Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko avioliitossa mielestäsi velvollisuus harrastaa seksiä kun kumppani haluaa?

Vierailija
24.01.2016 |

Perustele vastaus!

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi erilaisia näkemyksiä. Onko mielestänne vieraisiin meno oikeutettua, jos kumppani kieltäytyy seksistä? Päivän ajan, viikon ajan, kuukauden ajan, vuoden ajan? Ap

Tuollaiset kysymykset olisi viisasta pohtia yhdessä ennen naimisiin menoa. Itse en menisi naimisiin miehen kanssa, jonka mielestä olisi oikeutettua mennä vieraisiin, jos on ollut kuukauden ilman seksiä. Elämä voi hyvinkin heittää toisen esimerkiksi ulkomaille muutamaksi viikoksi. Entä jos sairastuisin vakavasti, olisiko yli kuukauden sairaus perusteltu syy toiselle mennä vieraisiin?

Sairaudet ja työkomennukset on asia erikseen, niistähän joka tapauksessa keskustellaan parisuhteessa. Tällöin myös hyväksytään se ettei ko aikana ole seksiä.

Haluttomuus, pihtaaminen taas hiipii parisuhteeseen salakavalasti ilman että siitä puhutaan. Haluton olettaa ilman muuta että toinen hyväksyy hänen päätöksensä.

Esim meillä miehellä on lääkitys mikä heikentää hänen libidoaan ja samalla kun sai nuo lääkkeet oli pyytänyt myös "sinisiä pillereitä". Ihana puoliso - huomioi minutkin! Seksielämämme jatkui entisellään.

Vierailija
82/85 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina ihmetellyt naisia jotka valittaa että mies haluaa liian usein. Se nyt vaan on sillä tapaa, että monet  miehet on biologisesti rakennettu sillä tavalla että ne haluaa usein. Olen mies ja meillä tulee ns. pussit nopeasti täyteen

Yksi syy olla parisuhteessa on juuri se, että silloin saa säännöllisesti seksiä. Ja seksi ei naiselta vaadi muuta kun että levittää haarat. Nainen voi sitten aktin aikana ajatella vaikka seuraavan päivän kauppalistaa.

Jos nainen antaa kerran kuussa on turha ihmetellä että mies käy vieraissa. Toinen juttu on sitten että totta kai naisella  voi ongelmia esim. työssä tai muuta stressaavaa että seksi ei vaan maita aina.

Onneksi minulla on miesystävä, jolle minun nautintoni on tärkeää. Hän ei yksinkertaisesti suostuisi seksiin, jossa vain levitän haarat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä pitää harrastaa silloin kun salarakas haluaa, muuten se jättää mut. Puolison kanssa ei ole niin tarkkaa koska yhteistä aikaa on paljon enemmän, lisäksi meitä sitoo yhteen vihkivala, lapset ja asuntovelka.

Vierailija
84/85 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kuten pappi alttarilla sanoo "nauti nuoresta vaimostasi" +olkaa hedelmällisiä ja lisääntykää täyttäkää maa. Toisinsanoen silloin naidaan kun mulkku seisoo PISTE.

Siunaus on seurakunnalta saatu.

Ei luulisi olevan kovin iso uhraus naiselta kun voi vaan maata vaikka hiljaa paikallaan ja mies hoitaa kaiken.

Päänsärkyiset akat voi ottaa yöpöydänlaatikosta buranaa ja panadolia ( ei enää tekosyitä )

Vierailija
85/85 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI Ole. Vähemmän haluavan mielipide on aivan yhtä tärkeä kuin useammin haluavan.