Miehen whatsappin keskustelu..TULKINTA APUA
enempiä selittelemättä..miehen watsappista löytyi pelkän numeron kanssa tälläinen keskustelu tältä päivältä (aamupäivästä):
Mies: ehditkö tänään?
Tunt.nro: en usko...mutta onhan meillä vielä monta päivää aikaa..:)
M: olisi ollut kivaa.. :P
T: Niin..
M:milloin ehtisit? mä pääsisin huomenna kahdelta livistämään...
T: tiedän vasta huomenna sopiiko se huominen..aiotko taas...??heh heh
M:jos vaan onnistuu? ;)
T: kokeile ;) ilmoitan huomenna
M: jees, toiv. natsais! ;)
Laitoin numeron omasta numerosta finderiin..ei tietoja..aiempia keskusteluja ei myöskään tuon numeron kanssa ole käyty..
Sanokaa mulle voiko tuo olla vaan ystävien välistä...epäilyttää nuo silmäniskut.. miten otan asian esille..en halua kuulostaa hullulta ja epätoivoiselta vaimolta... mutta ahdistaa...
Kommentit (56)
Näyttää kyllä pahalle... Miten ihmeessä pääsit puhelinta katsomaan? Luulisi, että tyyppi vartioisi puh koko ajan.
Siellä mies saa kerrankin kunnon perseseksiä kun sinä et sitä hänelle antanut
soita siihen numeroon tuntemattomasta nuomerosta ja katso kuka vastaa ja sano anteeksi väärä numero
Aika ilmiselvä pettäminen. Olen itse ollut toinen nainen (tosin tätä en tiennyt), seksisuhteessa miehen kanssa ja aika samantyylisiä oli meidän viestit. Ei koskaan ollut mitään kuulumisia tms, pelkkiä vinkkailuja ja ehdotuksia ja nähdessä sitten pelkkää seksiä.
Kun paljastui, että tyyppi seurusteleekin, loppui ne viestit ja seksikin, mutta siis noiden perusteella uskoisin että naisen kanssa viestittelee - eikä puhtain pussein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tossa oo mitään epäselvää.
No tulkitsee, Aiotko taas? Mitä?
Kukaan ei osannut tulkita?
Ei tuossa oikeasti ole mitään.Voi ottaa kaverisi kanssa vaikka pidennetyn viikonlopun Sveitsiin ja miehesi säästää itseään sinulle sillä aikaa.Saattaa ihan hernekeittoakin laittaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tossa oo mitään epäselvää.
No tulkitsee, Aiotko taas? Mitä?
Aiotko taas livistää?
Nainen se ainakin on, ei miehet toisilleen lähetä hymiöitä noin, etenkään silmäiskuja.
Soita tuntemattomalla tuohon nroon ja katso kuka vastaa. Esitä vaikka jotain taloustutkimuksen tekijää jos vastaa vaan haloo.
Mies: ehditkö tänään antaa kunnon kyydit?
Tunt.nro: en usko...mutta onhan meillä vielä monta päivää aikaa kun olen käymässä tässä kaupungissa..:)
M: olisi ollut kivaa paneskella illalla.. :P
T: tiedän vasta huomenna sopiiko se huominen..aiotko taas karata töistä ruokatunnilla ja tulla kolmesti...??heh heh
M: jees, toiv. natsais! ;)
Miehet kyllä lähettävät hymiöitäkin... ja tuo VOI OLLA ihan kaveriläppää. Tottahan toki tuosta saa vaikka mitä fiboja, jos lukee ennakko-odotuksin tietyllä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
enempiä selittelemättä..miehen watsappista löytyi pelkän numeron kanssa tälläinen keskustelu tältä päivältä (aamupäivästä):
Mies: ehditkö tänään?
Tunt.nro: en usko...mutta onhan meillä vielä monta päivää aikaa..:)
M: olisi ollut kivaa.. :P
T: tiedän vasta huomenna sopiiko se huominen..aiotko taas...??heh heh
M: jees, toiv. natsais! ;)Laitoin numeron omasta numerosta finderiin..ei tietoja..aiempia keskusteluja ei myöskään tuon numeron kanssa ole käyty..
Sanokaa mulle voiko tuo olla vaan ystävien välistä...epäilyttää nuo silmäniskut.. miten otan asian esille..en halua kuulostaa hullulta ja epätoivoiselta vaimolta... mutta ahdistaa...
Tuolta voit suoraan katsoa vastaukset mieltäsi askarruttavaan asiaan: http://www.heikniemi.fi/rikoslaki/rl38.html
En usko että kukaan panoa odottava sanoisi että onhan meillä vielä monta päivää. Kysy ap mieheltä jotain koska meinaa huomenna tulla töistä.
ap tässä..niin..näin minäkin asian tulkitsin...en edes tiedä miksi varmistusta täältä hain..ja yritin soittaa tuohon numeroon mutta ei saa yhteyttä..
Terve ap! Olen se tuntematon numero, kenen kanssa miehesi viestitteli ja tein juuri rikosilmoituksen viestintäsalaisuuden rikkomisesta, kun levittelit julkisella palstalla viestejäni. Kerroin myös miehellesi, joka aikoo myös tehdä rikosilmoituksen ja siinä samassa kirjoittaa myös eropaperit. Eli onnea vaan kuppaiseen elämääsi :)
Ap, miten pitkä suhde teillä takana?
Vierailija kirjoitti:
Terve ap! Olen se tuntematon numero, kenen kanssa miehesi viestitteli ja tein juuri rikosilmoituksen viestintäsalaisuuden rikkomisesta, kun levittelit julkisella palstalla viestejäni. Kerroin myös miehellesi, joka aikoo myös tehdä rikosilmoituksen ja siinä samassa kirjoittaa myös eropaperit. Eli onnea vaan kuppaiseen elämääsi :)
muuten hyvin mutta onneksi ei ole eropapereita kirjoitettavana...ollaan vaan kihloissa...ONNEKSI... ap
Säälittävämpää henkilöä kuin viesti 38 lähettänyt henkilö ei tässä ketjussa ole.
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Mikäs helvetin itsetuntovammainen pettäjäluuseriäijä täällä huutelee? M37