin tuli mainoksesta mieleen valkovuotoviikot. Koulussamme ylä- ja ala-asteella oli Puolukkapäivät silloin kun kaikki luokat keräsivät lähiseudun metsistä puolukoita koulumme keittiölle. Tiedätte varmaan mikä mielleyhtymä siitä teemaviikosta tuli.
En ole minäkään koskaan mistään valkoviikoista kuullut vaikka olen jo 46-vuotias.
Musta toi mainos oli jotenkin homoeroottinen.. Kaksi karhua sängyssä tyynysotaa..
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Mäkin nauroin tuota eilen.